Ei Koskaan Pila !

Monta ruusua tarhassa
Luojamme meitä,
joskus kulkee niin harhassa
saa kyyneleitä.
Silti kaikkien ruusujen
kukkia anna,
yli huonojen polkujen
auta ja kanna.

Anna rakkaus sanoina
huulillein asti,
ne on vannottu valoina
rakastavasti.
Se on sydämen palo
myös autuuden tila,
tuo tunne niin jalo
ei saa olla pila.

Sä käteeni tartu
ja kanssani kulje,
rinnallain vartu
suudelmin sulje.
Sua rakastan aina
mäenkin alla,
on elämä laina
myös rakastamalla.

11

267

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaunista herkkää, ihanaa, jota lukee mielellään! :)

      • sanoiksi,
        siitä tuskin koskaan pystyy
        kirjoittamaan kaikkea ?

        Kiitos Sinulle diinaliin.

        T: J


    • Kauris-62

      hienoa,soljuvaa tekstiä..hienoa
      kiitoksia lukuelämyksestä :)

      • Kauris-62.
        Oikein hyvää syksyä Sinulle.


    • lindalinda1

      ' tartu käteeni '
      se voi olla monelle ihmiselle kuin se
      paljon puhuttu viimeinen oljenkorsi.
      Mutta jos se saa vielä jatkokseen sen jälkeen
      rinnallakulkemiselta, rakkautta ja itsekin sitä
      antaa, mikäpä sen parempaa.

      Kauniseleinen, herkkä ja soljuva runo josta
      ei voi kuin pitää.
      Kiitos lukunautinnosta Jokke.

      • Käsi joka puristaa,
        ystävä Sinä !

        Rakkaus avaa aamuun
        Rakkaus paistaa päivään,
        Rakkaus illan haamuun
        Rakkaus unen häivään.

        Kiitos ! linda.

        T: J


      • lindalinda1
        halausm kirjoitti:

        Käsi joka puristaa,
        ystävä Sinä !

        Rakkaus avaa aamuun
        Rakkaus paistaa päivään,
        Rakkaus illan haamuun
        Rakkaus unen häivään.

        Kiitos ! linda.

        T: J

        tästäkin ajatuksentäydestä ja kauniista
        pikkuruisesta runostasi, jossa siis ajatusta
        on vielä enemmän kuin sanoja.


    • noviisi(tar)

      kauniista naisista hullaanuin
      rakkaudesta ain unelmoin
      unelmat niin usein harhaa vain
      nyt kyynelkö poskellain kimaltaa ain

      monta virhettä anteeksi anna
      älä katkeruutta mukanas kanna
      ojenna kätes johon tarttua vois
      se hukkuvan pelastus ois
      ja lämmön sydämeen takaisin tois
      rakkaus sydämes vain sois

      rakkausko pila
      ei, ei se on elämän valo
      ikuisen onnen autuuden palo...

      • kauniista vastarunostasi ystävä.

        Rakkaus on suuri tunne ja voima
        joka ei ole kertakäyttötavaraa.

        Valoa päiviisi.


    • mies-v57

      Olen niin usein heikko, sinä käteeni
      tartu, en pysty päättämään, sinä
      viereeni tule. Vaikka kaikki muu pois
      vierii, sinä et muutu, vaikka toiset pois
      kulkee, kuurotuu, sinä minua kuule.

      Niin kuin vuodet kulkevat syksystä
      talveen, maan povi niin pian kuin jäinen
      leili. Niin ihminenkin joskus kohoaa ja
      tuntee lämmön hivelleen, sitten vaihtuu päivä,
      jäykistyy sisin, tummenee mieli.

      Siksi Sinä tule ja ole tueksi minulle,
      astu minuun ja viritä, suo sija minussa
      oikeisiin päätöksiin. Tuota minulle voimia,
      kuiskaa minulle heikkona hetkenäni: yritä,
      suo minulle oikea tie sydämiin.

      Tiedät että olen heikko ja joka päivä
      tarvitsen, mitä vahvuudestasi minuun osuu.
      Ei, en minä tarvitse tuntoa, että olen ylempänä,
      ketään hallitse, tahdon vain että se tärkein
      sinusta, Rakkautesi, minussa asuu...

      ja että saan jäädä luoksesi..

      http://www.youtube.com/watch?v=DQlUAhdvkXA&feature=related

      Kiitos Runostasi.

      Rakkaus on niin laaja käsite,
      syvällä kulkeva ja kokonaan tuntuva,
      ettei yksi ikä aika riitä sen oivaltamiseen,
      yksi ikä sen sisäistämiseen.

      Mutta silti on parempi edes hieman oppia
      Rakastamaan kuin harjoittaa itseään paljon
      sitä saamaan.

      Elämä on laina, jota on hyvä
      Rakastamalla maksaa.

      Ja kun päivät ovat päässään, käsi
      joka sulkee silmät, on puhdas.

      Rakkausrunosi oli avoin, vilpitön,
      miehen kirjoittama Runo., jota lukiessa,
      heräsi kunnioitus ja arvostus.

      Tämä oli väkevää tekstiä, mutta samalla
      herkkää ja kaunista, tunnustelevaa.

      Avoin viesti Runona, ihmiseltä toiselle.

      Tekstiäsi ei voi jakaa osiin, se oli hieno
      kokonaisuus sellaisenaan.

      Kiitos että sain lukea, tämä
      tuntuu pitkään sisällä.

      Iloa ja voimia Sinulle päivääsi.

      • on todella kaunista luettavaa
        jota arvostan todella paljon.

        Rakkaus on lahjoista kaikista suurin
        ja arvokkain mitä ihminen pystyy saamaan
        tai antamaan,siksi se ei saa olla leikkikalun
        kenenkään käytössä.

        Me kaikki tarvimme rakkautta jossain määrin
        koska rakkauden lonkerot ulottuvat niin
        moneen asiaan ja tilanteeseen.
        Maailma olisi todella köyhä ja kylmä
        ilman rakkautta ja sen tuomaa lämpöä.

        Valoa Sinun päiviisi 57 ja oikein
        hyvää syksyä.

        T: J


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1313
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      640
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      149
      408
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      387
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe