Kiinnostaisiko ketään ottaa matsia?
Tarkoitus olisi kokeilla yhtä porukkaa ja sitä, kuinka ne toimii taistelussa joten nyt tarvittaisiin sitten vain joku vastapelaajaksi. On se ja sama minkälaisia poksuja itse käytät, mutta ne ei saa olla haxattuja/savattuja tai muuten huijattuja! Ottelu tulisi olemaan sitten 100 lv. single (jos olen nyt aivan oikein ymmärtänyt, tuossa 100lv. singlessä poksut muuttuvat satalevusiksi oli ne minkä levelisiä tahansa)
Kerron FC:tä ja sen sellaista jos tähän nyt sattuu tämän illan/yön aikana jotain ilmestymään. ^^
Pokemon ottelua?
8
254
Vastaukset
- jamin10
En ole koko viikonloppuna kotona enkä huomenna, joten ei matsia vielä, mutta voisin kyllä ottaa jossain vaiheessa.
- Wangel
Niin mie muistelinkin...
No mun pitäisi saada tuota matsia pelattua pian, mutta kyllä toinen matsi myöhemminkin käy.... x3
- diivu_87
Joo mulle köy hyvin tollanen ottelu tänään esim 21 jälkeen tai huomenna jossain vaiheessa illalla..
- Wangel
No pitää koettaa olla koneella yhdeksän aikoihin. ^^
Läimii sitten FC:tä ja muita.... - rndm.
flareon85 kirjoitti:
propleema on se, että ykskään mun pokemon ei oo lähelläkään 100 leveliä.
"tuossa 100lv. singlessä poksut muuttuvat satalevuisiksi oli ne minkälevelisiä tahansa"
Ja Jamin vielä varmisti tämän.
- omena6
kerro nii voidaan tapella
- Minä vaan
Mä oon sit flareon85, kun netti ei suostunu kirjaamaan mua sisälle. Mä en ainakaan pokemon peleissä koodei käytä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1501799
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu121661Joensuun (kaupungin) kiusaamisongelma
Syrjitään, savustetaan ulos ja kiusataan. Pieneen piiriin ei kaikki mahdu. Tehdään elämästä mahdotonta, jolloin ainoa va301252Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu1931171- 921131
- 741021
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta351961- 62849
- 49811
- 50806