Eli mikä on admin tunnus? Minkälainen se voi olla? ja pitääkö se esim tilata jostain vai saako ihan vaan ite keksiä
Mikä on admin? :(
9
7053
Vastaukset
- oobetimer
Kun käyttöjärjestelmä on asennettu, niin adminille on luotu salasana. Jos asensit järjestelmän itse, niin silloin annoit myös salasanan adminille..
- elikkäs
administrator elikkäs järjestelmänvalvoja.
- Nimimerkkilol
Järjestelmänvalvoja
- WinUser
Mistä hitosta sinä tiesit ?
- minävainen
WinUser kirjoitti:
Mistä hitosta sinä tiesit ?
No arvasin tietysti
- Hubba
Mikä laite?
Periaatteessa mikä vaan kun noudat hyvia salasana sääntöjä, ei erikoismerkkejä eikä ääkösiä yms.. - Kunhanmuisttatsen
admin on yleensä wlanboseissa.
eli se on sen käyttäjätunnus ja salasan voi keksiä itse. - IT-selvännäkijä
Admin missä? Kristallopallossani näyttää taas olevan jotain vikaa...
- nojopasse
Omalle koneelle sen saa keksiä itse, mutta jos kyseessä on esim. työpaikan kone, siihen voi pyytää ns. local admin oikeudet IT-tuelta, jos sellaisille on tarvetta työn tekemisen kannalta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊921413Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1841380Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?761165- 891106
- 82971
- 81965
- 39942
Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa
Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa66885Satonen Kelaan, on paras mies ?
Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v61845Korjaamo Kiesifix
Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/5841