Mikä liittymä todella toimii. Asumme 3g kuuluvuusalueella, mutta takaako se mitään. Hyvät/huonot palautteet tänne.
Mokkula
3
807
Vastaukset
- d
useimmiten on omissa vehkeissä vikaa.
toiseksi, et kertonut mitä "kuuluvuus" tarkoittaa siirtonopeuttako, vai sitä että ei koskaan pätkäise poikki.
kaikki kuuluu 100 % 3g alueella. - toki jokainen joskus katkeaa, DNA-mies
laitat vaikka metallisen ikkuna kiinni tai säleverhot, tms.
koskaan, vuoteen ei kylä ole pankkiyhteys katkennut, ja vaika suomi katkeaa,
kaiuttimista tulee ilmoitusääni, se jatkaa taasen siitä 5 sek kuluttua.
mutta en viitsi omaani kehua, sillä aina kun liittymien määrä lisääntyy, netti hidastuu,
---aivan tuosta em. syystä en omaani kehu.- Pate Kuu
Miksi DNA jatkaa Nokian CS-15 Internet-tikkujen kanssa kauppaa? Itse jos olisin tietänyt, en koskaan olisi ostanut DNA-mobiilikaista liittymää Nokian CS-15 tikulla. Syy. Kului aikaa 6kk. tikku meni rikki ja nyt olen ollut kolmatta viikkoa ilman nettitikkua. Vein ko. tikun sinne mistä sen ostin ja jeppe kertoi siellä, että "aivan hanurista Nokian CS-15 Internet-tikku. Lähetän sen DNA huoltoon josta ne joskus 1-3 viikon kuluttua lähettävät uuden tikun tilalle." - Jos ongelma on tällainen. Mielestäni jokaisessa liikkeessä, jossa DNA:n mobiilikaistaa myydään Nokian CS-15 nettitikulla, pitää olla varatikkuja Nokian kustantamana ainakin se määrä mitä kukin liike myy ko. nettitikkuja. En voi käsittää tätä, että syyllinen pääsee kuin koira veräjästä ilman mitään ja asiakas kärsii????
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72528- 1211811
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1271541Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill511521Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1741327Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1621317- 1481285
- 521208
- 591148
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.661105