Shoppailu...niiiiiiin paljon paikkoja ja putiikkeja mihin mennä ja mistä ostaa. Mutta en Suomessakaan ikinä tykännyt shoppailusta..ja varsinkin täällä sen tuntuu typerältä kun ei tiedä paikkoja ja aina uuteen paikkaan mentäessä ei tiedä mitä hintaluokkaa tavara on. Jos joku sattuisi tietämään jotain online-vaate(yms)kauppoja??
Vastaukset 6
- MIR2
...kysymystasi niin voit saada kelpo vastauksenkin.
Vaatteita myydaan marketeissa (K-Mart, Target, BigW), tavarataloissa (Myer, David Jones), t-paitoja yms halpakaupossakin (Grazy Clark, Dollars & Sense), matkamuistokaupoissa, retkeilykaupoissa (Anaconda, Mountain Design, K2), urheilukaupoissa (Rebel Sports, A-Mart All Sports), vaatekaupoissa (Colorado, Just Jeans, Cotton On, jne), ja merkkiliikkeissa.
Hintahaitari: t-paita / toppi $5 - $100, shortsit $10 - $100, varvastossut $10 - $100, lenkkarit $30 - $300, lierihattu $50 - $200.
Ehka helpompaa on suunnata isoon ostariin ja kayda siella vahan niita kauppoja lapi. Saat tuntumaa tarjontaan ja hintaasoon.
Westfield'illa on yleensa suurimmat ja monipuolisimmat ostarit ja heidan sivuillaan on luettelot kaupoista, joita kussakin paikassa on. www.westfield.com.au- ...
Huomasin tekstistäsi, että onko Ausseissa tosiaan noita jenkki marketteja kuten K-Mart ja Target??
- brucie
... kirjoitti:
Huomasin tekstistäsi, että onko Ausseissa tosiaan noita jenkki marketteja kuten K-Mart ja Target??
Onpa hyvinkin. Löytyy myös 7-Eleven, Krispy Kreme, KFC, Domino's Pizza ja monia muitakin jenkeistä tuttuja brändejä.
- uncle sam
brucie kirjoitti:
Onpa hyvinkin. Löytyy myös 7-Eleven, Krispy Kreme, KFC, Domino's Pizza ja monia muitakin jenkeistä tuttuja brändejä.
ihan tosiko?
kaikki nuo jenkki brandit?paratiisi!
viela kun loytys mcdonalds... - ...
... kirjoitti:
Siistia! Itse asuin Jenkeissa muutaman vuoden, mutta en kuvitellut etta niita kauppoja loytyisi muualtakin. No, en ole viela Ausseissa kaynyt, mutta silti. Tietenkin noita kauppoja ei varmaan loydy joka paikasta, varmaan vain isoimmasta/isoimmista kaupungeista?
- jadessa....
Entäs ketjuliikkeet? Netin mukaan esim. Zara ja Mango ei ylety Australiaan, vaikka muun maailman ovat vallanneet? Entäs paikalliset ketjuliikkeet? Niinkuin Gina Tricot pohjoismaissa ja Vila jne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771610
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.106822En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203608- 128571
- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50538- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 42496