F -securen kans. Asensin läppäriin jossa windows xp päivityksen f secure 2010 ja kaikki meni mallikkaasti ensimmäiset 10 minuuttia asennus eteni kone sammutettiin välillä ja jatkoi viimeistelyä, mutta sitten toppas 7/7 asennetaan päivityksiä. Ollut siinä vaiheessa puoli päivää, soitin tukeen ja sain ohjeet toimin niitten mukaan mutta sähköpostini gmail ei suostu lähettämään tiedostoa jota pyytävät.Latasin sen heidän ohjeitten mukaan ja työpöydälle tuli kuvakkeita pitkä rivi, meniköhän kaikki pieleen ja pitääkö taas turvautua palautuspisteeseen?
taas mummu pulassa
4
233
Vastaukset
- wwwwittu
minkä voit tehdä on poistaa koko härpäke ja laita tilalle jokin ilmaisohjelma,esim.Antivir.Ajaa saman asian.
- suosittelen pikaisesti
Persaukinen peelo suksi suolle tyhmine ohjeinesi.
- köhököhö
suosittelen pikaisesti kirjoitti:
Persaukinen peelo suksi suolle tyhmine ohjeinesi.
........MMBUAHAHAHAHHHAHAHHHHHAAAA....
- harkintaa
Älä ainakaan järjestelmän palautusta tee, koska sen jälkeen ei virustentorjunta ohjelma toimi, eikä sen rippeitä pystyisi helposti poistamaan, siksi ei myöskään uudelleen virustentorjunta ohjelmaa pystyisi asentamaan.
Ota yhteyttä tukeen uudelleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1517085
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1505946- 1335155
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.484697Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?554038- 683222
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.553150Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m252902- 472457
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢172335