BSE 125

ostajapoikkkaa

Onko BSE:n 125 special edition minicrossi hyvä laatuinen? Paljonko sellainen kulkee ja onko osien saatavuus hyvä??

253

30986

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • M1R0M0

      mulla on BSE 125cc mad cow kulkee kuristuksien kanssa 85km/h ja ilman kuristuksia reilu 100km/h ei oo kopio eikä mikään kiinan ihme makso 950e

      • crossin ostaja

        Oon aika tyhmä, mutta mitä tarkoittaa kuristukset? Tarkottaaks se kierrostenrajotinta?

        ps: itsekin aion ostaa tuon special editionin keväällä kone-glanssista. Mistä sen saa halvimmalla?
        onko tämä paljonkin parempi kuin tuo special: http://glanspower.fi/tuote/435


      • crossin ostaja
        crossin ostaja kirjoitti:

        Oon aika tyhmä, mutta mitä tarkoittaa kuristukset? Tarkottaaks se kierrostenrajotinta?

        ps: itsekin aion ostaa tuon special editionin keväällä kone-glanssista. Mistä sen saa halvimmalla?
        onko tämä paljonkin parempi kuin tuo special: http://glanspower.fi/tuote/435

        Vai olisiko tämä näistä kolmesta hinta/laatusuhteeltaan paras?

        ajattelin crossia pellolle, metsään ja ehkä pieneen hyppimiseen


      • crossin ostaja

      • !!!
        crossin ostaja kirjoitti:

        http://www.motoland.fi/pages/crossit/bse-125-mad-cow.php

        sori tätä tarkotin, mad cow :D

        Terve!

        Olen tosiaan ostamassa kyseistä BSE merkkistä minicrossia.
        Tuossa tosiaan on vaihtoehtoisia malleja, mutta merkki kuitenkin on taattu.
        Eli Kone-Glansseilla näyttäisi olevan tuo Special Edition malli, joka on muihin
        nähden todella halpa(400€).
        Ennen ostoa kuitenkin tosiaankin olisi kiva kuulla minkälainen pyörä tämä special edition on?
        Minkälainen moottorillinen tehokkuus?
        Kuinka kestävät osat?
        Olisiko kuitenkin 100 euroa kalliimpi BSE pro mallinen fiksumpi ostos?
        Eli nyt siis minulla on perjaatteessa budjetilleni 2 vaihtoehtoa, Special edition vai PRO.
        Kertokaa kumpi mielummin ja perustelut?


      • hohhoijkaaaa
        !!! kirjoitti:

        Terve!

        Olen tosiaan ostamassa kyseistä BSE merkkistä minicrossia.
        Tuossa tosiaan on vaihtoehtoisia malleja, mutta merkki kuitenkin on taattu.
        Eli Kone-Glansseilla näyttäisi olevan tuo Special Edition malli, joka on muihin
        nähden todella halpa(400€).
        Ennen ostoa kuitenkin tosiaankin olisi kiva kuulla minkälainen pyörä tämä special edition on?
        Minkälainen moottorillinen tehokkuus?
        Kuinka kestävät osat?
        Olisiko kuitenkin 100 euroa kalliimpi BSE pro mallinen fiksumpi ostos?
        Eli nyt siis minulla on perjaatteessa budjetilleni 2 vaihtoehtoa, Special edition vai PRO.
        Kertokaa kumpi mielummin ja perustelut?

        Joo tosiaan kirjottelin tossa, mutta alkoi kiinnostamaan tuo 150cc bse tuolta glansseilta.
        Onko jollain kokemuksia ja tietoja kyseisestä pyörästä?


      • ()/()/()//&(/)=
        hohhoijkaaaa kirjoitti:

        Joo tosiaan kirjottelin tossa, mutta alkoi kiinnostamaan tuo 150cc bse tuolta glansseilta.
        Onko jollain kokemuksia ja tietoja kyseisestä pyörästä?

        Kaikkihan nuo kiinasta tulevat, ja jos itse hankkisin, niin hankkisin tuon Mad Cowin. Iskunvaimennus on aivan eri luokkaa kuin jossain Glanssin Bse mopoissa. Tehoa on aikalailla sama määrä kaikissa eli vähän. Tuosta 150cc rupeaa vasta löytymään tehoa.


      • kato toi sivu... nyt
        hohhoijkaaaa kirjoitti:

        Joo tosiaan kirjottelin tossa, mutta alkoi kiinnostamaan tuo 150cc bse tuolta glansseilta.
        Onko jollain kokemuksia ja tietoja kyseisestä pyörästä?

        http://www.motoland.fi/pages/crossit/sikspak-150.php
        tosta ei ainakaan tehot lopu ja on halpa.


      • Kawamies
        crossin ostaja kirjoitti:

        Oon aika tyhmä, mutta mitä tarkoittaa kuristukset? Tarkottaaks se kierrostenrajotinta?

        ps: itsekin aion ostaa tuon special editionin keväällä kone-glanssista. Mistä sen saa halvimmalla?
        onko tämä paljonkin parempi kuin tuo special: http://glanspower.fi/tuote/435

        Kuristukset on eri asia kuin kierrosten rajoitin.

        Koneessahan kulkee virtaus, (bensa-ilmaseosta virtaa koneeseen ja pakokaasua ulos).
        Kuristuksilla virtausta on pyritty hidastamaan jollain tavalla esim. pakoputkessa olevalla holkilla.
        Itelläni oli 110 cc kiinalainen krossi ja siellä oli kuristusholkki äänenvaimentimen takana.

        Omasta mielestäni noi halvat 4-tahtikrossit on kuitenkin vähän "leikkikaluja", että jos haluat
        tehoa ja nopeutta, niin osta vaikka käytetty 2-tahtinen krossi. Itelläni on
        85-kuutioinen Kawasaki KX, huiput vähän päälle 100 km/h ja tehoa 20 heppaa.
        Enkä maksanut siitä kuin 700€.


      • wawe69

        missä bse:ssä on kurit?


      • rattyrusina
        ()/()/()//&(/)= kirjoitti:

        Kaikkihan nuo kiinasta tulevat, ja jos itse hankkisin, niin hankkisin tuon Mad Cowin. Iskunvaimennus on aivan eri luokkaa kuin jossain Glanssin Bse mopoissa. Tehoa on aikalailla sama määrä kaikissa eli vähän. Tuosta 150cc rupeaa vasta löytymään tehoa.

        hah mad cownissa on taka haarukka ainakin sama kuin special editionissa niissä ei ole mitään muuta eroa kun toisessa on hiukan enemmän tehoo


      • nj
        rattyrusina kirjoitti:

        hah mad cownissa on taka haarukka ainakin sama kuin special editionissa niissä ei ole mitään muuta eroa kun toisessa on hiukan enemmän tehoo

        eikun 2010 mallissa onkin kaasuiskari


      • minirossailija96

        tosa keskustelussa sanoit että mad cowissa on kuri niin mis se on?? kun ite oon varmaan ostamassa mad cow:ta. ootko mitään viriä laittanu??


      • Faktaa...

        BSE;eet on KAIKKI KIINAN IHMEITÄ KYLLÄKIN valitettavasti....


      • Faktaa... kirjoitti:

        BSE;eet on KAIKKI KIINAN IHMEITÄ KYLLÄKIN valitettavasti....

        bseistä on tehty aidon näköisiä kopioita mutta aidot on merkitty aitoustodisteella joka on laatta rungossa.. uudet ja aidot maksavat noin 900e esim. toi pitäis olla aito:http://www.nettimoto.com/bse/-/758593


      • tietäjä11
        !!! kirjoitti:

        Terve!

        Olen tosiaan ostamassa kyseistä BSE merkkistä minicrossia.
        Tuossa tosiaan on vaihtoehtoisia malleja, mutta merkki kuitenkin on taattu.
        Eli Kone-Glansseilla näyttäisi olevan tuo Special Edition malli, joka on muihin
        nähden todella halpa(400€).
        Ennen ostoa kuitenkin tosiaankin olisi kiva kuulla minkälainen pyörä tämä special edition on?
        Minkälainen moottorillinen tehokkuus?
        Kuinka kestävät osat?
        Olisiko kuitenkin 100 euroa kalliimpi BSE pro mallinen fiksumpi ostos?
        Eli nyt siis minulla on perjaatteessa budjetilleni 2 vaihtoehtoa, Special edition vai PRO.
        Kertokaa kumpi mielummin ja perustelut?

        ja takuu asiat hoituu takuulla???????


      • tietäjä11
        Faktaa... kirjoitti:

        BSE;eet on KAIKKI KIINAN IHMEITÄ KYLLÄKIN valitettavasti....

        niinkuin kaikki muutkin mini motot.......


      • sfsef

        ei mun bse eessä oo ainakaa putkessa mitää kuristuksia iha tyhjä putki :O


      • omistan 125cc
        !!! kirjoitti:

        Terve!

        Olen tosiaan ostamassa kyseistä BSE merkkistä minicrossia.
        Tuossa tosiaan on vaihtoehtoisia malleja, mutta merkki kuitenkin on taattu.
        Eli Kone-Glansseilla näyttäisi olevan tuo Special Edition malli, joka on muihin
        nähden todella halpa(400€).
        Ennen ostoa kuitenkin tosiaankin olisi kiva kuulla minkälainen pyörä tämä special edition on?
        Minkälainen moottorillinen tehokkuus?
        Kuinka kestävät osat?
        Olisiko kuitenkin 100 euroa kalliimpi BSE pro mallinen fiksumpi ostos?
        Eli nyt siis minulla on perjaatteessa budjetilleni 2 vaihtoehtoa, Special edition vai PRO.
        Kertokaa kumpi mielummin ja perustelut?

        Noniin elikkä itsellä on ollut tommonen 125 minicrossi jo kauvan . Kiinalainen mutta laatu peli ja kaikki nämä 125 cc ovat samaa kamaa mutta nimet ovat erejä ... jaja toi bse 125 cc on laadukas pyörä : o


      • bse

        "bse" on kiina lainen......


      • bse
        sfsef kirjoitti:

        ei mun bse eessä oo ainakaa putkessa mitää kuristuksia iha tyhjä putki :O

        sama


      • BSE kuski
        !!! kirjoitti:

        Terve!

        Olen tosiaan ostamassa kyseistä BSE merkkistä minicrossia.
        Tuossa tosiaan on vaihtoehtoisia malleja, mutta merkki kuitenkin on taattu.
        Eli Kone-Glansseilla näyttäisi olevan tuo Special Edition malli, joka on muihin
        nähden todella halpa(400€).
        Ennen ostoa kuitenkin tosiaankin olisi kiva kuulla minkälainen pyörä tämä special edition on?
        Minkälainen moottorillinen tehokkuus?
        Kuinka kestävät osat?
        Olisiko kuitenkin 100 euroa kalliimpi BSE pro mallinen fiksumpi ostos?
        Eli nyt siis minulla on perjaatteessa budjetilleni 2 vaihtoehtoa, Special edition vai PRO.
        Kertokaa kumpi mielummin ja perustelut?

        Mul on toi special edition ja se on ihan hyvä laatunen. Ei oo mitään hajonnut vaikka vähän hypinkin ja pelleilen. Tosta PRO:sta en tiedä yhtään mitään.


      • et tiiä mistää

        SE on kiinalainen jos et sitä tienny!


      • tietää crosseist
        Faktaa... kirjoitti:

        BSE;eet on KAIKKI KIINAN IHMEITÄ KYLLÄKIN valitettavasti....

        niiku idiootti ei nähtävästi oo ajanu itelläs on varmaa joku samurai cross 50cc ni mee oikeesti muualle väittelee tomkost PASKAA


      • bse3
        Faktaa... kirjoitti:

        BSE;eet on KAIKKI KIINAN IHMEITÄ KYLLÄKIN valitettavasti....

        kaikki mikä liikkuu kuluu


      • kn7629
        Kawamies kirjoitti:

        Kuristukset on eri asia kuin kierrosten rajoitin.

        Koneessahan kulkee virtaus, (bensa-ilmaseosta virtaa koneeseen ja pakokaasua ulos).
        Kuristuksilla virtausta on pyritty hidastamaan jollain tavalla esim. pakoputkessa olevalla holkilla.
        Itelläni oli 110 cc kiinalainen krossi ja siellä oli kuristusholkki äänenvaimentimen takana.

        Omasta mielestäni noi halvat 4-tahtikrossit on kuitenkin vähän "leikkikaluja", että jos haluat
        tehoa ja nopeutta, niin osta vaikka käytetty 2-tahtinen krossi. Itelläni on
        85-kuutioinen Kawasaki KX, huiput vähän päälle 100 km/h ja tehoa 20 heppaa.
        Enkä maksanut siitä kuin 700€.

        mistä ostit???


      • bse:n omistaja
        !!! kirjoitti:

        Terve!

        Olen tosiaan ostamassa kyseistä BSE merkkistä minicrossia.
        Tuossa tosiaan on vaihtoehtoisia malleja, mutta merkki kuitenkin on taattu.
        Eli Kone-Glansseilla näyttäisi olevan tuo Special Edition malli, joka on muihin
        nähden todella halpa(400€).
        Ennen ostoa kuitenkin tosiaankin olisi kiva kuulla minkälainen pyörä tämä special edition on?
        Minkälainen moottorillinen tehokkuus?
        Kuinka kestävät osat?
        Olisiko kuitenkin 100 euroa kalliimpi BSE pro mallinen fiksumpi ostos?
        Eli nyt siis minulla on perjaatteessa budjetilleni 2 vaihtoehtoa, Special edition vai PRO.
        Kertokaa kumpi mielummin ja perustelut?

        osta special edition mulla on se kulkee sopivasti enduroon itte oon ihan tyytyväinen bse:hen kyllä kannataa ostaa osat kestää hyvin.


      • JonizZZ

        mistä nämä kuristukset löytyy


      • bese mies1
        crossin ostaja kirjoitti:

        Oon aika tyhmä, mutta mitä tarkoittaa kuristukset? Tarkottaaks se kierrostenrajotinta?

        ps: itsekin aion ostaa tuon special editionin keväällä kone-glanssista. Mistä sen saa halvimmalla?
        onko tämä paljonkin parempi kuin tuo special: http://glanspower.fi/tuote/435

        Halvalla saa nettimotosta ym. ite ostin kaverilta bse 125cc 280, ei mitään vikaa, suosittelen


      • ...
        Faktaa... kirjoitti:

        BSE;eet on KAIKKI KIINAN IHMEITÄ KYLLÄKIN valitettavasti....

        sinä oot kiinan ihime


      • saatanaopetelkaa
        JonizZZ kirjoitti:

        mistä nämä kuristukset löytyy

        Pakoputkesta


      • Anonyymi
        bse kirjoitti:

        "bse" on kiina lainen......

        Kiina Lainen


      • Anonyymi
        tietää crosseist kirjoitti:

        niiku idiootti ei nähtävästi oo ajanu itelläs on varmaa joku samurai cross 50cc ni mee oikeesti muualle väittelee tomkost PASKAA

        Kyllä ne japanin crossit vie


      • Anonyymi

        Mistä ostit tämän kyseisen bse:een


    • sano jo?!

      mikä on hyvä bse:n crossi joka on hinta/laatu suhteeltaan paras. monttuun tai radalle

      • gserg

        Kannattaa ostaa toi bse mad cow itellä on sellane ja tehoo ihan tarpeeks ja muutenkin hyvä ehdotan sitä ja se ei oo kopio!


      • vaan aitoa
        gserg kirjoitti:

        Kannattaa ostaa toi bse mad cow itellä on sellane ja tehoo ihan tarpeeks ja muutenkin hyvä ehdotan sitä ja se ei oo kopio!

        kiinalaista suunnittelua ja valmistuksen laatua.


      • tietootaitooja...
        vaan aitoa kirjoitti:

        kiinalaista suunnittelua ja valmistuksen laatua.

        siis se on paljon parempi kuin kone-glanssin 150cc


      • M1R0M0
        tietootaitooja... kirjoitti:

        siis se on paljon parempi kuin kone-glanssin 150cc

        suosittelen bse mad cowia hyvä on!


      • bse150cc
        M1R0M0 kirjoitti:

        suosittelen bse mad cowia hyvä on!

        No menin ja ostin BSE 150cc pyörän kone glansseilta, kiinnostuneet voivat kysellä BSE 150cc minicross nimiseen topicciin, jonka juuri tein.


      • jjkkoojee
        M1R0M0 kirjoitti:

        suosittelen bse mad cowia hyvä on!

        mikä vitun bse madcow ku se on bse tai madcow


      • levaaa
        gserg kirjoitti:

        Kannattaa ostaa toi bse mad cow itellä on sellane ja tehoo ihan tarpeeks ja muutenkin hyvä ehdotan sitä ja se ei oo kopio!

        mad cow, PRO, special edition kaikki on semmosii et on jotai super specialeit mut kestävin on standart


      • tietäjä11
        tietootaitooja... kirjoitti:

        siis se on paljon parempi kuin kone-glanssin 150cc

        motoland myy halvemmalla saman vehkeen......


      • pate paska housu
        M1R0M0 kirjoitti:

        suosittelen bse mad cowia hyvä on!

        mun bse 125 kulkee paremmi ku teijän laiskat yhteensä!!!!!!
        terveisin: pate paska housu


      • joo...
        gserg kirjoitti:

        Kannattaa ostaa toi bse mad cow itellä on sellane ja tehoo ihan tarpeeks ja muutenkin hyvä ehdotan sitä ja se ei oo kopio!

        ''ei oo kopio'' ne ovat kopioita ! jos ostat tommoisen pitpro merkkisen 125 cc minicrossin saat maksaa reippaasti yli 1500e. Mutta vaikka ovat kopioita niin ei ne huonoja ole!!


      • matti
        gserg kirjoitti:

        Kannattaa ostaa toi bse mad cow itellä on sellane ja tehoo ihan tarpeeks ja muutenkin hyvä ehdotan sitä ja se ei oo kopio!

        ite ostelemassa 14v pojalle (170cm pitkä) onko liian äkänen?


      • epox
        matti kirjoitti:

        ite ostelemassa 14v pojalle (170cm pitkä) onko liian äkänen?

        ei ole


      • 13v bse:n omistaja
        matti kirjoitti:

        ite ostelemassa 14v pojalle (170cm pitkä) onko liian äkänen?

        ei oo


      • :DDD
        pate paska housu kirjoitti:

        mun bse 125 kulkee paremmi ku teijän laiskat yhteensä!!!!!!
        terveisin: pate paska housu

        :D


    • söherö

      mitä tietoo on tuosta halvempi hintaisesta bse:stä joka on motolandiassa myynnissä hinnalla 590e ite aattelin sen ostaa ja nyt tarvii tiatoo että toimiiko ja kannattaako? :D

      • mursu mies

        :-D oon 10 poika mun iskä osti 125cc bse se on tosi hyvä kulkee jotain 85km/h


    • diki69

      missä bse 125cc mallissa on kurit ??

      • pate paska housu

        in your ass!!!!!


      • jonnenesmotherfucker
        pate paska housu kirjoitti:

        in your ass!!!!!

        =D=D


    • jmoi

      minulla on bse 125 special edition ja on todella hyvä ja laadukas. halvimmalla besareita myy kone-glans oy. ja sellainen kulkee noin 80 ja vara-osien saatavuus on todella hyvä.

      • Samu.

        Ei noissa Kinukeissa ole mitään kureja. (tai kurina toimii vanhanaikainen ja huonosti tehty moottori).

        Joku mainitsi änkkärissä olevan holkin, se on äänenvaimennusta varten, ei tehonrajoittamista. Jos kureilla halutaan rajoittaa tehoa niin se laitetaan putken alkuun jossa pakokaasu on kaikista kuuminta eli harvaa ts. se vaatii paljon tilaa. Putken loppua kohden kaasu jäähtyy ja sille riittää pienempikin virtauspinta-ala.
        Toki änkkäristä holkin hävittämällä saa isommat äänen joka luo kasvaneen tehon tunteen. Ja saattaahan se teho nousta jopa 0.5hummaa.

        Oma asiansa on sitten nämä rekisteröitävät merkki-endurot. Jossain niissä on hyvin tehokas moottori joka ei alita rekisteröintiin vaadittavaa äänenpainetta. Silloin niihin laitetaan tukkoin äänenvaimennin joka syö ~600cc koneesta ehkä 5hummaa, eli noin 50hv->55hv


      • Cowboy-yeah
        Samu. kirjoitti:

        Ei noissa Kinukeissa ole mitään kureja. (tai kurina toimii vanhanaikainen ja huonosti tehty moottori).

        Joku mainitsi änkkärissä olevan holkin, se on äänenvaimennusta varten, ei tehonrajoittamista. Jos kureilla halutaan rajoittaa tehoa niin se laitetaan putken alkuun jossa pakokaasu on kaikista kuuminta eli harvaa ts. se vaatii paljon tilaa. Putken loppua kohden kaasu jäähtyy ja sille riittää pienempikin virtauspinta-ala.
        Toki änkkäristä holkin hävittämällä saa isommat äänen joka luo kasvaneen tehon tunteen. Ja saattaahan se teho nousta jopa 0.5hummaa.

        Oma asiansa on sitten nämä rekisteröitävät merkki-endurot. Jossain niissä on hyvin tehokas moottori joka ei alita rekisteröintiin vaadittavaa äänenpainetta. Silloin niihin laitetaan tukkoin äänenvaimennin joka syö ~600cc koneesta ehkä 5hummaa, eli noin 50hv->55hv

        Bse 125cc Mad Cow tarvitsisi korjausta. Onko tietoa missä liikkeissä onnistuisi Turun suunnalla.


      • xp
        Cowboy-yeah kirjoitti:

        Bse 125cc Mad Cow tarvitsisi korjausta. Onko tietoa missä liikkeissä onnistuisi Turun suunnalla.

        elikä kun laittais ajo-,jarruvalon ja vilkut niin pystyykö rekisteröimään kevariksi ?
        rajottimet pitää varmaan olla paikalla , paljo muuten bse kuluttaa bensaa ?
        malli on bse 125 -10


      • tietäjä11
        Samu. kirjoitti:

        Ei noissa Kinukeissa ole mitään kureja. (tai kurina toimii vanhanaikainen ja huonosti tehty moottori).

        Joku mainitsi änkkärissä olevan holkin, se on äänenvaimennusta varten, ei tehonrajoittamista. Jos kureilla halutaan rajoittaa tehoa niin se laitetaan putken alkuun jossa pakokaasu on kaikista kuuminta eli harvaa ts. se vaatii paljon tilaa. Putken loppua kohden kaasu jäähtyy ja sille riittää pienempikin virtauspinta-ala.
        Toki änkkäristä holkin hävittämällä saa isommat äänen joka luo kasvaneen tehon tunteen. Ja saattaahan se teho nousta jopa 0.5hummaa.

        Oma asiansa on sitten nämä rekisteröitävät merkki-endurot. Jossain niissä on hyvin tehokas moottori joka ei alita rekisteröintiin vaadittavaa äänenpainetta. Silloin niihin laitetaan tukkoin äänenvaimennin joka syö ~600cc koneesta ehkä 5hummaa, eli noin 50hv->55hv

        sinähän se tietäjä olet kun tiedät kurista noinkin paljon. kyllä se on kuristyettu esim cdi.......


      • pate paska housu
        Cowboy-yeah kirjoitti:

        Bse 125cc Mad Cow tarvitsisi korjausta. Onko tietoa missä liikkeissä onnistuisi Turun suunnalla.

        bse ja mad cow on iha eri asia!!!!


    • DAISON IMURI

      on todellakin hyvä ja sitä saa monesta paikasta kulkee n.90km/h

      • JeE699

        Minkä maalainen merkki bse on?


      • pate paska housu
        JeE699 kirjoitti:

        Minkä maalainen merkki bse on?

        pälli!!!!! se on kiinalainen


    • Kokemusta on !!!

      On helvetin hyvä peli ! Kannattaa ostaa, mul on ollu vuoden päivät eikä mitään muuta vikaa kuin muutama taka sisäkumi mennyt puhki ! SUOSITTELEN ! Kulkee vakiona vähintään 80- 100km/h....

      • LRGrankac

        Minä en ymmärrä näitä peeloja. Ajelin joskus aikoinaan Detsillä kaverin vieressä kun se "tykitti" BSE:llä asfalttia pitkin ja mittarini näytti 70-75. Ja kun vielä huomioi kuinka se RE:n analooki mittari kusettaa. Ja kyseinen bse oli perus hyvissä säädöissä ja muutenkin amiskriteerit täyttävässä kunnossa.
        Tosin onhan se pihamopoksi ihan mukava, mutta piti vain kommentoida näitä idiootteja jotka väittävät jokaisen mankia isommalla koneella varustetun kiinanpommin kulkevan 80 :D
        Sitten kun kasvatte niin tajuatte, että ne huiput ei olekkaan enää tärkein vaan se 0-200kmh kiihtyvyys ;)


      • Anonyymi
        LRGrankac kirjoitti:

        Minä en ymmärrä näitä peeloja. Ajelin joskus aikoinaan Detsillä kaverin vieressä kun se "tykitti" BSE:llä asfalttia pitkin ja mittarini näytti 70-75. Ja kun vielä huomioi kuinka se RE:n analooki mittari kusettaa. Ja kyseinen bse oli perus hyvissä säädöissä ja muutenkin amiskriteerit täyttävässä kunnossa.
        Tosin onhan se pihamopoksi ihan mukava, mutta piti vain kommentoida näitä idiootteja jotka väittävät jokaisen mankia isommalla koneella varustetun kiinanpommin kulkevan 80 :D
        Sitten kun kasvatte niin tajuatte, että ne huiput ei olekkaan enää tärkein vaan se 0-200kmh kiihtyvyys ;)

        Pitäiskö pikkupojan vaihtaa kalsarit ja mennä takasin nukkumaan?

        Sitten kun kasvat isoksi niin tajuat ettei suomessa ole yhtäkään tietä missä 200kmh on sallittu nopeus.

        Vitun vintiöt, ei edes karvat kunnolla kasva ja täällä isottelee 😂


    • Mikä Gorossi

      mä oon ostamas jotain crossia mut jostain halvalla 500-1000 ekeä olis mutta mistä?

      Asun Etelä pohjanmaalla

      ajaisin silla pelloilla ja peltoteillä ja vähän hyppimistä pitäis kestää!

      • Joona1994

        Kannaattaa ostaa maksi makasiinistä se "KINAC Het irikki" mallinen 194cc crossi pyörä. siinä on customin etujouset jingcheng custom moposta se on tosi kestävä ja hyvä ja ei maksa kun 49999992 jeniä. Leiki isin kanssa makkaran piilotusta pari tuntia niin kyllä se ostaasen seon tisu hyvä


      • pate paska housu

        ktm 250


    • pauli.huusko

      Vittu mää tilasin kone glanssilta ton BSE 125cc pro ja siinä ekana päivänä takakumi tyhjänä ja 3 päivän päästä käynnistyspolin lens vittuun ku polkasin! että laatua jos etitte ni ei kannata ostaa näitä kiinan paskoja!!!

      • puhunvainasiaa

        Ajoit naulan päälle, etkä huomannut löysänä olevaa käynnistyspoljinta? Kuka muuten ettii laatua 400€ hintaan..? Ei tuo ny ookkaan mikään "minicrossi" vaan minirässi.

        Ite ostin viime talvena, ainut vika ollut tähän asti vakiona ollut kinukkisytytystulppa. NGK:ta tilalle ja ekalla käyntiin. Tehoa olis ihan kiva saada lisää. Ja ainiin, kaikki ruuvit oon kiristänyt ja puolet laittanut ruuvilukitteella kiinni. Ja kaasuvaijerin uuden just hommasin ku vanha katkes. Venttiilit vois säätää kans.
        Ihan hyvä hinta/laatusuhde vehkeellä, kun toiminut näinkin hyvin ja pysyy kumminkin tehoilta 50 kuutioisten 2 tahtisten perässä:)


      • pauli.huusko
        puhunvainasiaa kirjoitti:

        Ajoit naulan päälle, etkä huomannut löysänä olevaa käynnistyspoljinta? Kuka muuten ettii laatua 400€ hintaan..? Ei tuo ny ookkaan mikään "minicrossi" vaan minirässi.

        Ite ostin viime talvena, ainut vika ollut tähän asti vakiona ollut kinukkisytytystulppa. NGK:ta tilalle ja ekalla käyntiin. Tehoa olis ihan kiva saada lisää. Ja ainiin, kaikki ruuvit oon kiristänyt ja puolet laittanut ruuvilukitteella kiinni. Ja kaasuvaijerin uuden just hommasin ku vanha katkes. Venttiilit vois säätää kans.
        Ihan hyvä hinta/laatusuhde vehkeellä, kun toiminut näinkin hyvin ja pysyy kumminkin tehoilta 50 kuutioisten 2 tahtisten perässä:)

        En ajanu naulan päälle, vaan koko venttiili oli irti sisäkumista.. käynnistys polin saatto ollakki löysällä, mut lähettivät silti uuden käynnistyspolkimen ja sisäkumin, jos nyt vaikka kestäis.. ootko ajanu talvella tällä vehkeellä? minkä tulpan laitoit siihen? ku mulla on vakio kiinan tulppa eikä taho lähtä käyntiin enää jos pari tuntia on pihalla -15 pakkasella..


      • tietäjä11

        huonosti tehty luovutus huolto. kestää se kiinankin härveli jos tajuaa itse sen päälle jotain....


      • pate paska housu
        pauli.huusko kirjoitti:

        En ajanu naulan päälle, vaan koko venttiili oli irti sisäkumista.. käynnistys polin saatto ollakki löysällä, mut lähettivät silti uuden käynnistyspolkimen ja sisäkumin, jos nyt vaikka kestäis.. ootko ajanu talvella tällä vehkeellä? minkä tulpan laitoit siihen? ku mulla on vakio kiinan tulppa eikä taho lähtä käyntiin enää jos pari tuntia on pihalla -15 pakkasella..

        hommaa vanne lukko. ass hole!!!!!


      • BSE kuski

        Mun special edition on kestäny kyl iha hyvin ja ollu mul vuoden. Ei oo ollu mitään vikaa.


      • Petee14
        puhunvainasiaa kirjoitti:

        Ajoit naulan päälle, etkä huomannut löysänä olevaa käynnistyspoljinta? Kuka muuten ettii laatua 400€ hintaan..? Ei tuo ny ookkaan mikään "minicrossi" vaan minirässi.

        Ite ostin viime talvena, ainut vika ollut tähän asti vakiona ollut kinukkisytytystulppa. NGK:ta tilalle ja ekalla käyntiin. Tehoa olis ihan kiva saada lisää. Ja ainiin, kaikki ruuvit oon kiristänyt ja puolet laittanut ruuvilukitteella kiinni. Ja kaasuvaijerin uuden just hommasin ku vanha katkes. Venttiilit vois säätää kans.
        Ihan hyvä hinta/laatusuhde vehkeellä, kun toiminut näinkin hyvin ja pysyy kumminkin tehoilta 50 kuutioisten 2 tahtisten perässä:)

        Mistä hommasit kaasu vaijerin,kun ittelllänikin katkesi se??


      • bse:n omistaja
        Petee14 kirjoitti:

        Mistä hommasit kaasu vaijerin,kun ittelllänikin katkesi se??

        soita kone-glans oy.lle. siel maksaa kaasu vaijeri 21 e


      • Afrikankomposti125cc

        Kaikki yleiset osat pitää kiristää ja tarkistaa ennen ajoa esim. Laakerit yms...


      • lisään vielä että kyllä on pysyny iha hyvi kunnossa^^


    • BSE

      Minulla on BSE 125CC todella hyvä crossi Huom: Kannattaa tarkistaa mutterit ne voi olla löysällä

    • BSE pena

      KYLLÄ mullakin sisärengas puhkesi heti parin metrin jälkeen , kannattaa laittaa renkaaseen sellanen vanteeseen kiinnitettävä rengaslukko joka estää sisärenkaan pyörimisen.

      • pate paska housu

        ihan tosi


    • uusi BSE kuski

      kun toisella puolella pohjaa on moottoriöljy pultti, niin onko toisella puolella pohjaa vaihteistoöljy? Ja täyttyykö se vaihteistoöljy samasta reiästä mistä moottoriöljyä lisätään.

      • nii-i

        joo-o mulla on tommone BSE 125cc special edition ... ei oo ollu mitäää häikkä ku takarengas menny puhki ... kyllä tossa tehoa o iha tarpeeks kulkee joku 85-90 km/h . siinä mad cowissa on vaa vähä enemmä tehoa ja se on ehkä vähä korkeampi.


      • retardi

        kysy isiltä?


    • kysyjä PRO!!!

      mist sais uuet katteet bse 125cc:hen : )

      • bse125cc

        Lähetä s-postii glassiin sieltä niitä saa, pitäs ittekki takasivu kate tilata omaa bosuerii:))


      • BSE kuski

        minimotoracing?


      • kato minimotocenter:D


    • bosuer

      ostan syksyllä kone glansilta ton bsen 125cc mökille ajoon .. (=

    • omistavatatat

      Juu! =) Mulla on ollut pian tasan vuosi samanlainen bse 125 special edition ja ekana ajopäivänä meni crossista käämit ja siitä viikon päästä se meni korjaukseen ja oli siellä noin kuukauden, mopo oli pidetty ulkona ja oli ihan ruosteessa mut vähän crc ni kyl ruosteet lähti. Hyvin on muuten toiminut ja vääntöä löytyy paljon ja keulii kaasusta =)

      • bse125cc

        Mulla on koht vuosi kans ollu bse 125, siit hajos puola tos pari viikkoo sitte, mut se oli 1 vko korjaukses , ja nyt toimii taas hyvin

        Vinkki: jos haluut halval lisää suorituskykyy nii osta racing cdi boksi antaa nii pirusti lisää tehoo ja kiihtyvyyski paranee


    • bosuer

      :) onhan tuo paljon parempi kun samurai, vaikka kiinasta tuokin on. eiköhän mulle ihan tavallinen cdi boksi, kun en niinkään kauheeta rällästystä ajo ajaa :D muute kuinka hyvin lähtee käymää ja ainaki kun youtube videoita kattoo niin kauheesti pätkii se ääni ? kaasarin neulaa kai pitäis säätää ? :D ja sori kirjoitusvirheet ^^

    • uusi BSE kuski

      Saiskohan vastauksia tohon mun yhteen kysymykseen??? Tällä hetkellä 7 kysymystä ylös päin.

    • ara94

      mites tollanen 250cc BSE Mad cow crossi ? onko kellään kokemusta sellasesta ? oon ostamassa sellasta ja tuos ois linkki http://www.motoland.fi/pages/crossit/mad-cow-250.php . eikö yleensä noissa BSE:n crosseissa oo Lifanin kone ? onko tää 250cc BSE sitte poikkeus ku siinä on zongshenin kone ?

      • Bse 150 cc

        Bse ja MadCow on ihan eri asia !!!!


    • Bse=paras :)
      • Bse 150cc

        ja paljonkos auton mittari heittää ?


    • uusi BSE kuski

      Paljonkos tommosessa BSE 125cc special editionissa on heppoja??

    • uusi BSE kuski

      Mulla se ainakin kulkee ihan hyvin ja löytyy vääntöö ihan hyvin kiinalaiseks.No se kulkee noin 80-85. Ja aika useet osat käy mun mielest.

    • Kysyjä...

      Onko uudet BSE 125cc special editionit kestäviä ku aattelin hankkii ??

    • Mad Cow 125cc

      Mulla on Mad Cow 125cc.Mulla on ollu se 3kk ei oo ollu mittäään vikkaa ja kukeepi 90km/h ei ole yhtää vritetty. Kannaataako laittaa teho-putki?kuluttaako se mäntöjä vai miten kannattas virittää?

      • Tuunaaja 81

        Mad cow 125cc saa tehoja helposti.Uutena ei toiminut kunnolla ja tehottoman tuntuinen joten porasin pääsuuttimen 1mm terällä isommaksi ja hyvin toimii,tehoja tulee huomattavasti enemmän.Putkessa tuskin on kuristimia.


    • Lääiilääää

      mulla on tollane special edition 125cc kulkee gps 95.7. Hyvin se on kestänyt useista kaatumisista huolimatta mutta jos et ymmärrä kaksipyöräisten päälle mitään etkä ole kiinnostunut fiksaileen sitä aina sillon tällön ni ei kannata ostaa

    • ttttttoomppa

      Niin olis aihetta alkaa virittää omaa BSE 125cc koska alkaa olla vähän liian hidas nuihin kavereiden rosseihin verrattuna että onko siihen nyt varmuutta että siellä putkessa olis ne kurit vai onko siellä ees mitään ?

    • --

      Vittu tollaset kiinapaskat kulje ku 60-70km/h. Ja Crossien kuuluu kiihtyä lujaa eikä mennä tuhatta ja sataa...

    • edfghj

      niimpä

    • -.-

      85 se viimeksi kulki.

    • BSE 150

      kantsii ostaa BSE 150 se on paras siin on tehoo aineski ja hyvin on kestäny mul.
      siin on aineski kurin rajotettu CDI

    • Uusi BSE kuski

      Oon katellu BSE:hen valomaskii, niin mikä ois teiän mielest hienoin ja paras. Käytettyä oon tässä kattonu niin sais halvan

    • JEajsfåj

      ÄLÄ VAAN OSTA MITÄÄN KONE-GLANSSILTA OSTIN NOIN 6KK SITTEN SIELTÄ BSE 150 JA HUOLLOSSA KÄYNYT SIELLÄ MENI 2KK JA EI TEHTY MITÄÄN! JA EN OLE VIELÄKÄÄN PÄÄSYT AJAMAAN NÄISSÄ KIINAN VEIHKEISSÄ ON VANTEET NIIN ******! KONE PÄTKII NIIN KETUSTI!!

    • bse125cmcmcm

      ´tilasin bse 125cc kone glanssilta 2010 on toiminut muuten täydellisesti paitsi tankki on kiinan muovia ja siitä lähtee palasia ja tukkii kaasuttimen bensan suodatin välissä ei tukkeudu enää tehoa riittää 100kiloo painoisellekkin ottaa pakoputkesta kurin pois nii kulkee hyvin jaa äänet paranee

    • ??

      moni vaihteinen o mad cow 125?

    • fdgfg

      pystyykö 180cm/70kg äijä ajamaan tällä BSE PH02 SE Special Editon 125cc ja olisko kannattava ostos lähinnä mettä reiteillä ja montulla ajamiseen?

    • man321

      Niin ku tuola aiemmin puhuttiin jotain kuristuksisa niin missä vitussa se on? ku mulla on se bse 125 cc madcow enkä oo löytäny mistään kuria niin tietääkö joku missä se on?

    • BSE:N ostaja

      Semmoista että onko BSE - 125cc PH02 SE Special Edition aito? olen tässä tammikuussa ostamassa sitä 140cc mottorilla!

    • Lukekaas tämä.

      Niille jotka ei tiedä.... kone glansin bse 125cc:ssä jonka tänään sain, on MGK kopio tulppa, ja Mikunin kopio kaasari. Lifanin kone kyllä on aito,

    • Osku

      Minkä kokoinen suutin BSE 125cc:ssä on vakiona? Suositteletteko uudenkaasarin ostoa mielummin kuin pelkän suuttimen vaihtoa?

    • AKUTSKI01

      kannattaako ostaa BSE 125cc,koska ite haluis ja kaikki sanoo et se toimii.

    • froomroom

      BSE 150cc on ainut kannattava ostos teho/laatu suhteeltaan minulla oli eikä se mennyt paljoa 75-85 kovempaa vaikka kuinka sitä viritteli vääntöä siinä on eikä sen tarviikkaan mennä koti käytössä tainno tuli sillä välillä muuallakin ajettua mutta jos oikeesti haluaa tehoa ja minicrossin nii kannattaa laittaa 80cc 2t pyörä liikkuu 100x paremmin ku nuo.

    • yritin kerran tilata osia koneglansista mutta ei ne ikinä vastaa tai se puhelu on varattu
      mulla on myös 125cc bse hyvin keulii

    • LAATU ON LAATUA

      Tokaisempa tässä asiaa selvetääkseni, eikö ihmisen pitäisi tajuta että jos alan harrastajien liikkessä crossi maksaa 799e ja taas jossain perus puutahrakaluste firmalla 400e nii täytyyhän siinä jotain mätää olla. eli siis motolandissa myytävät mad cow ovat aitoja, Aidoilla mikunin kaasareilla, kun taas kone glanssissa myydään kopiota. itse olen myös ostamassa mad cow 250cc pittistä motolandista, ja todellissuudessa tuo kone on täys kopio honda xr200 enskan koneesta (eli hondan sylinteritkin luulisi menevän) ja tuossa crossissa cnc:n tehoputki vakiona (eikä ole mikään halpa putki) eli siis tässä linkkejä niille jotka hakevat aitoa mad cowta ja pystyvät maksamaan laadusta pari sataa enemmän. tässä madcow 125: http://www.motoland.fi/pages/crossit/mad-cow-125.php ja tässä vähän isommille kuskeille: http://www.motoland.fi/pages/crossit/mad-cow-250.php toivottavasti tämä helpottaa kaikkien tulevien "pittis" miehien ostopäätöstä! :)

    • bse 125 tehoton paska

    • vilperiiiiiii :)

      minun mad cowini meni iskän auton mittäriin viri boksilla 105km/h.Ja tuota minun crossini keulii 1 kaasusta ja kakkosella pieni kytkimen näpäytys riittää. että kyllä sitä tehoa on ihan tarpeeksi ja ajettavuus on hyvä :)

      • :) (: vilperii

        ja olen itse ostanut mad cowini motolandista ja on sama kaasari kuin kaverini hondassa :)))


      • bse 125cc

        Kannattaako sellaista racing cdi boksia ostaa ? tuleeko siitä tehoa lisää/nopeutta ?


    • AKUTSKI01

      eli siis:kannattaako ostaa bse 125cc koska oma moponi on ihan kakka,eikä kulje kuin 40-50km.niin että kannattaako se ostaa ja mun mielest se ihan hyvä ja halpa kiinalaiseks.

    • BSE paras

      BSE the best

    • hullulehmä69

      Mites te määrittelette kopion ja aidon :D kaikki ne kiinalaisia on mut vähä eri osist et madcow ja bse on kaks täysin eri asiaa... oon aatellu ny kesäks tollast 250 madcowii motolandist ni onko kellää hajua kuin paljo isompi pääsuutin siihe kannattaa laittaa et sais sitä ''potkuu'' lisää

    • Youhavericktrolled

      Suosittelen tota Beseä iteselläni on ja menee paljon paremmpin mäet ylös kun vanha exsamurai 110cc paska

    • ????

      MISTÄ SAIS NOITA VANNELUKKOJA BSE 125 TAKAKUMIIN?

      • muumi16

        www.biketema.fi


    • ?+?=??

      Onko BSE 140cc Hyvä alle 600 euron maksavaksi (hinta 559€)?

    • pate paska housu

      Toi MadCow 125cc crossi on v!tun ruman näköne!!!!

    • --->

      "NO ÄLÄ", ja mee sinä paska housu muualle paskomaa.

    • bse:n hankkia?

      Hei kaikki bse:n omistajat! Olen katsellu tossa uutta bse:n crossi 140cc glas powerilta ovatko bse kokemuksenne hyviä! onko teidän mielestä hinta laatu suhteeltaan hyvä. sori kirjotus virheistä

    • BSE 140cc:n hankkia

      Sama täällä, oon kahtonu sitä bse 140cc:tä onko se kestävä kone ?
      Mutta harmivaan se on loppunu ja seuraava erä tuleevasta heinä-elokuun vaihteessa, ainakin siellä lukee niin.

    • ei eroja

      kaikki ne on yhtä paskoja!ostakaa ktm jos oikeesti tahotte kestävän ja tehokkaan.oli kiinalaine tai ei paskoja ne on silti.bse:n motti ei kelpaan ku mankii ja leikkimiseen ja siihen se on iha sama onko se tehty kiinassa vai italiassa.ite en ainakaa maksa 300 enemmä että ohjekirjassa lukee made in laatumaa.jos noita tahtoo parannella,samat osat menee molempiin ynm.

    • BSE LOVER

      hyvin toimii BSE 125cc Special Edition! :) kai se ei joillain kestä, ku eivät vaiha öljyjä, ja raiskaavat 1vaihteella!!!

    • bse paska lusu

      Mulla meni bse:stä kampikammion kattovalo paskaksi vittu että vitutti

    • BSE 140cc:n hankkia

      En kaipaa tohon mun kysymykseen (neljäs ylöspäin oleva kysymys) sellasten kommentteja jotka kannattaa jotai kawasakii, KTM tai muuta kallista ei sen aina tarvi olla joku tappo vehe joka keulii kaasusta ympäri kevyesti ja sutii joka vaihteella hitosti.
      Vaan sellasta kuka tietää/kenellä on kokemusta BSE 140cc/125cc onko kestävii monta heppaa paljo kulkee sellasta.

      ps. sori kirjotus virheistä.

    • bse ??

      paljon bse 140cc kulkee paljon heppoja ja onko ne kaasuttimen säädöt ihan kohillaan ko ne tulee sieltä vai kannattaako niitä mennä sääteleen :D

      • bseviekaikki=P

        125cc ainaki piti tyhjäkäyntii säätäää


    • bse??

      ja onko bse 140cc cdi?

    • bseeeee

      millä koneella ne on ja kuin iso tankki

    • besari

      Kertokees jottai viritys vinkkejä toho bse 125cc

    • MustaMies

      TULEEKo bse 140cc paketissa (eli takahaarukka irrotettuna ja etupää irrotettuna)
      NIII.

    • Mieti sitä

      Ei tänne kukaa jaksa mitään pistää ku kuka jaksaa.
      Sitä paitsi ota ny selvää onko mikäki hyvä ku joku väittää että: "joo tosi hyvä ja kestävä" ja toine "ihan päin ******. "

      • osta SAMURAI!!!!!!

        älä vaan mee ostaa BSE BOSUER:ia (125cc) ite ostin käytettynä (vain 2h ajettuna)
        heinäkuun lopulla ja olen joutunut vaihtamaan eturenkaan ja tänään meni ajossa takarengas hajalle.... ei lähde tämänpäiväsen ajon jälkeen enään käyntiin (en tiiä mikä vikana) pari kertaa yritin käynnistää eikä meinannutkaan lähteä kolmannella kerralla sitte kuulu vaan kauhea pamahdus pakoputkesta... Nyt olen harkinnut ostavani Malossin 125cc konetta.... (paljon laadukkaampi kuin vakio kone!)


      • hatkitten 175cc BSE
        osta SAMURAI!!!!!! kirjoitti:

        älä vaan mee ostaa BSE BOSUER:ia (125cc) ite ostin käytettynä (vain 2h ajettuna)
        heinäkuun lopulla ja olen joutunut vaihtamaan eturenkaan ja tänään meni ajossa takarengas hajalle.... ei lähde tämänpäiväsen ajon jälkeen enään käyntiin (en tiiä mikä vikana) pari kertaa yritin käynnistää eikä meinannutkaan lähteä kolmannella kerralla sitte kuulu vaan kauhea pamahdus pakoputkesta... Nyt olen harkinnut ostavani Malossin 125cc konetta.... (paljon laadukkaampi kuin vakio kone!)

        VITU PUUPÄÄ!

        Ei sulla toki ollu tulpanhattu irti ja kaasuvaijeri paskana :DVinkki P U H D I S T A P U T K E S I !:DDD LAPIO.


    • 0,33

      mulla vakiona kulki 175 mutta ostin uuet punaset nopeemmat katteet nii kulkee 298kmh gpssäään

    • lddldldldllrmfkmki
    • oooh vautsi mikä BSE

      Bsessä on putken alussa (sisäpuolella) kuristus ite viilasin pois.

    • Momimo

      Miten Bse 125cc vaihde järjestelmä menee onko yks alas ja loput ylös ??????

    • ihihihihiih

      Ei kaikki menee ylöspäin

      • LIIPALAAPA!!!!!!!!!!

        HEI!
        Kertokaas jtn hyviä vinkkejä Bse 2012 vuosimallin beseen ja mist sais halvalla vaikkaa 28 millisen kaasuttimen ja cdi boksin mut onko joku juttu mitä ei tarvitse ostaa ja tuo tehoo lisää????


    • BSE<3KIINA

      Ajattelin ite ostaa tost kone-glansetista 125cc :) maksaa vaa 595 koottuna 545 ei koottuna >:D

    • Bsekeulii

      Hyvi toi bse kulkee special edition 26mm mikuni kaasari

    • Jooh..

      Itse olen ostelemassa MadCow 250cc. Olisiko hintansa arvoinen, 990€? Ihan mukava vehje varmaan näin 10v : D

    • BSEn ostaja

      kannataisko ostaa toi BSE uuten vai käytettyn. siis semonen jol ei ois ajettu hirveesti :D??

      • bse on hyvä

        uusi kannattaa ostaa.


    • varetus on helmee

      Mistä saan jägermeisterin katteet Bseen tai monsterin tai iha sama jokkut hienot ????? *???????*?

    • tuleva bse ostaja

      Nii just, mistä saa hienot katteet,

    • BSE kokija

      ÄLKÄÄ KOSKAAN OSTAKO BSE 125CC!!

      Itellä on ollut bse pari vuotta ja eka vuosi toimi ku unelma mut sit ei enää lähde käyntiin. Älkää ostako BSE:tä !!

      • BSE Tietäjä

        Tarkoitat varmaan että älkää ostako BSE:tä jos olette avuttomia, ettekä tajua että laitteet vaatii jatkuvaa huoltoa pysyäkseen kunnossa.


    • -.-

      P a s k a se on!!

    • VASTATKAA!

      MONTA HEPPAA ON TOSSA BSE:SSÄ JOTA MYYDÄÄN KONE-GLANSILLA?????????VASTAUKSIA KIITOS!!!!!!!!!

      • VASTATKAA!

        MONTA HEPPAA TOSSA 125cc BSE:ssä, jota myydään Kone-glansilla??


    • TIETOA BSE:EESTÄ

      bse:ssä noin 10 heppa, itse on suosittele ostamista koska koko bse leviää käsiin, itse olin joutunut ostamaan mm. uusia muttereita, kaasu vaijereita 2-3,kytkimen, (kohta joudun ostamaan vaijerinkin) ja sitten uudet jarrupalat taakse. sarvet taittuvat vinoon heti ensimmäisellä kerralla kun kaadut. ja katteet on ihan paskoja, olen joutunut uusaamaan etukatteen ja 2 kertaa vasemman puolisen katteen. ja huippu nopeus EI ole todellakaan se 100km/h vaan noin 70-80km/h!!

      • TIETOA BSE:EESTÄ

        anteeksi kirjoitus virheet, siis ITSE EN SUOSITTELE BSE:EETÄ!


    • bse on huono

      SAMAA MIELTÄ NIMIMERKKI: TIETOA BSE:EESTÄ

      • TIETOA BSE:EESTÄ

        ja bse:eellä ja mad cowilla ei ole oikeastaan mitään eroa!! ostakaa joku kawasaki kx 85 niin huomaatte sen eron!!!!


    • TehoJätkä

      Kannattaako ostaa Oval - race tehoputki (95€) 90cc minicrossiin

    • joubbi

      olen hankkimassa tommoista mad cowia. kannattaako vai eikö kannata??

      • random18

        onko 125cc paljoa tehokkaampi kuin 110cc, Entä onko 140cc paljoa tehokkaampi kuin 125cc PS.lähinnä toi kiihtyvyys kiinnostas


    • randomi222

      Itellä on ollut Bse crossi 4vuotta eikä mitään vikaa ole ollut. Pitäny vaihtaa pääälykumi kun joskus olen sitä poltellut eikä bse ole mikään kiinanihme!

    • asd mies

      onko toi mad cow 125cc äkäsempi ku vaikka 110cc fude(paljonko äkäsempi)

    • asdhiihihi

      KAIKKI minicrossit ovat valmistettu KIINASSA. Täysin aito amerikkalainen pitprokin maksaa nettimotossa 3000€. Mutta on myös pitproja missä on japanilainen daytonan kone! Mutta kalliimmat ja laadukkaammat kiinanihmeetki ovat hyviä ja luotettavia vehkeitä oikein käytettynä! nimimerkillä kokemusta on! itellä ollu tusina nuita.

    • VASTATKAA NYT

      VOI V***U VASTATKAA ONKO TOI 125 PALccJOA ÄKÄSEMPI KUIN 110cc !!!!!!!!!!!!!!!

      • sdsad

        VITTU ei


    • crossaaja 1000

      moi oon ostamassa tuota BSE 125cc crossia ja en tiedä paljonko siinä mahtaisi olla painoraja?

    • ffff3

      Itellä on KTX 125cc crossimopo. Ne kaikki kiinanihmeet eivät ole "crosseja" ne ovat "pitbikejä".

    • TIETOA BSE:EESTÄ

      joo'o! ootte tekin nykyajan ihmiset aika tietämättömiä!-> Ei 4-tahdeissa ole mitään eroa, esim. joku bse 125cc ja bse 140cc, ei niissä ole mitään eroa!!! jos haluatte huomata kunnon eron niin ostakaa 2-TAHTI, vaikka KAWASAKI KX 85!!!!!!!!!!!!!

      • TIETOA BSE:EESTÄ

        Eli siis tarkennan vielä, EI kiinanihmeissä 4-tahdeissa ole eroa!!!! ja luetellaas bse:eestä vielä kolmannen kerran ne samat jutut: paino raja on noin 100kg. huippunopeus on noin 70km/h, BSE EI KULJE ENEMPÄÄ KUIN SEN 70KM/H!!! ja eihän vielä tähän kaikki lopu, vikoja on niin perkeleesti, tälläkin hetkellä olen bse 125cc ostamassa ketjunlaahaimia!


      • facepalm123

        on tyhmää sanoo noi:"joo'o! ootte tekin nykyajan ihmiset aika tietämättömiä!-> Ei 4-tahdeissa ole mitään eroa!" no entä 70cc ja 200cc


    • bse1

      kertokaa mielipide onko bse:t hyviä? Hajoaako heti käsiin vai kestääkö hyvin? Onko tällänen bse hyvä ---------->http://www.nettimoto.com/bse/-/797120 Sanokaa kannattaaako ostaa tällänen? Onko bse kestävä? Mikä bse on paras? aion ostaa bse:n käytettynä! :) Linkatkaa tähän palstaan kaikista paras bse :)

    • TIETOA BSE:EESTÄ

      miksi kyselette että onko bse hyvä?!?!?!??!?!?!?!?!? LUKEKAA NÄITÄ MUN KOMMENTOIMIA JUTTUJA!

    • kokenut2

      bse on laatu vehje. tietenki te jokkut valitatte että bse on paska ku ette huolla. ps. kaikki mikä liikkuu kuluu

      • rahansa menetänyt

        Bse ei oo mikään laatu vehe se on muovipommi joka kulkee vuoden ilman mitään häikkää. Itellä on Bse joka alko vuoden ajojen jälkeen temppuilee oon huoltanu sitä aina kun on tarvinnu.


    • mopo4

      MISTÄ SAIS HYVÄN N.125CC MINICRSSIN N.500e ?????

    • elvi82

      Mikäs noissa BSE 125cc Lifanin koneella (aito japanilainen mikuni 22mm) vm. taisi olla toi Takavanne juttu koko plus akseli, 12 vaiko 15 mm. (ite crossi on vm. 07-08) ostin käytettynä, pitäis takavanne ostaa, mikä olikaan se takaratas jako ja pulttijako ja tietysti takajarrulevy (ei piparimallia oleva). kiinan vehje kysees. Ja rengas koot on "14etu "12taka, voisko joku valaista ja auttaa, koska kyseinen pyörä on mökillä 100km päässä ja pitäis ennen sinne menoo tilata oikeet osat, sisägummit eteen plus taakse.
      Ja Takavanne sohjona, se pitää tilata, onko se se 6.8~ takarattaan pulttivälys nois vai se 9 jotain ja oliko ketjut 420 vai 428?

      • elvi82

        Lisäystä... kone käy juuri ja juuri, tehot kuitenkin kohdillaan eli vääntää mutta paukuttaa putkesta ihan kun kävis liian rikkaalla, kone ei tiedä käviskö ryyppy päällä vai ryyppy pois asennossa, joskus alko kuseen kaasari kun kone ei ollut käynnissä, koho paskana/tukossa? Venttiilit ei nakuta kuiteskaan, kipinän tulpasta kun katsoi niin aika heikko, tulpan johto muistaakseni oli vähän kuori sulanu kun ottanu putkeen kiinni, ei kait mitään CDI boksii joudu uusiin/magneeton osia, kun ei viittis sijottaa kiinanihmeisiin turhaa massia...


    • onko BSE hyvä??

      kannattaa ostaa tommonen 125 cc BSE koneglanssilta ekaks crossiks?entä hajooko se paris päiväs vai onko kestävämpiki??

      • XDXD

        kumpi on parempi samurai 125cc vai BSE 125cc???


      • bsen 0m1staja
        XDXD kirjoitti:

        kumpi on parempi samurai 125cc vai BSE 125cc???

        BSE on kyllä paljon laadukkaampi!:-)


      • :DDDD
        XDXD kirjoitti:

        kumpi on parempi samurai 125cc vai BSE 125cc???

        bse 125cc


    • hullulehmäbse

      hahahahhahahahah oottete kyl kunnon juusoja kyllä sen bse:n / madcow:n kin saa kulkemaan jos tekniikasta mitään ymmärtää suuttimet välitykset ja niin edelleen mutta joo jos kisata haluu ni kyl ehdottomasti ostaisin kx.yx.cr .rm tai muun vastaavan itellä madcow odottaa uutta suutinta ja 39/17 rattaita lisätään nyt viellä ** tietämättömille et bse on hullunlehmän taudin tieteellinen lyhenne toisin sanoen madcow ottakaa selvää ennenku tuutte itkee foorumeille

    • Sunday Kymco

      Mulla o vakio Sendai Kempo ja menee heittämällä 150ccn samurain ohi ja vie kaikki muukki 125cct.

    • SoittajaonVoittaja

      MULLA ON VITTU 69000cc invaskoba viritetty kiihtyy 30000heppaa 10sec ja mikä parasta... se kantaa 20,00kiloa et saa huippunopeuden. Ainiin ja unohdin kertoa tän tarinan ku olin kerran saksassa motarilla nii menin kytän tutkassa 550000km/h nopeudel :p ei pygenny lähtee bäkkii perää mutjoo haluuks joku ostaa lähtöhinta 478,200 biljoonaa euroa kortilla KLARNA / COLLECTOR OSAMAKSU SAATAVILLA 200,10biljoonaa kuukaudessa korko 30% minuutissa ja erämaksu 10bilj.. MUISTAKAA TÄTÄ EI OLE JOKAISELLA MIEHELLÄ / NAISELLA JA VAIN RAJOITETTU ERÄ!!! MAAILMASSA ON NÄYTÄ 1 JA MARSSISSA 2 SIL VIEL OLIKSEPARI KUUSSA MUT NE ON VAIKEA SAADA KOSKA NE ON 30 METRIN SYVYYDES JOTEN SOITTAJA ON VOITTAJA num : 020202

      • nimierkkivapaana

        ostan jos tankki on ainaki puolillaan... mitä lie polttoainetta


      • vois ostaa

        voisin ostaa, ku mul sattuis just olemaan 478,200 biljoonaa takataskussa,vai saisko sieltä marssista halvemmalla???;)


    • muumipappa00

      käykö honda crf50 vai honda crf70 katteet bse 140 crossiin???

      • bosuerman

        crf50!


      • bseeer
        bosuerman kirjoitti:

        crf50!

        Itellä ollu pari vuotta tollane bse mut ekoina vuosina eicollu vielä niinkää kiinnostustakaa. Toiminu hyvin ko sääs tyhjäkäynni bensa saanni ja sit sen tyhjän kaasusta pois.. nyt tullu semmonen vika et sammuu ko on kiihdyttäny eka ja himmailee.. en tiiä mikä ongelmana on :o iha ku sähköt katkeis yhtäkkii.. joskus hyvänä päivänä toimii sitte ei taas... iha hy peli hintaansa kattoen


    • muumipappa00

      tietääkö kukaan mistä sais taka vanteen bse 140cc crossiin?

    • Minä joku

      Onko noi koneglansin bse prot paskoja va kestääkö alottelijalla

    • alottelija

      kertokaas mitä tehdä kun kytkin rupesi luistamaan ja sain grossin vasta eilen, ollaa yritetty soiittaa kone glansiin mut ei vastausta.. pitää varmaan soittaa sinne maanantaina?

    • TÄRKEÄÄ

      Joooo'o paska merkki tuo bse. Bsellä on ''hyvä maine'' todellinen vastaus on että BSE ON PASKA.

    • alottelija

      joo ei se mennykkään se kytkin..:D mut milläs se on rajotettu kulkee vaan 60-70 glansin mukaan ja senhän pitäs mennä 80kmh eli siis millä se on rajotettu?

    • ARABI

      Itellä on 140cc BSE ja kulkee 160km/h... Laitettu jonkin verran mutta vakionakin kulki sen 100km/h, ja on aivan HELVETIN hyvä merkki. Osat kestää eikä juuri mitään vikaa ole ollu.

    • alottelija

      mutta onkos tossa uuessa mallissa rajotinta:D? ku se sulkee vaa 60-70 ja vanhemmat kulkee 80.... 125cc siis

    • alottelija

      missä on bse 125 kurit vai onko ei kulje kun vähän yli 60;( ???2012 malli..

    • BSE ajelija

      Ilmeisesti rajotettu CDI?
      Itellä BSE 125cc vm-12. Ihan asia peli ns. kruisailuun mettäpoluilla ja mökki/kylätiellä ja jäällä!
      KUN OSTAA UUDEN BSE:n
      takavanteeseen heti vannelukko ja poljin lyö "jouset" polkimesta vittuun ekalla polkasulla.
      Laite on täysin toimiva ja käytettävä jos omistajalla ei ole peukku kämmenessä!

    • alottelija

      paljonkas sinulla bse kulukkee:D?

    • bse omistaja

      onko bsessä lifan kone? :D siis on itelki tuo ph2 vai mikä olikaa mut tarvis saaha selvil?

    • BSE 125cc

      Onko BSE 125cc crossissa rajoitettu cdi boxi vakiona vai rajoitettu ja miten saisi viritettyä että kulkis jtn. 100km/h`?

      • isopoika

        Eikö teitä pikkujonneja yhtään hävetä tulla tänne kyselemään,että miten toi kulkee ja onko kestävä MIKÄÄn kiinanpaska ei kestä ja sillä huippunopeudella ei oo mitään välii ku ajatte kuitenkin ykkösvaihteella. Äläkää ostako bse:tä. Paitsi silloin kun isi ostaa halvan mökkimopon.


    • EPÄILYTTÄVÄÄ

      Ajattelin aloitteliaks ostaa BSE PH02 LE 125cc DirtBike onkohan tua laadukas mua vähän epäilyttää nimittäin mun crossin alotus budjetti on 1000 euroa ja siihen sisältyy pyörä kypärä ja ynnä muuta ei siis bensoja ja työ kaluja!!!

      • kokemusta

        Ittelläni on BSE 125 BW (eli big wheel) on toiminu kunnolla kiinalaiseksi crossiksi, ei oo tarvinnu kuin hommata uus kone ja jotai muuta pientä... Mutta keulii ja sutii joka vaihteella, no ei mutta iha hyvä peli suosittelen 5/5


    • ranx1

      oon ostamassa bse 125 niin katkeaako siitä helposti kytkin vaieri

    • ghjnkiv uhj

      vyvtyhuilkjl

    • ????

      kannattaako ostaa käytettynä bse 125cc??

    • crossin hankkija

      Kannattaisiko tommoinene BSE 125cc 14v tytölle ensimmäiseksi crossiksi

      • fdsdhsdfhdhdf3242342

        Kannattaa mutta jos on rahaa niin 150cc


      • tuomas niinisalo

        Älkää ikinä ostako tommosta kiinan laiskaa paskaa kunnon samuraikin pätkii tommosen paskan mul on ollu tommonen 2vuotta en suosittele ostaa tommosta kiinan paskaa


    • ihmettelen1

      ja tiedoksi että vittu kaikki minicrossit on tehty kiinassa.

      • åpoi

        Imekää munaa kuka tommpsta paskaa on ostamassa


    • topi anttila

      Älkää ikinä ostako tommosta kiinan paskaa kulkee ehkä 50 mopo kin pätkii tommosen paska kasa ja samurai pätkii kans ihan helposti tommosen bse paskan älkää ostako :-I:-I:-I:-I

    • topi anttila

      Älkää ikinä ostako tommosta kiinan paskaa kulkee ehkä 50 mopo kin pätkii tommosen paska kasa ja samurai pätkii kans ihan helposti tommosen bse paskan älkää ostako :-I:-I:-I:-I

      • pasi kuikka

        Olen samaa mieltä bse on kiinan paska enkä oo ikinä ajanu ilman että ois mitään vikaa ja oon huoltanu säännöllisesti!!!


    • kysyjä

      minkä maalainen bse on??

    • bse kuski

      moni millinen kaasari bse on vakiona

    • krossipoika

      onko bse 125 liian tehokas 11 v noin 50 kg painavalle?

    • krossipoika

      Onko kestävä mökkimopoksi ajettaisiin pellollla jotain metsä polkuja pihassa ei mitään hyppyjä

    • Paketista aukaistu bse 125 ja koe ajossa isommalla kaasulla alkaa röpöttämään ja tukehtuu..ilma -1ast.uusi ngk tulppa on vielä hyllyllä mutta onko vakio suutin toimiva pakkaskelillä?
      Ja saako suuttimia edes vakio kaasariin mistään?

    • CrossiaEtsimässä

      En tiedä. Uskon että ei koska se on kiinan ihme. Tuo oli minun mielipide ja minkä maalainen on madcow?

    • Lol3

      Runko ihan hyvä mut takarenkaasta sisä kumi menny varmaan 10 silleen et venttiilimenny kertaa ja vaijereita vaihdeltu useaan kertaan ja moottori ihan hyvä mut eikauheen tehokas

    • Andersss

      Mistä minä SAN uusi kitkin Crossi on bse 125cc .auttakaa mua

    • Petrisis

      Aivan aluksi, eli jos meinaa harrastaa ja ajaa on ainoa oikea vaihtoehto jokin seuraavista..Honda, KTM, Kawasaki tai Yamaha. Jos haluat ajaa muutaman tunnin ja taas purkaa moottorin on tuo kiinalainen BSE sinulle oikea vaihtoehto. Ostin pojalleni kun oli 12v ja ei kestänyt kauaakaan kun jarrut hajos, sitten sähköt ja seuraavaksi kampiakseli poikki normaalissa tasaisessa ajossa pellolla. Glanssilla Salossa osat maksoi kampiakseliremonttiin 160€. Sitten kasaan ja ajamaan reilu 10h ja taas kampiakseli poikki. Annettiin tuo romu pois varaosiksi ja ostettiin Honda, ei mitään remppaa vaan ajoa joka on tarkoitus. Kone Glanssin varaosapuoli ei toimi lainkaan ja mitään takuuseen ei saa!

    • pohjakierros

      Täys paska, glanssilla Salossa säilyttävä ulkona pahvilaatikoissa ja prätkä ruostees jo uutena. Eikä ne kestä mitään, eli UNOHTAKAA KIINANIHMEET HYVÄT IHMISET!!!!!!!

    • lol3

      bse eejos haluuajaa niinkun tommosta pihaajelua ja niinpois päin
      jostaas haluat ajaa motocrossia tai enduroa niin joko yamaha ktm honda mut hussetkin onkylnyt tehny tosilaadukkaita pyöriä(myös kalliita)

    • kyrwänsyylä

      onko wörttti ostaa -12 mallin bse koska painoa on miltein 90kg ja pituutta 190

    • lekdkgfjjgjhjh

      oon ajattelemas ostaa ton Bse PH02 le 125cc onko hyvä ja kestävä ekksi krossiksi teillä ajeluun ei siis crossin harrastamiseen.

    • haistakaakiinajonnetpilu

      kerron pari asiaa eli nämä kiinalaiset ovat hyviä rungoista mutta... ne eivät riitä teholta mihinkään radalla ja niissä on vitun pienet renkaat joka takaa sen että ei metäs kovi hyvi mee. suosittelen ostaa sellase kunno hondan yamaha kawasakin tai muun ns hyvän merkin ne ovat kalliita uutena tiedän mutta ostakaa kåytetty ja jos on iha paskana katteet ja pienet osat nii tehkää siit sillane hieno mutta on worth ostaa kunno honda crf150r rossi siin on paljon tehoo ja vääntää missä vaa.

    • Anonyymi

      Mad cow ja BSE on ihan eri merkit!!

    • Anonyymi

      Mad cow

    • Anonyymi

      Saako mad cow rekisteriä

      • Anonyymi

        Ei.


    • Anonyymi

      125cc kulkee 80km h eikäynnisty talvella hyvin joten se on ihan täyttä paskaa koska minä kokeilin äsken

    • Anonyymi

      mionun bse kulkee 800 kun puristaa omaa nakkiaa

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1675
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      19
      1545
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      69
      1444
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      46
      1411
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      50
      1333
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1278
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      10
      1153
    8. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1130
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1114
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1105
    Aihe