Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Feng shui arkkitehtuuri

MiljaMaria

Kiinnostaisi saada henkilökohtaisia kokemuksia Feng shui arkkitehtuurista. Oletteko rakentaneet tahi remontoineet Feng shui oppien mukaisesti? Meillä on alkamassa talon rakentaminen jossa mukana feng shui arkkitehti sekä feng shui sisustusarkkitehti ja odotan mielenkiinnolla tulevia kokemuksia ja mielipiteitä heidänkin suunnaltaan . Meillä on erinomaisia kokemuksia jo edellisestä talosta jonka remontoimme feng shui periaatteita kunnioittaen, ja omaa mieltymystämme ja maalaisjärkeämme kunnioittaen. Feng shui on palojon muuta kuin kristallien yms. tuotteiden siroíttelua ympäri huoneistoa :) Ja niin monipuolista ettei sitä ole itse jaksanut syvällisemmin opiskella :)
Eenergistä syksyä toivotellen kaikille :)

7

1079

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Shui fen

      "Ja niin monipuolista ettei sitä ole itse jaksanut syvällisemmin opiskella :)"

      Ei kannatakkaan. Saatat vielä pettyä kun tajuat laittaneesi rahaa silkkaan paskaan.

      • SiiriSipinen

        minusta feng shuin opit ovat niin monipuolisia ja näkemykset laajoja. Meillä käytetään fengshuita niin mökin suunnittelusta alkaen, kodin remontiin. Ja kun uutta toimitilaakin etsimme niin fengshui suunnittelijan kanssa tarkistimme tilat ennen ostopäätöstä. Ja hyvin on toiminut sekä rahoille saatu vastinetta.


      • vastinneenkyselijä
        SiiriSipinen kirjoitti:

        minusta feng shuin opit ovat niin monipuolisia ja näkemykset laajoja. Meillä käytetään fengshuita niin mökin suunnittelusta alkaen, kodin remontiin. Ja kun uutta toimitilaakin etsimme niin fengshui suunnittelijan kanssa tarkistimme tilat ennen ostopäätöstä. Ja hyvin on toiminut sekä rahoille saatu vastinetta.

        "Ja hyvin on toiminut sekä rahoille saatu vastinetta."

        Mikä on toiminut?
        Miten on toiminut?
        Mistä tiedät, että on toiminut?
        Mitä mielestäsi tapahtuu, jos feng shuille viittaa kintaalla?

        "minusta feng shuin opit ovat niin monipuolisia ja näkemykset laajoja."

        Aivan varmasti. Asiaa on tutkittu ihan käytännön tasolla, ja kaikki suunnittelijat neuvoivat testissä saman tilan sisustamisen aivan eri tavalla.


      • auttoi ja paljon
        vastinneenkyselijä kirjoitti:

        "Ja hyvin on toiminut sekä rahoille saatu vastinetta."

        Mikä on toiminut?
        Miten on toiminut?
        Mistä tiedät, että on toiminut?
        Mitä mielestäsi tapahtuu, jos feng shuille viittaa kintaalla?

        "minusta feng shuin opit ovat niin monipuolisia ja näkemykset laajoja."

        Aivan varmasti. Asiaa on tutkittu ihan käytännön tasolla, ja kaikki suunnittelijat neuvoivat testissä saman tilan sisustamisen aivan eri tavalla.

        En itse ole kayttanyt Feng Shui expertteja, koskapa kovin kalliita. Olen lukenut monia eri kirjoja aiheesta, myos tutkinut Flying Stars oppia.

        Ostaessani asunnon muutin sita oman Kua numeroni mukaisesti ja se kylla tepsi. Esim. ei esim. lounaaseen (Southwest) vessaa tai kylpyhuonetta. Makuuhuoneeseen ei vetta, uima-allas rakennetaan maarattyyn paikkaan (erittain tarkeaa!), talo ei saa sijaita lahella sairaalaa tai hautausmaata. Lahistolla olevat tiet ja notkot ja kumpareet tarkeaa.

        Asunnon sisustaminen on taas toinen asia. Se tehdaan asukkaiden Kua numeroiden perusteella, siihen ei mitaan yleista nyrkkisaantoa voi kayttaa. Jokaisen numeron on eri ilmansuunnat, jotka ovat joko hyvia tai huonoja. Nain esim. sangyn sijainti ja suunta on erittain tarkeaa, silla vietamme suuren osan ajastamme nukkuen.


      • werty5
        auttoi ja paljon kirjoitti:

        En itse ole kayttanyt Feng Shui expertteja, koskapa kovin kalliita. Olen lukenut monia eri kirjoja aiheesta, myos tutkinut Flying Stars oppia.

        Ostaessani asunnon muutin sita oman Kua numeroni mukaisesti ja se kylla tepsi. Esim. ei esim. lounaaseen (Southwest) vessaa tai kylpyhuonetta. Makuuhuoneeseen ei vetta, uima-allas rakennetaan maarattyyn paikkaan (erittain tarkeaa!), talo ei saa sijaita lahella sairaalaa tai hautausmaata. Lahistolla olevat tiet ja notkot ja kumpareet tarkeaa.

        Asunnon sisustaminen on taas toinen asia. Se tehdaan asukkaiden Kua numeroiden perusteella, siihen ei mitaan yleista nyrkkisaantoa voi kayttaa. Jokaisen numeron on eri ilmansuunnat, jotka ovat joko hyvia tai huonoja. Nain esim. sangyn sijainti ja suunta on erittain tarkeaa, silla vietamme suuren osan ajastamme nukkuen.

        Eiks vaan olisi hyvä kun makuuhuoneessa olisi vesipiste, voisi pestä vehkeensä nopeasti ja energioita säästäen.


      • ap vastaa
        vastinneenkyselijä kirjoitti:

        "Ja hyvin on toiminut sekä rahoille saatu vastinetta."

        Mikä on toiminut?
        Miten on toiminut?
        Mistä tiedät, että on toiminut?
        Mitä mielestäsi tapahtuu, jos feng shuille viittaa kintaalla?

        "minusta feng shuin opit ovat niin monipuolisia ja näkemykset laajoja."

        Aivan varmasti. Asiaa on tutkittu ihan käytännön tasolla, ja kaikki suunnittelijat neuvoivat testissä saman tilan sisustamisen aivan eri tavalla.

        Meille Feng shui arkkitehtuuri on muutakin kuin sisustamista... Tosiaan kua numeroilla on merkitystä värejä valittaessa. Esim. Yhteen makkariin olin ostanut uuden vihreän villamaton,, johon kommentti konsultilta oli, että se sopii siihen tilaan erittäin hyvin vaan lapsen kenen huone oli, ei tämä vihreä ollut niin hyvä. Hän vielä totesi, että varmaan lapsi täyttää maton leluilla. Ja näin todella tapahtuikin. Lapsella on iso huone ja yleensä hän oli leikkinyt eri kohdassa, mutta maton vaihtamisen jälkeen tavarat levittyivät tähän matolle.
        Huoneiden värityksissä huomioidaan siis niin meidän kuin fengshuin periaatteita soveltaen.
        Feng shui konsultin kanssa käydyt keskustelut ovat tuoneet vahvistusta ajatuksilleni, hän on osannut perustella tuntemuksia selkeästi. esim. yhtä taloa käydessämme katsomassa, kerroin mistä asioista minä pidän ja miksi se olisi minulle mieluinen, mieheni ei niin ollut innostunut tästä vaikkei mitään vikaakaan osannut nimetä. Kaikin puolin kelpo talo... mutta feng shui kartoitus selvensi asiaa miten se olisi niin hyvä minulle vaan ei muulle perheelle talon sisääntuloa vastapäätä oli rappuset, josta minä en tykännyt ja feng shui näkemyksen mukaan, vauraus lasekeutuisi kuin kankkulan kaivoon.
        monia pieniä asioita josta kokonaisuus on koostunut liittyen niin terveyteen kuin vaurauteen, on vahvistanut uskoani. Nyt vaurautemme on lisääntynyt :) on se on osaltaan auttanut minua uskomaan feng shuihin. Konsultti on osannut myös hyvin kertoa esim. talon entisten asukkaiden mahdollisista sairastumisista...esim. yhdessä talossa sydämen alueen häiriöt olivat nähtävissä ja omistaja olikin kuollut sydänkohtaukseen.
        En ota kantaa mitä tapahtuu jos feng shuihin viittaa kintaalla, se on jokaisen oma asia. Elämässä tapahtuu paljon asioita ja voimme helpottaa monia vastoinkäymisiämme kun kuuntelemme enemmän sydäntämme/intuitiotamme ja käytämme maalaisjärkeämme :)


    • baguisti

      tietokoneremontit ovat alkaneet sujua joutuisammin, kun siirsin jääkaapin työpöydän viereen kaakkoiskulmaan. Kolvin pitää olla luoteen suunnassa. On tietysti hiukan hankalaa, kun joutuu vasemmalla kädellä hamuamaan kaljaa, mutta minkäs teet, kolvi ja kaljapurkki eivät bagua-kartan mukaan sovi samaan käteen. Muuten tökkää kolvilla otsaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2207
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2043
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1642
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1480
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1456
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1357
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1334
    8. 52
      1238
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1180
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe