Kannattaako laivalle mennä tapaakseen ihanan naisen?
Mille laivalle? Mitkä risteilyt?
Oikeasti.
Voiko laivalla kohdata ihmisen?
4
534
Vastaukset
- ............
Tappaakseen vaiko tavatakseen?
Tapaamaan..., tavatakseen...., lauseen rakenne ja peruskonteksti muuttui näköjään syntyessään.
Hahhaa!
Kiitos, jamppa, kovasti vastauksestasi, siitä oli suuri apu!- juheweiwe
Pimpsaa jakavia eronneita, karanneita, parisuhteessa olevia naisia paljon laivoilla. Luotettavaa kumppania vaikea löytää, mutta yhden tai kahden yön seksihauskaa saa helposti. Varttuneemmat naiset käyttävät lisäksi runsaasti alkoholia laivariennoilla.
- Anonyymi
Kaikkien tuntema TV.stä tuttu huumoriveikko ja risteilyisäntä on kuulema varman tiedon mukaan menossa uutena asukkina BB-taloon. Mutta haluaisin varmistusta, kuka tietää pitääkö paikkansa. Olavi ei itse kertonut seiskan mukaan mitään. Iltalehtiä en ole vielä lukenut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad901466- 541023
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että383864- 156849
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124727- 56723
- 51668
- 57641
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38635- 76632