Olin óllut ihastunut jo kauan ystävääni Emmaan(nimet muutettu).
Yksi päivä hän sanoi rakastavansa minua, ja aloimme olemaan yhdessä.
Oli kesäkuun puoliväli. Olin päässyt Emmalle yöksi, ja koska oli lämmin ilta, päätimme mennä nukkumaan telttaan. No, siinähän ei kauaan kestänyt kun jo suutelimme intohimoisesti.
Emma alkoi hyväillä rintojani ja inisin mielihyvästä. Hän veti paidan päältäni ja nuoli kovettuneita nännejäni.
Samalla hän ujutti kätensä vakooni ja hieroi hellästi.
Aloin täristä ja huohottaa hiljaa, niin hyvältä se tuntui. Sitten hän innostui liikaa ja työntyi sisään alushousuni läpi ja sai minut parkaisemaan. Anteeksi pyydellen Emma riisui alkkarini pois ja alkoi hieroa uudelleen vakoani. Ja varovasti hän työnsi sormensa sisälleni. Enään se ei sattunut, vaan jännityin ja päästin tukahtuneen voihkaisun.
Emma alkoi rytmikkäästi hieromisen ja sisään-ulos työntämisen ja tunsin kiihottuvani enemmän. Suutelin hänen huuliaan ja hieroin tämän rintoja. Emma voihkaisi ja sanoi haluavansa ántaa minulle niin paljon. Ja niin hän tekikin, sillä hänen ihanat sormensa veivät minut nautinnon huipulle kolme kertaa.
Olemma vieläkin yhessä, ja tämä oli tositarina...
Eka kerta teltassa(2tyttöä)
-Minevaa
2
13155
Vastaukset
- LizzaX
Huikaisevan kaunista.lisääääääääääääääää
- teltassa :D
no me pyöritään yhessä ja aina ku ollaan yötä toistemme luona nii leikitää *raiskausleikkejä* eli sidotaan toinen kiinni ja käsiraudat käsiin. tuon tyylistä meillä :D suihinottoa muttei dildoa vielä, ei ole D:
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vassarina hymyilyttää vaurastuminen persujen kustannuksella
Olen sijottanut määrätietoisesti osan Kelan tuista pörssiosakkeisiin, ja salkku on paisunut jo toiselle sadalle tuhanne202307Riikka runnoo: Elisalta potkut 400:lle
Erinomaisen hallitusohjelman tavoite 100 000 työllistä lisää yksityisellä sektorilla on kohta saavutettu. Toivotaan toiv452174Pääseekö kuka tahansa hoitaja katselemaan kenen tahansa ihmisen terveystietoja?
"Meeri selaili puhelinta uteliaisuuttaan ja katuu nyt – Moni hoitaja on tehnyt saman rikoksen Tuttujen ihmisten asiat k651718Niinistö neliraajajarrutteli Natoon liittymistä vielä sodan alettua
Myöntää nyt itsekin, mikä jo aikaisemmin tiedettiin. Marin vei Suomen ja Ruotsin Natoon. "”Myönnän auliisti jarruttelle1941667Kokoomus on Suomen kommunistisin puolue
"Hallituksessa on erimielisyyttä siitä, kuinka suuri osa veronkiristyksestä hyvitetään datakeskuksille uudella erillisel811618Jalankulkija kuoli. Poliisi etsii mustaa BMW Coupe -autoa, jossa on punertavat vanteet.
Jalankulkija kuoli jäätyään auton alle Joensuussa – kuljettaja pakeni, poliisi pyytää havaintoja https://www.mtvuutiset.561564- 1131480
- 911186
Martina haluaa tasoisensa miehen
Seiskassa juttu minkälaisen miehen Martina haluaa. Kumppanin pitää tuoda hänen herkkyytensä ja vahvuutensa esiin sekä ol2401037Voi ei! Katja Ståhl joutui sairaalaan - Syynä tämä vitsaus - Koskettava päivitys sairaalasängystä
Pikaista paranemista, Katja! Katja Ståhl on kertonut somessa joutuneensa sisään sairaalaan. Lue lisää: https://www.suom21915