Miten toi mun Gilera smt 09 1200km ajettu on niin lussu että ei jaksa ku 50km/h ja 2 pääl ei ees jaksa vetää kunnolla 6 vaihteella eikä mee ylämäet ku 4 tai 5 vaihteella joskus 6...
2 ppäällää = ei kulje mihinkään .. ylämäet pitää suorastaa työntää eikä kiihtyvyyttä ole!
Öljyt on melkeen täynnä, silti palaa se valo aina kun kone on hieman lämmin, että ei muka olisi tarpeeksi öljyä.. todella ärsyttäväää
Miten saa kulkemaan? (70 suuitin on)
Miten saa ton öljyjutun korjattuu?
Gilera SMT [Lussu lussu] + [öljyomgelma]
7
821
Vastaukset
- skytarille keulien ohitse 90km/h.
No vakio gilerat (derbit) on aika lussuja. Eli se on ihan normaalia että mopos on tuhnu.
Poraa holkkia pois ja vaihda suutin niin saat lisää potkua.
Ja se on kanssa ihan normaalia että se herjaa sitä öljyyvaloa, koska se on tyypillistä derbille. Sähkövika. Siitä ei tarvitse välittää kunhan öljyä vain on.- -iom
no jooooooo
- cxvbxcv
Eiköhä ne kaikki vakiomopot oo laiskoja.
- hahahaaaaaaa!!!!!
-iom kirjoitti:
no jooooooo
Että poliisi auto ajo susta ohi ja nopeutta poliisilla oli 120km/h ?
Niillä poliiseilla tais olla aikamoinen kiire. =D - sfsdfsfsffdsfsdf
cxvbxcv kirjoitti:
Eiköhä ne kaikki vakiomopot oo laiskoja.
Skyteam ei ole laiska. Muuta kiinalaiset ovat melko laiskoja.
Kaikki eurooppalaiset ovat.
Tosi asia on että ei vakiolla aja kukaan... ei pysty. - xfgcgvn
mä sain 09 gileraan kivasti vääntöä ja kiihtyvyyttä ku vaihoin suuttimen 85 ja otin kaasarin imupuolelta reikälevyn pois.. se on varmaan helpoin kuri poistaa. Otat kaasarista taaksepäin lähtevän kumisen paksun letkun irti ja siinä näkyy heti messinkinen levy jossa on reikiä, se lähtee ihan sormin irti, mutta kannattaa vaihtaa suurin enen sen poistoa koska kun mä kokeilin 75 suuttimella niin hyyty 30km/h, koska sai liian vähän bensaa. Kun suutin on vaihdettu niin mopo kulkee muutosten jälkeen noin 55, mutta ylämäet menee yli 50km/h ja kiihtyvyyttä löytyy paljon enemmän.
Saat moposi kulkemaan poistamalla kureja. Esim. poraat putken holkkia isommaksi, muttet kokonaan jos et halua että ylität tuon 65km/h.
Kaasuttimen kuri on helppo. Irroitat vain ilmanputsarin letkun kaasuttimesta ja saat sen messinkisen levyn kaasuttimesta irti helposti.
Tuo öljyvalon palaminen vaikka säiliössä on öljyä voi johtua siitä että sulake on palanut tai johdoissa/liitoksissa on vikoja. Mutta lähtisin kokeilemaan uudella sulakkeella. :>
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921135
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116968- 125906
- 83708
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten283699Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54586Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483