eli voiko Kohta 16v. tyttö Helsingistä päästä listoille? olen hyvin Kiinnostunut alasta:) Ainut "esiintymisharrastukseni" on Showtanssi, jota olen tanssiopistossa harrastanut 5 vuotta.
Mutta onko mahkuja päästä "mukaan"?
Ja jos on kokematon, niin pitääkö koe-esiintymisessä lukea se monologi, vai onko se vaan kokeneille?
ELI jos olen oma itseni, näytän normaali "söpöltä" ,163cm, positiivinen tyttö?
JA PITÄÄKÖ MINUN LUKEA JOKU MONOLOGI? :)
suurkiitos vastauksille
ROOLITUSPALVELUKSEEN KOKEMATON?
3
782
Vastaukset 3
- innokaskokematon
:(
- rekistöröidy palvelukseen
Etsimme jatkuvasti kaiken ikäisiä, näköisiä ja kokoisia ihmisiä, myös etnisiä ja ulkomaisia, esiintyjiä rekisteriimme. Aiempaa näyttelemiskokemusta tai täydellistä suomenkielentaitoa ei tarvitse olla. Työtehtävät elokuvissa, tv-sarjoissa ja mainoksissa vaihtelevat pienistä puherooleista avustajan tehtäviin.
Kuvaamme esiintyjärekisteriimme näyttelijöitä ja harrastajia kerran kuukaudessa. Teemme kuvauksissa esiintyjistä haastattelun ja otamme valokuvat. Tämän lisäksi harrastajanäyttelijät näyttelevät etukäteen valmistelemansa 1-2 minuuttia pitkän monologin.
Jos olet kiinnostunut liittymään Roolituspalvelun esiintyjärekisteriin, soita klo 9-15 numeroon 09-6843 7770 ja varaa aika koekuvaukseen. Osoitteemme on Korkeavuorenkatu 2 b (sisäpihalle kahvila Succesin viereisestä porttikongista).
www. roolituspalvelu.fi- vastaajanapulainen
Kaikkien täytyy valmistaa monologi, ja esittää se. Monologeja löydät helposti kirjoista. Loput tiedot saat soittaessasi sinne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1831799
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.115949Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo116857En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset209694- 135646
- 56631
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä21614Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus54586- 38568