Tietääkö kukaan mitä maksaa ko terapia? Entä kela-korvauksen jälkeen? Lääkäri laittoi lähetteen 15 kertaan.
Omt-fysioterapia
3
783
Vastaukset
- kokeilun arvoista
Itse olen viimeksi maksanut 55€ tunnin hoidosta. Hinta varmaan vaihtelee hoitoajasta ja asuinpaikasta riippuen 35-60€.
Pyydä OMT-fysioterapeutilta ensidiagnoosi rankasi ongelmista paperille. Sitä on sitten kiva näyttää lääkärille ja katsoa sen ilmettä.onko tuo hinta ilman kela-korvausta vai sen kanssa?
Mitä tarkoitat tuolla ensidiagnoosin pyytämisellä? Ja lääkärin naaman katsomisella =) ?
Multa on leikattu kaularangasta välilevytyrä, mutta hitto vieköön on löytynyt uusi tyrä ja siksi tämä lähete omt-fysioterapiaan. En yhtään tiedä millasta se on jne....- kokeilun arvoista
Eitzu kirjoitti:
onko tuo hinta ilman kela-korvausta vai sen kanssa?
Mitä tarkoitat tuolla ensidiagnoosin pyytämisellä? Ja lääkärin naaman katsomisella =) ?
Multa on leikattu kaularangasta välilevytyrä, mutta hitto vieköön on löytynyt uusi tyrä ja siksi tämä lähete omt-fysioterapiaan. En yhtään tiedä millasta se on jne....Hinta oli hinta minkä maksoin. En hakenut kela-korvauksia.
Ensidiagnoosi on diagnoosi, jonka fysioterapeutti tekee ennen kuin alkaa korjaamaan mitään.
Kaularangan välilevytyrä voi kyllä aiheuttaa sen, ettei OMT-fysioterapeuttisi paljoakaan sinuun uskalla koskea.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921846- 851292
- 1101133
- 761017
- 111952
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57853- 36772
- 47771
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48731- 33693