groenendael ja kettuterrieri

B&K

terps, olen suunnitellut hankkia belgianpaimenkoira groenendael uroksen tai nartun.
Itselläni on jo entuudestaan karkeakarvainen kettuterrieri ja on kokemusta irlanninsusikoirista ja belgianpaimenkoirista ja tietenkin terriereistä. Oma kettuterrieri on 2 vuotias narttu, joten suunnittelin enimmäkseen urosta. Olen kysynyt kasvattajalta myös groenendaleista. Belgianpaimenkoirat ovat siis aina valmiita toimintaan, joten voisi harrastaa myös agilityä, tokoa ja käydä näyttelyissä niinkuin minä kettuterrierillänikin, käyn treeneissä ja lenkillä vähintään kolme kertaa päivässä (aamulla, päivällä ja illalla) useimmiten viisi kertaa, mutta se riippuu ehtiikö ennen töitä.(aamulla,kaksi kertaa päivällä sekä illalla)
Lenkit kestävät tunnin tai tunti ja puoli, ja siihen lisää aina tunnin ja puolentunnin treenit. Kävisin metsässä lenkillä aina viikonloppuisin ja kaveri tulisi hevosen kanssa. Joka päivä saisivat riehua keskenään ja saada leikkimistä ja myöskin omaa rauhaa tarvittaessa ja hoitopaikan jos lähtisin lomalle, mutta en lomaile juuri yhtään. Ovatko belgianpaimenkoirat lapsiystävällisiä? Asun omassa talossa perheeni kanssa, yksi lapsi ja mies.

Kiitos jos vastaisitte!

2

585

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • koulutus ja kuri

Belgit ovat vilkkaita, mutta lopulta erittäin helppoja koiria. Jos varhasikasvatus kohdallaan, niin mitään ongelmia ei tule lasten tai toisten koirien kanssa. Totutettuina ja koulutettuina belgit ovat erittäin lapsiystävällisiä. Mutta syytä muistaa, että lapsiin totumattomat koirat voivat pelätä tai domionoida lapsia. Niitä ei pidä lasten kansan yksin jättää. Mutta tunnen monta belgiä, jotka oleilevat ja leikkivät lasten kanssa todella hienosti ja turvallisesti. Ne on opetettu leikkimään lasten kanssa oikein. Kaikki riippuu koulutuksesta. Ei mitään muusta.

• chip munk

Belgis ne ovat kyllä lapsi ystävällisiä mutta riippuu minkä ikäinen lapsesi on(alle koulu ikäistä en suosittele jos ottaisit uroksen).
      Myös jos toinen koirasi pitää tai vähintään ei välitä muista koirista niin suosittelen naarasta.
      Muuten olosuhteet ovat tosi hyvät!!!!!!!!!!!!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      18
      4161
    2. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      490
      2305
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      142
      1851
    4. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      76
      1474
    5. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      158
      1446
    6. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      9
      1204
    7. Nainen, vaikka olen ja asun yksin

Saan silti seksiä aina kun tahdon. :/
      Ikävä
      106
      727
    8. Olisitko maailmani?

Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik
      Ikävä
      34
      724
    9. Mies miten tämä

Tilanne ratkaistaan?
      Ikävä
      27
      711
    10. Lähdetkö nainen joku päivä mun kanssa Anttilaan?

Katsomaan sisustustarvikkeita ja sit mentäisiin matkatoimistoon katsomaan matkoja?
      Ikävä
      25
      681
    Aihe