Tietääkö kukaan mitä maksaa ko terapia? Entä kela-korvauksen jälkeen? Lääkäri laittoi lähetteen 15 kertaan.
Omt-fysioterapia
3
788
Vastaukset
- kokeilun arvoista
Itse olen viimeksi maksanut 55€ tunnin hoidosta. Hinta varmaan vaihtelee hoitoajasta ja asuinpaikasta riippuen 35-60€.
Pyydä OMT-fysioterapeutilta ensidiagnoosi rankasi ongelmista paperille. Sitä on sitten kiva näyttää lääkärille ja katsoa sen ilmettä.onko tuo hinta ilman kela-korvausta vai sen kanssa?
Mitä tarkoitat tuolla ensidiagnoosin pyytämisellä? Ja lääkärin naaman katsomisella =) ?
Multa on leikattu kaularangasta välilevytyrä, mutta hitto vieköön on löytynyt uusi tyrä ja siksi tämä lähete omt-fysioterapiaan. En yhtään tiedä millasta se on jne....- kokeilun arvoista
Eitzu kirjoitti:
onko tuo hinta ilman kela-korvausta vai sen kanssa?
Mitä tarkoitat tuolla ensidiagnoosin pyytämisellä? Ja lääkärin naaman katsomisella =) ?
Multa on leikattu kaularangasta välilevytyrä, mutta hitto vieköön on löytynyt uusi tyrä ja siksi tämä lähete omt-fysioterapiaan. En yhtään tiedä millasta se on jne....Hinta oli hinta minkä maksoin. En hakenut kela-korvauksia.
Ensidiagnoosi on diagnoosi, jonka fysioterapeutti tekee ennen kuin alkaa korjaamaan mitään.
Kaularangan välilevytyrä voi kyllä aiheuttaa sen, ettei OMT-fysioterapeuttisi paljoakaan sinuun uskalla koskea.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663362Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433157Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1222648- 432538
- 311953
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271850- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851465- 391320
- 821189