Eli olen ennenkin kirjoitellut tänne tästä asiasta mutta toimivaa ratkaisua en ole saanut.
Ongelmana on fps:n raju hyppely pelatessa, pelillä/asetuksilla ei väliä.
tietokoneen osat: emolevy gigabyte ga-ep35-ds3. prosessori intel e8400 450w corsair, 2g muistia - a-data. evga 8800gts 256mb. eli tuolla paketilla pelasin pelejä hyvällä fps:llä kunnes yhtäkkiä pelit alkoivat tökkiä (fps) -> katsoin prossun lämpötiloja, lämmöt pelatessa 70'c ostin uuden tuulettimen nyt lämmöt pelatessa 50'c sekä ostin uuden näytönohjaimen, ati radeon 4870 512mb. sekä vaihdoin muistin uusiin 2x2g a-datan tikkuihin sekä uuteen 700w virtalähteeseen, koitin myös nviadian gtx260 512mb:tä - ongelma jatkui.
softapuolelta olen koittanut aukaista portteja ja ottaa palomuuria/virusohjelmaa pois päältä ja vaihtaa toiseen. on formatoitu ja eheytetty ja asensin sp3 (xp) näistä ei apua. uusimmista ajureistakaan ei ole ollut apua. myös bios on resetoitu. taustaprosesseja on päällä max 40. pelatessa, pelaan multiplayeriä ja nettiyhteys on 8/1m ja asun n.2km keskusta joten netin takia se ei voi lagittaa, olen myös koittanut 2 eri modeemia ja jopa eri puhelinpistokkeita.
olen myös koittanut tuota teidän suosittelemaanne Gameboosteria tuloksetta.. no bluescreeniä se heitti ja kone kaatu. olen myös laittanut tehtävienhallinnasta "virrat täysille" ja teidän ehdottamanne cpu eistin pois päältä.
3d06: 13310 pts
Vielä kerran tietokoneen osat:
gigabyte ga-ep35-ds3. prosessori intel e8400. 700w ocz, 4g muistia - a-data. nvidia gtx260 512mb
fps lag.. kaikkea koitettu - ei apua
d:(|)
1
184
Vastaukset
paljon se heittelee? nimittäin tuo heittely on ihan normaalia, jos se on jossain parin kolmenkymmenen rajoissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1453106- 1082533
- 512521
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2402188Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä4751826Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2481809- 1051775
Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j91644Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää151577R.I.P. Kristian Antila
Entinen huippumaalivahti ja -kiekkoilija menehtyi äkillisesti 44-vuotiaana. Kunnia muistolleen. https://www.iltalehti.fi231417