Alanyaan heinäkuussa

peppi

Hei!

Kertokaahan kokemuksianne Alanyasta? Miten on matkanne sujuneet? Entä hotellivalinnat?

6

4761

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • börre

      Mun eka etelän matka...mahtava kokemus heti ensimmäisestä aamusta lähtien, eikä varmaan parempaa lomakohdetta ois voinu olla....

      Ei liian iso, eikä liian pieni paikka...paaaljon nähtävää, ruoka hyvää(pois lukien hampurilaiset), ja kun varjos vielä n. 40 astetta, ei kylmäkään tullut...

      Venereissu delfiineiden luokse kantsii tehdä(n.20euroa, sisältää ruoat ja juomat), merellä aurinko polttaa tosin vielä kovemmin...

      Auto kannattaa vuokrata(,30euroa), pääsee niihin fantastisiin vesipuistoihin.Niitä on kaksi, se iso jättiläispuisto on Antalyaan päin, mut 17 euroo sisään!
      halvempi on just alanyasta toiseen suuntaan, sata kertaa halvempi, ja jopa parempi!

      Sisään heittäjiä joka nurkalla, ei kannata välittää...vaatteita en suosittele ostamaan, huonolaatusia....
      Hotelli ihan jees perushotelli, hyvää asiakas palvelua hyvällä englannin kielellä....

      kateeksi käy, hyvää matkaa....

      • Daisy

        Olen käynyt varmaan kaikki tyypilliset ja vähemmän tyypilliset turistikohteet läpi ja voin sanoa, että Alanya on se joka on vienyt sydämeni ikiajoiksi. Ei ole kauniimpaa rantaa, ei upeampaa maisemaa kuin Alanyassa on. En ainakaan ole törmännyt..

        Alanya tuntuu kotoisalta. Se on turvallinen paikka. Tietenkin perusvarovaisuus tulee olla, mutta sehän pätee joka paikkaan.

        Suosittelen:) Itse lähdössä ensi kuussa ja loppu kesästä vielä uudestaan. Useamminkin kävisin jos rahatilanne sallisi:)

        Hauskaa matkaa:):)


    • ALANYA

      Itse olin viime heinäkuussa alanyassa ja oli todella ihana loma. Kuuma oli ehkä yksi miinus reissulta löyty ja se oli liian kuuma ja likainen merivesi, muuten todella mukava lomakohde. Miehet ehkä hieman liian innokkaita varsinkin blondien perään:)mutta kyllä kohteliaisuuksia aina jaksaa kuunnella!Hauskaa lomaa

    • Saija

      Oltiin jokunen vuosi sitten muksujen kanssa Alanyassa ja se todellakin on mukava paikka - ja kuuma - niin kuin edellisetkin kirjoittajat kertoivat, joten siitä ei sen enempää.
      Auton vuokrausta miettisin kuitenkin vähintään kaksi kertaa. Liikennekulttuuri on meikäläiseen verrattuna "mielenkiintoinen", eli älkää ylittäkö katua vihreilläkään katsomatta ensin oikealle, sitten vasemmalle ja vielä kerran oikealle :). Turkissa on ollut ajokorttipakko vasta noin 10-15 vuotta joten vanhemmat autolijat ovat oppineet autoilunsa kylän parhaalta lypsäjältä. Taksit ja Dolmus-bussit on halpoja ja opas varmaan antaa hyvät neuvot miten pääsee vesipuistoihin jos niihin haluaa.
      Hauskaa matkaa !

      • HeRi

        Olin alanyassa toissaviikolla... upea loma! aivan upea, ei muuta voi sanoa. viime sunnuntaina tulin pois ja jo maanantaina varattiin uusi matka, tällä kertaa kahdeksi viikoksi.

        sielä oli kaikkea. meille nuoremmille oli mahtavia discoja! robin hood on ehdottomasti paras, suosittelen jos tykkää upeasta menosta! porukka kirjaimellisesti tanssi baaritiskeillä, meno oli aivan mahtava!

        joka päivä käytiin retkillä "oman" taksikuskimme kanssa... tutustuimme häneen matkalla linnalle, joka muuten on todella hieno, mutta sielä kannattaa olla joku, joka selittää, mitä paikat ovat! kiertelimme erilaisia paratiisin näköisiä vesiputouksia, kävimme erilaisilla raunioilla yms yms... siis tekemistä riittää, nähtävää upeista tippukiviluolista mahtaviin amfiteattereihin sun muuta... siis nähtävää on...

        kaupat olivat hyviä ja halpoja. ruoka oli erityisen hyvää! kannattaa kokeilla mezeä, turkkilaista alkupalaa, se oli nannaa! kaupoissa kannattaa väittää, että "ei mulla ole niin paljon rahaa" joten hinta laskee silloin aina pohjalukemiin...

        todella upea maa, lämmintä ja ystävällistä porukkaa! kleopatraranta on upea. myös lapsiystävällinen kohde ja nuorille on menoa ja meinkiä satama täynnä... siis todellakin täynnä...

        hyvää matkaa. itsekin lähden taas heinäkuussa...

        ei pelkoakaan, kyllä teillä tulee olemaan mahtava loma!!!


      • Andy07
        HeRi kirjoitti:

        Olin alanyassa toissaviikolla... upea loma! aivan upea, ei muuta voi sanoa. viime sunnuntaina tulin pois ja jo maanantaina varattiin uusi matka, tällä kertaa kahdeksi viikoksi.

        sielä oli kaikkea. meille nuoremmille oli mahtavia discoja! robin hood on ehdottomasti paras, suosittelen jos tykkää upeasta menosta! porukka kirjaimellisesti tanssi baaritiskeillä, meno oli aivan mahtava!

        joka päivä käytiin retkillä "oman" taksikuskimme kanssa... tutustuimme häneen matkalla linnalle, joka muuten on todella hieno, mutta sielä kannattaa olla joku, joka selittää, mitä paikat ovat! kiertelimme erilaisia paratiisin näköisiä vesiputouksia, kävimme erilaisilla raunioilla yms yms... siis tekemistä riittää, nähtävää upeista tippukiviluolista mahtaviin amfiteattereihin sun muuta... siis nähtävää on...

        kaupat olivat hyviä ja halpoja. ruoka oli erityisen hyvää! kannattaa kokeilla mezeä, turkkilaista alkupalaa, se oli nannaa! kaupoissa kannattaa väittää, että "ei mulla ole niin paljon rahaa" joten hinta laskee silloin aina pohjalukemiin...

        todella upea maa, lämmintä ja ystävällistä porukkaa! kleopatraranta on upea. myös lapsiystävällinen kohde ja nuorille on menoa ja meinkiä satama täynnä... siis todellakin täynnä...

        hyvää matkaa. itsekin lähden taas heinäkuussa...

        ei pelkoakaan, kyllä teillä tulee olemaan mahtava loma!!!

        Hei!
        Jos haluatte vuokrata 2 h asuntoja alanyasta joka on täysin sisustettu, ilmastoitu, oma keittiö ym...lähelle cleopatra ranta ottakaa rohkeasti yhteyttä [email protected]


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      308
      3137
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      222
      1967
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1602
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      4
      1404
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      81
      1288
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      272
      1213
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      81
      1064
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1051
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      80
      991
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      145
      867
    Aihe