Olemme remontoineet kotimme. Olemme tuolien ja pöytien ym jalkojen alle yrittäneet laittaa huopapehmusteet. Meille on ostettu monenlaisia tarroja. Pulma on aina sama, ne eivät pysy. Onko kellään vinkkejä pulmaan?
Huonekalujalkojen tarrapehmusteet
8
8994
Vastaukset
- tuttua tuttua
Aiemmin meillä oli metallijalkaiset tuolit ja niissä ei huopapehmusteet kauhean hyvin pysyneet. Ehkäpä se johtui osaksi siitä, että oli niin pieni pinta-ala, johon nämä tarrahuopa laitettiin. Silloin piti aika usein korjata tai vaihtaa huopia uusiin.
Nyt on puutuolit, jalkojen pinta-ala on vähän suurempi ja paremmin on tarrat pysyneet ja puupintaan tarttuneet. - ....
Kuka teille niitä on ostanut?
- kilpailunJury
... on pitkän ja syvällisen harkinnan tuloksena syntynyt.
Tämä myöskin tarkoittaa sitä että "Suomen vanhin lapsinero 2009" kilpailun voittajasta ei ole epäselvyyttä.
Onnittelut!!
- sellaisia
joissa on naula. Itse ostin ja laitoin kaikkin tuoleihin, pöytiin, piironkeihin jne. jo melkein 2 vuotta sitten. Eivät ole irronneet enää vaikka siirtelen huonekaluja imuroinnin ajaksi. Ne ovat paksumpia, ja naula uppoaa siihen huopaan niin, ettei se naarmuta mitään.
- suuritöinen
Teetä suutarilla paksusta nahasta sopivan kokoisia (esim. 20-24 mm) kokoisia pyöreitä paloja.
Poraa sitten jalkaan samankokoinen noin 1-2 mm syvä kuoppa. Liimaa nahanpala siihen esim. UHU hart liimalla. Älä missään tapauksessa käytä kontaktiliimaa, se ei kestä aikaa. Meillä jopa saumatuilla klinkkerilattioilla ovat kestäneet näin jo toistakymmentä vuotta!
- liimaaminen ja putsaus
Huolellinen putsaus ennen huopakakkaran liimausta on A & O.
Jollain luottomella rasva ja lika pois (voi vähän santaåpaperilla hioakkin) ja sitten vaan lisäliimalla lappuset jalkoihin kiinni ( erikeepperi käy hyvin - levitä lappuseen ja puuhun - anna hetki kuivastaa ja paina vastakkkain)
ei liassa mikään hepponen tarraliima pysy. - Jelppi
Hei! Suosittelen myös näitä naulalla varustettuja huopatassuja. Niitä löytyy erivärisinä ja hinta joku 50 snt kappale? Ne kun napsutat tuolien ja pöytien alle, niin johan pysyvät.
- tosi rassi
ei missään tapoaukjsessa naulalla varustettua pehmustetta. Varsinkin kun nailoninen suojus kuitenkinjonakin päivänä irtoaa, niin naula sed vasta repii lattian ennen kuin huomaatkaan. Nahanpala liewnee tosi hyvä, mutta työläältä vaikuttaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857505- 965424
- 2614669
- 444555
- 643302
- 502728
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222378- 512362
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292352- 412214