Bugittaa ???

wtffffffff

8

515

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei takaa piraattiasennusten toimivuutta!

No, pilailin, tietysti arvoisa wtfffffffff on ostanut laillisen Serverin 499 eurolla. Koska näin on, soitto Applen tukeen auttaa. Pidä sarjanumero käsillä, kysyvät sitä. Ei näitä asioita todellakaan täällä pellepalstalla selvitellä vaan valmistajan tuen kanssa.

Uskon että ratkaisu löytyy ja saat palvelimesi pystyyn!:)

• Teijo Teräsaivo

Ei suostu asentumaan uudemman päälle.

• siellä tuessa sanoivat?;)

• Ap-

Eivät tajunneet mistä puhuin, outo asia. Lopuksi tuli kehotus kaittaa Apashe. Asentui heti ja toimii moitteetta. Siis hyvä neuvo, vaikka maksoi helvetisti.

• Hyvä mies
        Ap- kirjoitti:

Eivät tajunneet mistä puhuin, outo asia. Lopuksi tuli kehotus kaittaa Apashe. Asentui heti ja toimii moitteetta. Siis hyvä neuvo, vaikka maksoi helvetisti.

...maksa mitään uudelle OSX serverille. Trolli.:/

• ...
        Hyvä mies kirjoitti:

...maksa mitään uudelle OSX serverille. Trolli.:/

Niin, laitetaan nyt sitten kolmannen kerran ihan mielenkiinnosta asiallinen ja jostain käsittämättömästä syystä (Applen toimesta?) poistettu kysymys: Miksi asentaa OS X serveriä mihinkään kun edes firma itse ei sitä käytä?

Joo, tiedän kyllä että "siivoavat" foorumeita tuolla isossa maailmassakin ja ovat siitä kyllä kärynneetkin. Tän nyt ei vaan luulis olevan niin vakavaa että tarvii...

• hihhih!
        ... kirjoitti:

Niin, laitetaan nyt sitten kolmannen kerran ihan mielenkiinnosta asiallinen ja jostain käsittämättömästä syystä (Applen toimesta?) poistettu kysymys: Miksi asentaa OS X serveriä mihinkään kun edes firma itse ei sitä käytä?

Joo, tiedän kyllä että "siivoavat" foorumeita tuolla isossa maailmassakin ja ovat siitä kyllä kärynneetkin. Tän nyt ei vaan luulis olevan niin vakavaa että tarvii...

Miksi asentaa Windowsia mihinkään, kun Microsoftin mainoksetkin tehdään Macilla?

• ...
        hihhih! kirjoitti:

Miksi asentaa Windowsia mihinkään, kun Microsoftin mainoksetkin tehdään Macilla?

Niin no, todennäköisesti niin onkin, kunhan kysyin. Sen verran nolo homma firmalle itselleen ettei mitään kunnon vastausta tietysti kannata odottaa.

Itseäni naurattaa lähinnä se, että sama servu jolla Apple mainostaa OS X:n serveriversiota pyörii itse asiassa Linuxilla. Onneksi mainokset sentään on varmaan tehty Macilla(?).

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      97
      2018
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      98
      1478
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      112
      1187
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1067
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      121
      1062
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      903
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      877
    8. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      58
      836
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      822
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      723
    Aihe