Lueskelin Amazonista Madonna uuden DVD-julkaisun arvioita, ja on kuulemma tosi heikkolaatuinen kuvaltaan. Ei kannata kuluttaa rahaa sen ostamiseen siinä tapauksessa. Toivottavasti julkaisevat kokoelman uudelleen hyvälaatuisena. Miksi ostaa suttuinen tekele?
Uusi videokokoelma kuvaltaan
2
453
Vastaukset
- Andersson/Ulvaeus
Ei ole suttuinen Celebration dvd-kokoelma. Katsoin illalla läpi koko systeemin ja se on loistava kronologinen läpileikkaus Madonnan tuotannosta. Alkupuolen videoissa loistaa 80-lukulaisuus, mutta muuten dvd-näkyy niin hyvin kun voi (kun muistaa laittaa laajakuvatv:ssä kuvasuhteen 4:3, eikä levitä sitä koko ruudulle).
Myös audio puoli on kunnossa ja musa kuulostaa yhtä hyvälle kuin itse cd-kokoelmallakin.
Ainoa ihmetyksen aihe: mihin jäi American Life - video?- mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
Varmaan AL poisjättö johtuu amerikan markkinoista, vieläkin liian radikaalia laittaa sen ajan video kun eivät mitään kritiikkiä yleensäkään kestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713075
- 922855
- 512095
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201555- 151339
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51318Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131263- 181230
Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241222