Nyt ois apu tarpeen. Tahtoisin jotain lukemista, mutta ei tunnu löytyvän mitään. Kirjoja joista itse olen pitänyt paljon ovat mm: Darren Shan kirjat, Potterit, Houkutu jatko-osat, Ingo-sarja, Muinainen pimeys-sarja, Katrionan tarina sarja, Eragon jatko-osat, Avain-sarjan, Tulitikkuihmisiä, Rakas Mikael kirja, liian lyhyt hame kirja... no siinä oli jotain...
Tahtoisin jotain kirjoja jossa on rakkautta, masennusta, ahdistusta, kuolemaa, huumeita tai muita ongelmia. Fantasia kirjoja tahtoisin myös lisää. Elikkäs jos tiedät jotain joka voisi sopia minulle kerro ihmeessä. :)
APUA! LUKEMISTA NUORELLE!!??!!
7
719
Vastaukset
- luettavaa
Nälkäpeli, aivan mahtava sarja!
lue lemony snicketin surkeiden sattumusten sarja. Tykkäät fantasiasta, joten tästäkin tykkäät.
- Katriona fani
atrytone kirjoitti:
siinä on paljon kuolemaa ja ahdistusta. surulinen :(
Katrionan tarinat on hyviä! Oletko lukenut jo 2 ja 3?
- SoUE
atrytone kirjoitti:
siinä on paljon kuolemaa ja ahdistusta. surulinen :(
Voi, Surkeiden Sattumusten Sarja on ihana! Paras kirjasarja ikinä!
- Lotraaja
Taru Sormusten Herrasta -> fantasiaa
- Fantasylover01
Soturikissat -> ihanan mukaansatempaava juoni, rakastettavat hahmot rakkautta ja piilohuumoria. (Erin Hunter)
Riimut -> skandinavian mytologiaan sijoittuva eeppinen tarina ja ehkä romanttinen, riippuu miten sen ottaa... (Joanne Harris)
Orrin -> soljuva juoni ja koukuttava sisältö (M. I. McAllister)
Kanen aikakirjat -> egyptiläistä mytologiaa, huumoria ja romantiikkaa. (Rick Riodan)
Siinä muutama, toivottavasti on mieleen! (vaikket varmaan enää tarvitsekaan, kun tuli vähäsen myöhään...)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 32329116
Voima biisejä, mikä antaa hyvää mieltä ja vomaannuttaa
Mikä antaa voimaa ja hyvää mieltä, jos tuntuu hankalalta ja vaikealta, voima biisi tai biisejä?542348- 2051711
Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä
Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien441710Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?
Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes1571611- 341361
Persut päättivät hiilivoimaloiden alasajosta
Persut ovat Suomen kansan vastainen putinistiporukka, josta nyt maksamme kovaa hintaa.511128- 1221038
Sinkkusiskoni pliis kertokaa
Sinkkunaisena haluaisin joskus normaalia läheisyyttä ja yhdessäoloa, ilman velvoitteita. Olen vapaa ja lapseton, eikä ex99947Huomioon ottaminen
Oletko osannut ottaa kaivattusi tai hänen (mahdolliset) tunteet huomioon? Oletko sivuuttanut ne tarkoituksella tai vahin30942