Minä iäkäs täti-ihminen, mutta ei sammaloitunut teen näin:
kun en oikein kestä kaupoissa kaikenmaailman huutoa, kärryjen tönimisiä, tätejä ja setiä rollaattoreilla jotka eivät tiedä, meniskö oikealle vai vasemmalle vai jäisikö keskelle käytävää yms ja liian monet antavat lastensa riehua ihan kybällä hyllyjen välissä ja muuta mukavaa niin =
minä menen kauppaan heti aamukahdeksala, silloin nämä em elementit puuttuvat ja puuttuu myös krapulaiset kaljanostajat jotka örisevät jokaiselle.
Laki on kuulemma sellainen, ettei kännisille saa myydä , vaan kyllä myydään.
Heti aamusta löydän myös kaikki " parasta ennen" tuotteet jotka ovat ihan hyviä.
Joskus on pakko säästää - ja mistä muusta sitä oikein voi, ko ruuasta?
Pakolliset maksut on maksettava.
Että tällainen tapaus... kuulostaako miltä teidän mielestänne?
Miltä kuulostaa???
14
186
Vastaukset
nyt omalle luonteelleen suurempaa hyväksyntää hakea? :)
Mikäs siinä,aamuisin saa rauhassa kaupassa käydä,joskin ne krapulaiset kauppaan tulijat on mun mielestä aamulla yleisimpiä,ei niitä puolen päivän maissa enää paljon näy..
Toi on hyvä kysymys,ruoan hinnasta voi säästää vaikka kuinka paljon katsomalla mitä ostaa..joskus kaksi vastaavaa tuotetta on aivan eri hinnoissa,halpa on monesti jopa paremmaksi todettu kun noita "ruokavertailuja"aina luen...
Muusta onkin sitten vaikeampi säästää,laskut on mitä on,pelkät pakollisetkin aikamoista summaa vievät..- Ei voi käsittää....
Onko sinun aivan mahdotonta edes yrittää keskustella asiallisesti?
Ei aloittaja mitään hyväksyntää hakenut omalle luonteelleen, vaan avasi ASIALLISEN KESKUSTELUN , jota sinun lienee mahdoton ymmärtää.
Aloittajalle sanoisin, että jos on mahdollista myös minä toimin samoin, mutta työvuorojen vuoksi se ei aina ole mahdollista. Silloin joutuu menemään niiden "häiriköiden" sekaan ostoksille ja se on oikeasti varsin tuskastuttavaa hommaa. Ei voi käsittää.... kirjoitti:
Onko sinun aivan mahdotonta edes yrittää keskustella asiallisesti?
Ei aloittaja mitään hyväksyntää hakenut omalle luonteelleen, vaan avasi ASIALLISEN KESKUSTELUN , jota sinun lienee mahdoton ymmärtää.
Aloittajalle sanoisin, että jos on mahdollista myös minä toimin samoin, mutta työvuorojen vuoksi se ei aina ole mahdollista. Silloin joutuu menemään niiden "häiriköiden" sekaan ostoksille ja se on oikeasti varsin tuskastuttavaa hommaa.että miltäs asia muista kuulostaa??? :)Että mees nyt vaikka jatkaa kauneus-unia ja herää vähän paremmalla tuulella,ok?
- Myy-Pikkuinen
eipä tuohon muuta voi todeta kuin että miten ihmeessä selviät jo aamulla kauppaan...minulla kun heräämiseen menee noin 3 tuntii. Tänään kun sais nukkuu niin tietysti sitä herää aikasin.
Mut mitä tuohon kaupan meteliin tulee niin joskus sen kaiken rekisteröi, mut toisinaan on niin ajatuksissaan ettei sitä edes huomaa. Tykkään käydä aamusta heti, mua ei niinkään häiritse siellä ihmiset, mä suuntaan pisteestä A pisteeseen B kiertäen ne käytäville parkkeeraajat mutta muuten vain tykkään saada heti aamusta kauppa-asiat hoidettua.
Isännän kanssa sitten käydään alkuillasta kun neljän ruuhka on ohi jos isännällä on jotain hankintoja.
Olin just tänä aamuna äidin kanssa hoitamassa mummun laskujen maksun ja apteekki/kauppa-asiat heti kaheksan jälkeen tänään.Eipä tarvi koko päivää siihen sitten tuhrata.- Jere-lahti
kaupassa, jos mahdollista. Hermothan siinä tosiaan menee ruuhka-aikana jossain
hehtaarimarketissa, etenkin just ennen viikonloppua perjantaina, saatikka että jos on
joku juhlapyhä tulossa. Nuo "punalappuiset" oli muuten ennen -50%, nyt enää 30.- 20+2
ne joissakin paikois on edelleen -50%
- arkipiru
mutta sillä erolla, että vaikka itse käynkin kaupassa jo samoihin aikohin aamusta, niin eikös siellä perkele ole kaiken maailman työttömät ja pultsarit jo silloin kädet ojossa kerjäämässä kolikoita hernepukkiin tai niihin puoleenhintaan myytäviin tarjoustuotteisiin ja kuinka ollakaan, mukulatkin saadaan näemmä hätätilassa liikkeelle jo kahdeksan aikaan aamusta, kun kauheella kiireellä tarhareissulla äidit niiden kanssa kauppaan tulevat, ja huuto on sen mukaista. Palovarottimetkin jäävät toiseksi silloin, kun väsyneitä pentuja yritetään kaupassa hiljaa pitää.
Hyvältä tuo systeemisi kuullostaa. Mulla taas ei juurikaan ole väliä milloin kaupassa käyn. Ainoo kun alkaa ahdistaa ja kiristää pikkasen hermoja on silloin kun on monta pyhää tulossa ja jokainen kynnelle kykenevä tuntuu olevan samaan aikaan kanssani kaupassa. Joka pisteessä on jonoja aina leipätiskistä lihatiskiin ja siunatuksi lopuksi mielletön kassajono.
- puttan-littan
on kassoja niin ettei jovu ootteleen.
"Herrat " arkipiru ja jerelehti häipyivät keskustelusta, tilalle tuli umalehtinen ja pukeli1, kirjottajien määrä pysyy vakiona :)))))))))) puttan-littan kirjoitti:
on kassoja niin ettei jovu ootteleen.
"Herrat " arkipiru ja jerelehti häipyivät keskustelusta, tilalle tuli umalehtinen ja pukeli1, kirjottajien määrä pysyy vakiona :))))))))))Oletko selvinnyt kassoilta jonottamatta?? Sulla on sitten ollut tuuria tai käymässäsi kaupassa ei käy paljoa ostajia:)
Me käydään normaalisti aina illalla kaupassa, yleensä siinä kuudenmaissa, ihan mukavan rauhallista on...tuo marketti missä käydään on senverran suuri ettei ole mitään tungosta, ainoo missä joskus joutuu jonottamaan on liha/kalatiski....kassoja on niin paljon ettei viittä-kuutta ihmistä enempää ole yleensä kassajonoissa kerralla...
- Ihmiskyrpä
niin aikasin koiria kusettaan, että käyn jo seittemältä kun kaupat aukee. Saa ihan rauhassa olla eikä oo mummot tönimässä.
- Anonyymi
Nykyajan mummot ovat röyhkeempiä ku enne
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?827066Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit267033Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1066143Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?455394Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik845218Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa605163Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus405088Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi
Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset274575Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä
"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv163417Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto
vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html3003360