Mikä liittymä todella toimii. Asumme 3g kuuluvuusalueella, mutta takaako se mitään. Hyvät/huonot palautteet tänne.
Mokkula
3
815
Vastaukset
- d
useimmiten on omissa vehkeissä vikaa.
toiseksi, et kertonut mitä "kuuluvuus" tarkoittaa siirtonopeuttako, vai sitä että ei koskaan pätkäise poikki.
kaikki kuuluu 100 % 3g alueella. - toki jokainen joskus katkeaa, DNA-mies
laitat vaikka metallisen ikkuna kiinni tai säleverhot, tms.
koskaan, vuoteen ei kylä ole pankkiyhteys katkennut, ja vaika suomi katkeaa,
kaiuttimista tulee ilmoitusääni, se jatkaa taasen siitä 5 sek kuluttua.
mutta en viitsi omaani kehua, sillä aina kun liittymien määrä lisääntyy, netti hidastuu,
---aivan tuosta em. syystä en omaani kehu.- Pate Kuu
Miksi DNA jatkaa Nokian CS-15 Internet-tikkujen kanssa kauppaa? Itse jos olisin tietänyt, en koskaan olisi ostanut DNA-mobiilikaista liittymää Nokian CS-15 tikulla. Syy. Kului aikaa 6kk. tikku meni rikki ja nyt olen ollut kolmatta viikkoa ilman nettitikkua. Vein ko. tikun sinne mistä sen ostin ja jeppe kertoi siellä, että "aivan hanurista Nokian CS-15 Internet-tikku. Lähetän sen DNA huoltoon josta ne joskus 1-3 viikon kuluttua lähettävät uuden tikun tilalle." - Jos ongelma on tällainen. Mielestäni jokaisessa liikkeessä, jossa DNA:n mobiilikaistaa myydään Nokian CS-15 nettitikulla, pitää olla varatikkuja Nokian kustantamana ainakin se määrä mitä kukin liike myy ko. nettitikkuja. En voi käsittää tätä, että syyllinen pääsee kuin koira veräjästä ilman mitään ja asiakas kärsii????
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2455937Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k304354Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,212500Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E3112279Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast481461Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.1741364Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611339Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1331257- 351034
- 172986