mulla ei enää mitään raskausoireita, onko normaalia, paitsi tietty väsymystä jonkun verran. ekaa odottelen ja nyt pelkään että tyypillä ei kaikki kunnossa. oireet loppuiva pari viikkoa sitten. apua hermoilenko turhaan.
viikkoja 15
2
187
Vastaukset
Hei,ja onnea raskaudestasi!Usein raskausoireet lievittyvät,tai jopa häviävät ensimmäisen raskauskolmanneksen jälkeen.Kaikillahan noita raskausoireita ei ole laisinkaan,ja toisilla ne jatkuvat pikkuisen syntymään asti.Moni,joka kärsii esim. hirveästä rakauspahoinvoinnista,on perin onnellinen tuon oireen lievittyessä,tai poistuessa kokonaan.
Itselläni ei,pientä väsymystä lukuunottamatta,ole juuri oireita ollutkaan.Hammasharja tuntui alkuviikot viholliselta,mutta nyt olen ollut jo usean viikon täysin oireeton,paitsi tietenkin näillä viikoilla jo vauva mainiossa liikkeessä masussa.
Nauti siitä,että olet oireeton,suotta hermoilet.Enemmän hermoilisin,jos nyt ilmaantuisi omituisia oireita..Lähiviikkoina alat tuntea vauvan liikkeet,ja ne toivottavasti viimeistään saavat mielesi rauhoittumaan..Iloista odotusta!- seela
kannustuksesta, helpotti. on tämä vaan niin ihanaa ja outoa. kaikkea hyvää sinullekin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkkeet ovat pois työntekijän palkasta
Jokainen työeläkkeen nimissä maksettu euro on otettu pois työtä tekevältä palkansaajalta. Mitä korkeampi työeläketaso o1191623Etkö sä muru mussakaiseni ymmärrä
Että me päästään lähenemään vain kaveruuden kautta? Vain siten mä voin lähettää sulle kuvia ja viestejä 😌 Tänäänkin o361282- 771278
- 511069
Martina Aitolehdeltä kova tilitys podcastilla: "Kyllä mä turpaan vetäisin"!
Martina Aitolehti tilittää brutaalin rehellisesti Eskolle podcastilla syitä, miksi hän ei ole lähtenyt mukaan julkkisten207827- 61812
Siinäpä jäät
Punapää kaipaamaan, kun päätän maallisen vaellukseni. Oma oli valintasi. Sillä minä en jaksa enää kovin pitkää tätä. Ole78762- 29734
Sosiaalinen lainalaisuus.
Tulipa mieleen tässä useammasta aloituksesta ja kirjoituksesta, että minusta ihmisilläkin (laumaeläimilläkin) on luonnol141699Hei, huomenta
Joskus tarvitaan kipua, että löytää itsestään voimaa ja vahvuutta! Aurinkoista päivää ja muutenkin mukavaa lauantaita ❤️65630