esa a ja marko

nasse ddd

juu ne pihalle ..kyllä ne tosiaankin on tylsintä katseltavaa...hei haloo täähän on viihdeohjelma.....ne ei eees kiukuttele .rakastele.läyhää.huuda jahulluttele...haluatteko tosiaan että apaattiset ja tavanomaiset tyypit voittaa ..ei ne ei ole ansainnut sitä..pitää pistää itsensä likoon ansaitakseen voiton ja osata olla myös viihdyttävä peluri....... samissa mielestä ainesta siihen mutta valitettavasti nino oli ykkönen...

2

224

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • big traktori

No sinäkin varsinainen Einstein siinä...mihinkähän mahtoi perustua tuo sana tosiaankin? Eihän sua ennen kukaan ollut edes kanssasi samaa mieltä täällä. No Markosta en tiedä, mutta Esa A. ei tule vielä ainakaan tippumaan. En tiennytkään, että kiukuttelu, rakastelu ja läyhääminen lukee sääntökirjassa takeeksi sille, että talon asukas ansaitsee olla talossa. Hah. Jos itse menisit taloon ainoat joilta et saisi nimeämispisteitä, olisivat kuurosokeat.

• ncvbb

mitäköhän sinäkin sitten loppumetreillä ajattelit katsoa.....tunnelma kun pyhäkoulussa höystettynä filosofisilla ajatuksilla ja muutamalla haukotuksella...antakaa mun kaikki kestää...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      191
      3125
    2. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      65
      2713
    3. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      203
      2250
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      74
      1886
    5. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      102
      1803
    6. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1711
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      106
      1529
    8. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      219
      1176
    9. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1140
    10. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1089
    Aihe