Olen lähdössa joulukuussa Jordanian Aqabaan. Onko kokemuksia ko paikasta?
Jordania
1
635
Vastaukset
- Noor55
Olin muutama vuosi sitten Akabassa pari viikkoa.Hotellina Algazar,paikka ihan mukava,kuumaa ja kuivaa.
Näkemistä ihan kiitettävästi,suosittelen retkeä Petraan.
Iltameno melko hiljaista.Hotelleissa jonkinlaista yökerho menoa on.Hintataso halpa verrattuna esim.
Eilattiin joka on melkein naapurissa.
Ei varsinaisesti mikään himo shoppailijan paikka,mutta kaikenlaista turistikamaa löytyy,ihan kivoja vaatteitakin.Olin ramadan aikana ja se tietty oli sekä hauskaa,että vähemmän hauskaa.Algazar on kristityn
omistama hotelli ja siellä tarjoiltiin ramadankin aikana alkoholijuomia,mutta teekupista... ja monta muuta
hämäystoimintaa oli,ettei vain Allah näe..
Sitten kun aurinko laski niin silloinpa alkoivat pippalot,syötiin ja juotiin... ja miehet juoksivat kilpaa
moskeijaan.
Kaikenkaikkiaan mukava paikka.Ihmiset ystävällisiä,uteliaita ja kaupoista löytyy Kantolan pipareita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t553763- 322179
- 402074
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin171721Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401542Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251482- 791443
- 1381172
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..221133Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät901115