juu ne pihalle ..kyllä ne tosiaankin on tylsintä katseltavaa...hei haloo täähän on viihdeohjelma.....ne ei eees kiukuttele .rakastele.läyhää.huuda jahulluttele...haluatteko tosiaan että apaattiset ja tavanomaiset tyypit voittaa ..ei ne ei ole ansainnut sitä..pitää pistää itsensä likoon ansaitakseen voiton ja osata olla myös viihdyttävä peluri....... samissa mielestä ainesta siihen mutta valitettavasti nino oli ykkönen...
esa a ja marko
2
224
Vastaukset
- big traktori
No sinäkin varsinainen Einstein siinä...mihinkähän mahtoi perustua tuo sana tosiaankin? Eihän sua ennen kukaan ollut edes kanssasi samaa mieltä täällä. No Markosta en tiedä, mutta Esa A. ei tule vielä ainakaan tippumaan. En tiennytkään, että kiukuttelu, rakastelu ja läyhääminen lukee sääntökirjassa takeeksi sille, että talon asukas ansaitsee olla talossa. Hah. Jos itse menisit taloon ainoat joilta et saisi nimeämispisteitä, olisivat kuurosokeat.
- ncvbb
mitäköhän sinäkin sitten loppumetreillä ajattelit katsoa.....tunnelma kun pyhäkoulussa höystettynä filosofisilla ajatuksilla ja muutamalla haukotuksella...antakaa mun kaikki kestää...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1913125
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.652713- 2032250
- 741886
- 1021803
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91711- 1061529
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191176- 811140
- 951089