Sencity on taas täällä!
Olemme suunnittelemassa Sencity-tapahtuman järjestämistä ensi keväänä 2010 Jyväskylässä. Sencity on tuttu jo kahden vuoden ajalta, ja ensi vuonna se tulee olemaan entistä näkyvämpi. Sencity on rajoja rikkova musiikkielämys ja klubitapahtuma, jonka tarkoituksena on tuoda kuurot ja kuulevat nauttimaan kaikista aisteistamme.
Haluamme palvella osallistujiemme tarpeita ja toiveita mahdollisimman hyvin, joten haluasimme jo nyt saada selville mielipiteitänne ja toivomuksianne Sencityä koskien:
Mitä odotat Sencityltä?
Millaisista esityksistä haluaisit nauttia?
Onko sinulla idea, jonka haluaisit toteutettavan Sencityssä?
Jos olet kiinnostunut yhteistyöstä Sencityn kanssa, otathan meihin yhteyttä!
Lisätietoja tapahtumasta:
www.sencityfinland.com
www.campusentertainment.com
Ystävällisin terveisin,
Sencity -työryhmä
Yhteystiedot:
[email protected] (projektipäällikkö)
Sencity 2010 ideointia
Sencity 2010
1
885
Vastaukset
- -
hei, mahtavaa kuulla että tapahtuma on taas tulossa! Mainostakaa laajalti, jotta mukaan tulee paljon ihmisiä erilaisista "ympäristöistä". Odotan jo innolla tapahtumaa - aiempina vuosina olen missannut ilmoitukset ja kuullut tapahtumasta jälkikäteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1911980
- 1231081
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21785- 58776
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä33690ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42618Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45538- 9512