Kuminauhatemppu?

Ärde

Miten se kuminauhatemppu tehdään, jossa laitetaan kuminauha etu- ja keskisormen väliin ja toinen kuminauha samalla lailla ja ne vedetään toistensa läpi.

16

3978

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Taikuri Savinen

      Hierot niitä kuminauhoja varovasti vastakkain, niin ne sulavat toistensa läpi. Painevaikutuksesta ne sulautuvat heti taas yhteen eivätkä katkea. Ilmiö on sama kuin jäälohkareen leikkaamisessa rautalangalla, jonka päissä on painot. Vaatii jonkun verran harjoittelua, mutta ei ole vaikea temppu. Yksi huomautus tosin, tässä pitää käyttää sellaisia vaaleanruskeita kumilenkkejä - punaiset eivät käy. (Väriaineen vaikutus.)

      • Ärde

        Myydäänkö jotakin erityis kuminauhoja sitten, koska näin että yksi taikuri teki sen niillä punasilla ja anto vielä ne vielä temppua auttaneelle.


      • Maagus Mamurra
        Ärde kirjoitti:

        Myydäänkö jotakin erityis kuminauhoja sitten, koska näin että yksi taikuri teki sen niillä punasilla ja anto vielä ne vielä temppua auttaneelle.

        Hänellä oli luultavasti jostain taikavälinekaupasta ostetut kumilenkit - ja etenkin tempun oikea selitys :)


      • Ärde

        Saako ne olla mitä tahansa vaaleanruskeita kuminauhoja?


      • Maagus Mamurra
        Ärde kirjoitti:

        Saako ne olla mitä tahansa vaaleanruskeita kuminauhoja?

        No sen verran voin vihjata, että tempussa käytetään ihan tavallisia kuminauhoja. Itse olen tehnyt tempun niin ruskeilla, punaisilla kuin vihreilläkin - täysin yhdentekevää.


      • Ärde
        Maagus Mamurra kirjoitti:

        No sen verran voin vihjata, että tempussa käytetään ihan tavallisia kuminauhoja. Itse olen tehnyt tempun niin ruskeilla, punaisilla kuin vihreilläkin - täysin yhdentekevää.

        Olisko jossakin videota/ohjetta miten tehdä nimittäin olen hangannut niitä yhteen jo noin. 20min. Miten hangata? Pitääkö painaa? Missä kulmassa?


      • Maagus Mamurra
        Ärde kirjoitti:

        Olisko jossakin videota/ohjetta miten tehdä nimittäin olen hangannut niitä yhteen jo noin. 20min. Miten hangata? Pitääkö painaa? Missä kulmassa?

        No, esimerkiksi Nabil Murdayn LINK! tai Dan Harlanin videot ovat ihan ok. Jälkimmäisellä on myös paljon vinkkejä esitykseen, ensimmäinen näyttää lähinnä vain tekniikat.


      • Ärde
        Maagus Mamurra kirjoitti:

        No, esimerkiksi Nabil Murdayn LINK! tai Dan Harlanin videot ovat ihan ok. Jälkimmäisellä on myös paljon vinkkejä esitykseen, ensimmäinen näyttää lähinnä vain tekniikat.

        Näytettäisiinkö tuota jossakin suomen kielisessä taikurikirjassa jossa on kuvat? Tuntuu mahdottomalta ainakin näillä punasilla kuminauhoilla. Pitääkö niiden kuminauhojen olla tiukalla??









        näytettäisiinkö tuota jossakin suomenkiel


      • Ärde
        Ärde kirjoitti:

        Näytettäisiinkö tuota jossakin suomen kielisessä taikurikirjassa jossa on kuvat? Tuntuu mahdottomalta ainakin näillä punasilla kuminauhoilla. Pitääkö niiden kuminauhojen olla tiukalla??









        näytettäisiinkö tuota jossakin suomenkiel

        Nyt osaan sen. Ja p****t sitä piti mihinkään hieroa.


      • Maagus Mamurra
        Ärde kirjoitti:

        Nyt osaan sen. Ja p****t sitä piti mihinkään hieroa.

        Kyllä se hierominen on aika oleellinen osa temppua...


      • Ärde
        Maagus Mamurra kirjoitti:

        Kyllä se hierominen on aika oleellinen osa temppua...

        Niin niin, mutta ei se niin pois lähde. Katsoin yhden videon jossa se opetettiin, mutta en laita linkkiä, jotta tempun salaisuus ei paljastuisi.


      • ärfy
        Ärde kirjoitti:

        Niin niin, mutta ei se niin pois lähde. Katsoin yhden videon jossa se opetettiin, mutta en laita linkkiä, jotta tempun salaisuus ei paljastuisi.

        mistä löydän ohjeet tempun tekemiseen


      • Maagus Mamurra
        ärfy kirjoitti:

        mistä löydän ohjeet tempun tekemiseen

        Tuolta löytyy ainakin Dan Harlanin Band Shark -DVD. Maksaa reilut 40 euroa plus postikulut. Ei ole paha hinta - tuossa on paljon matskua.

        http://www.magicshop.co.uk/


      • Rick121
        Ärde kirjoitti:

        Nyt osaan sen. Ja p****t sitä piti mihinkään hieroa.

        voisitko ärde kertoo mulle miten se tehdään? itse teen joskus kumilenkki temppuja. Oon yrittäny ettii sitä netistä eikä mistää löydy. Hankkasin kauan eikä auttanu, mikä neuvoks?


      • Taikuri Savinen
        Rick121 kirjoitti:

        voisitko ärde kertoo mulle miten se tehdään? itse teen joskus kumilenkki temppuja. Oon yrittäny ettii sitä netistä eikä mistää löydy. Hankkasin kauan eikä auttanu, mikä neuvoks?

        Kyllähän tuo temppu on jo aika yleisesti taikurien tiedossa, mutta ei vielä sentään niin perusjuttu, että sitä kukaan lähtisi täällä paljastelemaan. Ei löydy mistään kirjaston taikatemppukirjoistakaan, toisin kuin monet muut vanhat hyvät temput.


    • Anonyymi

      En tiedä mutta haluaisin itsekin tietää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      74
      2230
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      175
      1741
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      157
      1596
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1378
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1372
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      292
      1233
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      135
      1099
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1053
    9. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1052
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      55
      928
    Aihe