halvin net.tunnus ja kotisivut

uusi yrittäjä

Haluan yritykselleni kotisivut. Voisin tehdä ne itse tai ottaa joltain edulliselta kotisivujen tekijältä. Mistä saa halvan net.tunnuksen? Mitä muita kustannuksia tulee net.tunnuksen rekisteröinnin lisäksi, jotta oman kotisivun saa näkyviin netissä ja hakukoneet sen löytävät? Jos tekee itse kotisivut, mitä kustannuksia siitä tulee?

kiitos

14

1433

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hotellien ja
    • hölöttäjä222

      kotimainen
      .fi
      domain on vain 42e/3v ja uusiminen saman... Ei pitäisi olla paha hinta sinullekaan...

      :)

    • vastasivatkin jo tuohon ekaan kysymykseen. ota se .fi , herättää ainakin luottamusta suomalaisissa.

      -Jos tekee itse kotisivut, mitä kustannuksia siitä tulee?-

      heh, jos otat harrastuksena niin ei tule kustannuksia :) no jos taas aikasi on " kallista" etkä ole aikaisemmin tehnyt, eli alkaa alusta, niin teetä silloin jossain.

      olisin ehkä kiinnostunut tekemään, eli ota yhteyttä: harrastelijakirurgi (at)suomi24.fi

    • uusi yrittäjä

      Olen ihan tietämätön tässä asiassa, kun en ole kotisivuja tarvinnut, niin kiinnostukseni on ollut nolla ja siis täysin tietämätön miten homma toimii. Yksinkertainen selitys olisi paikallaan.

      Tarvitaan kotisivulle "osoite" ja itse ajattelin net.tunnusta mieluummin kuin fi tai com. Se maksaa.
      Jos sen varaa itselleen joltain, niin velvoittaako se ottamaan myös sieltä kotisivut?
      Näkyykö kotisivu automaattisesti jonkin ajan kuluttua googlen haussa vai ei?
      Jos otan kotisivut joltain, joka hoitaa myös tunnuksen rekisteröinnin, niin voiko ulkoasuun vaikuttaa ja saako sivuja itse päivitettyä?

      • webhotelliko?

      • 14€ vuosi. herättää varmaan luottamusta jotkut ilmaiset sivut missä pomppii seiskan tai vastaavan mainoksia.

        -niin voiko ulkoasuun vaikuttaa ja saako sivuja itse päivitettyä? -
        sinähän ne sivut hyväksyt ja toimitat materiaalin eli määräät mitä laitetaan.

        saa itse päivitettyä.

        kun tuntuu olevan rahasta kiinni niin tee itse ja tuolta opiskelemaan:

        http://viestinta.kpakk.fi/oppimateriaalit/dreamweaver/index2.html


      • eräs yrittäjä

        Itsekin yrittäjänä sanoisin että jos luulet kotisivujesi
        vähänkään vaikuttavan liiketoimintaasi niin hanki
        ihmeessä .fi tunnus.
        Herättää suomalaisissa luottamusta firmaan sivujen takana,
        ja sen pieni hinta on silloin toisarvoista.

        "Jos sen varaa itselleen joltain, niin velvoittaako se ottamaan myös sieltä kotisivut?"
        Ei, mutta on helpoin tapa

        "Näkyykö kotisivu automaattisesti jonkin ajan kuluttua googlen haussa vai ei?"
        Kyllä, miten nopeasti riippuu tietty sivuista.
        Ne voi asian nopeuttamiseksi ilmoittaakin Googleen.

        "Jos otan kotisivut joltain, joka hoitaa myös tunnuksen rekisteröinnin, niin voiko ulkoasuun vaikuttaa ja saako sivuja itse päivitettyä?"
        Totta kai.
        Asiahan on selvä jos itse teet sivut.
        Ja jos teetät, sovit asian käytännöllisestä puolesta tekijän kanssa.


      • uusi yrittäjä
        harrastelijakirurgi kirjoitti:

        14€ vuosi. herättää varmaan luottamusta jotkut ilmaiset sivut missä pomppii seiskan tai vastaavan mainoksia.

        -niin voiko ulkoasuun vaikuttaa ja saako sivuja itse päivitettyä? -
        sinähän ne sivut hyväksyt ja toimitat materiaalin eli määräät mitä laitetaan.

        saa itse päivitettyä.

        kun tuntuu olevan rahasta kiinni niin tee itse ja tuolta opiskelemaan:

        http://viestinta.kpakk.fi/oppimateriaalit/dreamweaver/index2.html

        Haloo vaan. Ken on yrityksen perustanut tai toiminimen itselleen ottanut, tietää mikä ruljanssi alkaa, kun palvelujen tarjoajat alkavat soitella. Ensimmäiset jo ennen kuin nimi on vahvistettu. Näin minulle kävi. Vakuutkset, kotisivut, yrityshakupalvelut jne...

        Eräs kotisivupalvelun tarjoaja soitti ja vänkäsi, mikset ota, mikset ota ja kaikki olisi kunnossa ja pääsisit googlen etusivulle. Puhelu kesti liian kauan yli puoli tuntia. Oma vika! Sanoin tekeväni kotisivut itse, ja hän sanoi, ettei niitä saa googleen vaan he ovat googlen yhteistyökumppani. Lopulta suuuttui ja toivotti ylimielisesti hyvää jatkoa. Hinta oli 990€ alv vuosi. Seuraavat vuodet 300€, jos oikein muistan. Minulle on merkitystä, maksanko 150€/kk kotisivusta vai 15€. Ymmärtääkseni Aavassa ei pyöri seiskan mainokset, vai onko näkynyt.

        Että valaisiko, miksi tyhmiä kyselen? Kiitos kaikille, jotka jaksavat vastata.


      • eräs yrittäjä
        uusi yrittäjä kirjoitti:

        Haloo vaan. Ken on yrityksen perustanut tai toiminimen itselleen ottanut, tietää mikä ruljanssi alkaa, kun palvelujen tarjoajat alkavat soitella. Ensimmäiset jo ennen kuin nimi on vahvistettu. Näin minulle kävi. Vakuutkset, kotisivut, yrityshakupalvelut jne...

        Eräs kotisivupalvelun tarjoaja soitti ja vänkäsi, mikset ota, mikset ota ja kaikki olisi kunnossa ja pääsisit googlen etusivulle. Puhelu kesti liian kauan yli puoli tuntia. Oma vika! Sanoin tekeväni kotisivut itse, ja hän sanoi, ettei niitä saa googleen vaan he ovat googlen yhteistyökumppani. Lopulta suuuttui ja toivotti ylimielisesti hyvää jatkoa. Hinta oli 990€ alv vuosi. Seuraavat vuodet 300€, jos oikein muistan. Minulle on merkitystä, maksanko 150€/kk kotisivusta vai 15€. Ymmärtääkseni Aavassa ei pyöri seiskan mainokset, vai onko näkynyt.

        Että valaisiko, miksi tyhmiä kyselen? Kiitos kaikille, jotka jaksavat vastata.

        "Minulle on merkitystä, maksanko 150€/kk kotisivusta vai 15€. Ymmärtääkseni Aavassa ei pyöri seiskan mainokset, vai onko näkynyt."

        Jos itse teet kotisivut, kuten minäkin, se maksaa jos omaa aikaa ei laske 0€.
        .fi domain on 14€/vuosi.
        Minulla on tunnetulta suomalaiselta weppihotellilta oikein bisnesluokan kotisivutila
        kaikilla mausteilla 87,50€/vuosi.
        Homma on toiminut kuin se kuuluisa junan vessa.

        Tuo lienee aika yleinen hintaluokka jolla lähtee.
        Ei mielestäni paha sijoitus firmaan.

        Kotisivut ovat joka hetki täysin omassa valvonnassa ja muutettavissa/päivitettävissä
        ihan millaiseksi haluaa, vaikka minuutissa, totta kai kun on itse tehnyt.


      • HNInfo

        Tässä sulle tarjous. Kotisivutila 400MB, tietokannat, sähköposteja 10, .FI domain 40e/vuosi sis. alv 22%
        Kotisivujen suunnittelu alkaen 100 euroa.

        Jos haluat lisätietoja tai neuvotella asiasta niin voitte ottaa yhteyttä [email protected]


    • http://www.osoite.com/
      • .fi.,.,

      • .............

        Voi vaikuttaa edulliselta mutta jostain kumman syystä monet haukkuvat?

        -jatkossa kallis ominaisuuksiin nähden (norm. 7,99 euroa/kk = 95,88)
        -erittäin vaikea saada irtisanottua
        -.net, .org, .com yms. domainien rekisteröinti tapahtunut ainakin aikaisemmin k.o."yrityksen" eli introiten nimiin, ei asiakkaan nimiin ja kun haluat siirtää sivut muualle maksat domainista pahimmillaan satoja euroja (.fi domainilla tuo huijaus ei onnistu ihan yhtä helposti), asialliset web-hotellit rekisteröivät asiakkaan tilaaman domainin AINA asiakkaalle.
        -toiminta epävarmaa

        Omakohtaisia kokemuksia erään yhdistyksen sivuston kautta kun yhdistyksen hallituksessa istuva sähläri aikoinaan tilasi tuolta web-hotellin.Alkuperäinen .com domain on nykyisin hylätty koska siitä olisi pitänyt maksaa introitelle satoja euroja siirrettäessä muualle (nykyisin .fi domain käytössä eri web-hotelissa).

        "MySQL-palvelin (ainoastaan IntroiteWeb Linux)
        Sisältää tietokannoille 150 Mt:n kovalevytilan. Mikäli teillä on useampia liittymiä palvelun voi jakaa näiden kesken.
        Kytkentämaksu: 0,00 euroa. Ylläpito: 5,00 euroa/kk"

        -tuo MySQL-tietokanta sisältyy vakiona useimpiin n. 50€/vuosi web-hotelliin, ja tietokannan kokoa rajoittaa usein vain sen valitun paketin levytila (eli levytila jaetaan sivujen ja tietokannan kesken), n. 20€/vuosi web-hotelleista tuo monesti puuttuu. Tuolta introitelta web-hotelli MySQL-tietokannalla 155.88€/vuosi, edullista muka ?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      129
      3267
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      109
      1311
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1285
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1096
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1061
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      14
      1056
    7. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      57
      979
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      976
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      944
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      46
      854
    Aihe