Hei onko kukaan tullu hujatuksi/Ostaneet tuollaisilta "Firmoilta

joannah35

Hei,

Lintu on kanssamme täällä Barcelonassa. Olemme päättäneet antaa sinulle antaa ja huolenpito lintu. Antaa hänelle rakkautta ja paljon huomiota. Annamme tutustu lintu, koska meillä oli juuri uuden työpaikan ja luonne työtämme jättää meille ei ole aikaa huolehtia lintu. Vaimoni on Suomen ja on korostaa, että annamme lintu tahansa perheen tai etua henkilöä Suomessa. Paras tapa, että saamme lintu sinut läpi toimituksen virasto. Tiedän hyvin luotettava toimitus virasto, joka voi toimittaa lintu kotiisi. Nimi toimitus viraston GEPS ja sivuston osoite on geps.tk, voit kirjautua sisään ja lue lisää palveluja. Saamaan toimitus järjesti lintu toimitetaan kotiin, minun tarvitsee seuraavat tiedot teiltä;



Nimet vastaanottimen lintujen ...........................?

Kotiosoitetta kun lintu toimitetaan .......................?

Postinumero ja paikkakunta, jossa lintu toimitetaan ..........?

Puhelinnumerot ...............................?



Heti kun saan edellä mainittuja tietoja, otan lintu toimittamiseen kemikaalivirastolle ja rekisteröidy lintu toimitus kotiisi. Kun toimitus järjestelyjä tehdään, toimitus virasto ottaa sinuun yhteyttä puhelimitse ja sähköpostitse, ja kertoa, miten maksaa yhteensä 350 euroa suoraan niitä Espanjaan. 150 euroa on kuljetus ja toimitus lintu kotiisi ja 200 euroa on paperi töitä ja rokotteet lintu, koska se on matkustaa toiseen maahan. Toimitus Virasto myös kertoa saatuaan maksut mihin aikaan lintu saapuu kotiin, niin että saat jäädä kotiin ja tervetuloa uusi lintu. Sinun on myös annettava seurantanumeron avulla voit seurata lintujen verkossa, kun se saa teille ja tietää, missä juuri sinun lintu on, ja kun se saapuu kotiin. Odottavat lukea sinusta pian. thanks and best regards.

2

569

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • cia--

      ensinäkin itse kyllä ottaisin lintua hankkiessani ULKOMAILTA yhteyttä kotimaisiin maahantuojiin eikä automaattisilla käännösohjelmilla tekaistuihin ilmoituksiin..
      maalaisjärki on aina toivottua:)

      • Alkuperäinen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Asiaa,en itsekkään mene tuommoseen lankaan ja typerintä tekstiä mitä on mulle tullu vähän väliä,vaihtavat vielä monee otteesee email.Os...Ei tarvin ku laittaa ilmoitus et olen kiinostunut siitä ja siitä papukaijasta,nii johan nuo paviaanit yrittävät vaik millä keinoilla saada "Myytyä" Enkä usko et heillä edes on mitään myytävää,vaik olisi nii suksikoot sinne mist on tullut...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      140
      5993
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3645
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1935
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1929
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      25
      1748
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      75
      1601
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1522
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1418
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1416
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      24
      1327
    Aihe