Tietääkö joku minä vuonna ovat valmistuneet Jussi Tervakosken suunnittelmat lasilinnut? (Linnuissa hopeisia raitoja). En löydä mistään tietoa ko.asiasta saati sitten koko Tervakoskesta...
Riihimäen Lasi lasilinnut
4
4859
Vastaukset
- hooeee
En tiedä linnuista mitään mutta minulla on kaksi erikokoista siniráitaista lasimaljakkoa, joissa on pohjaan signeerattu Jussi Tevakoski ja ehkä JM/M tai sinne päin...sekä IVO, olisko joku IVO:n liikelahjaksi tehty maljakko.. Olisi hauska tietää tekijästä, tekopaikasta ja ajasta jotakin.
- Lasilintunen
Jos tiedät, että ovat Riihimäen Lasin, niin eikö sieltä selviä? Vai onko sekin sulautettu johonkin toiseen firmaan?
- nyt kysymyksessä
Hämeenlinnan lähellä Janakkalan kuntaan kuuluvassa Tervakosken taajamassa toiminut Jussi´s lasipajan juttu? Muutti kait Ahvenanmaalle ja siellä on muistaakseni tehty tuotteita Jussi´s Keramik -nimellä.
Toiselle vastaajalle tiedoksi, että Riihimäen Lasitehdas taisi lopettaa toimintansa joskus 70-luvun puolessävälissä, mutta siellä sijaitsee kylläkin Suomen Lasimuseo ja sieltä saa (ainakin pientä korvausta vastaan?) tietoa suomalasista lasiesineistä.
Paremmin tietävät voivat kertoa varmaan lisää... - anne6
Minullakin on yksi musta, hopearaitainen lasilintu, jossa signeeraus jussi tervakoski.Omani on vuodelta 1986, sain sen silloin lahjaksi. Olisi mukava tietää ko. suunnittelijasta lisää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad951503- 541043
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että399905- 163880
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124737- 56733
- 51678
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38645- 57641
- 76632