Mistähän saisi edullisesti Vectraan ruiskut? Vectra A -89 moottori C20NE, kone siis 2 litrainen autolla ajettu n.392000km. Kysyin yhdestä varaosa liikkeestä ja hinta oli 209euroa/kpl. Meni yli hilseen. Olen kutakuinkin varma, että ne ovat tiensä päässä koska ne raksuttavat todella paljon. Tietäisiköhän kukaan mikä muu voisi vaikuttaa niitten kovaan raksutukseen, onko ketään asian tuntioita paikalla? Bensa pumpun olen vaihtanut. Vaikuttaako ohjaus boxi mitenkään tähän. Moottori käy huonosti tyhjäkäyntiä, haitari letkun ilman puhistajalta olen myös vaihtanut, ja ilmavuotoja ei ole . Muuten ajossa sitä ei mitenkään huomaa vetää mielettömän hyvin. Näin kerran yhden osoitteen tietokoneelta, mutta hukkasin sen ja siellä myivät 75euroa/kpl. Tuon hinnan nyt vielä mukisematta nielen, mutta 209euroa/kpl on jo tähtitieeteellinen.
Opel Vectran ruiskut
Jokke1957
2
415
Vastaukset
Oliskohan ollut purkuosa. Autopurkaamoja löytyy netista hakemalla "autopurkaamo".
Katso vaikka http://www.autopurkaamot.com/- seppo61state
Mulla olis ylimääräisenä 4 kpl Opelin alkuperäisenä / varaosa numero 817411 / ovat uudet , käyvät 1.8 ja 2.0 koneeseen . Osat löytyy Harjavallasta ja hinta 50eur/kpl postikulut tai voit noutaakin .
Vastaa [email protected] niin sovitaan kaupoista jos kiinnostaa .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1114369
- 793543
Just alkoi ottamaan päähän
Miten voikin mennä näin, että koko päivän haluaa vain nähdä toisen ja lähelle. Sitten aivan salamana mieleen tulee kaikk223401Oletko koskaan stalkannut kaivattuasi?
Jos olet, miten olet stalkannut? Jäitkö kiinni? Onko hän stalkannut sinua? Jos on, miten suhtauduit?843395Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?273296- 762964
- 892883
Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim662841"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m452800Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.852589