Kiinnostaisiko ketään ottaa matsia?
Tarkoitus olisi kokeilla yhtä porukkaa ja sitä, kuinka ne toimii taistelussa joten nyt tarvittaisiin sitten vain joku vastapelaajaksi. On se ja sama minkälaisia poksuja itse käytät, mutta ne ei saa olla haxattuja/savattuja tai muuten huijattuja! Ottelu tulisi olemaan sitten 100 lv. single (jos olen nyt aivan oikein ymmärtänyt, tuossa 100lv. singlessä poksut muuttuvat satalevusiksi oli ne minkä levelisiä tahansa)
Kerron FC:tä ja sen sellaista jos tähän nyt sattuu tämän illan/yön aikana jotain ilmestymään. ^^
Pokemon ottelua?
8
258
Vastaukset
- jamin10
En ole koko viikonloppuna kotona enkä huomenna, joten ei matsia vielä, mutta voisin kyllä ottaa jossain vaiheessa.
- Wangel
Niin mie muistelinkin...
No mun pitäisi saada tuota matsia pelattua pian, mutta kyllä toinen matsi myöhemminkin käy.... x3
- diivu_87
Joo mulle köy hyvin tollanen ottelu tänään esim 21 jälkeen tai huomenna jossain vaiheessa illalla..
- Wangel
No pitää koettaa olla koneella yhdeksän aikoihin. ^^
Läimii sitten FC:tä ja muita.... - rndm.
flareon85 kirjoitti:
propleema on se, että ykskään mun pokemon ei oo lähelläkään 100 leveliä.
"tuossa 100lv. singlessä poksut muuttuvat satalevuisiksi oli ne minkälevelisiä tahansa"
Ja Jamin vielä varmisti tämän.
- omena6
kerro nii voidaan tapella
- Minä vaan
Mä oon sit flareon85, kun netti ei suostunu kirjaamaan mua sisälle. Mä en ainakaan pokemon peleissä koodei käytä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.122524Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant762348- 2021324
- 1161165
- 721118
"Pähkähullu ruhtinas" sanoi a-studiossa maailmanpolitiikan professori...
...Martti Koskenniemi Trumpista ja hänen toimintatavoistaan, vertasi 1600-luvulla eläneeseen Aurinkokuninkaaseen Ludwig2471051Martina ja Matias
Mahtaako Martina yrittää saada Matiasta uudeksi sulhaseksi, niin saisi ne prinsessa häät, mitkä jäi pitämättä, kun Aussi211929Toivottavasti myös pysyy häkissä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011754428.html 😡😡😡 tommosia saastoja sitä näyttää Suomussalmen suunnalta sikiävän �11884- 47809
Ylipainoiset naiset ovat kokeneet kiusallisen ilmiön deittaillessa
Moni pluskoon nainen kertoo kohtaavansa deittailussa yllättävän ja kiusallisen ilmiön: alussa on luvassa romanssi, mutta54806