eli voiko Kohta 16v. tyttö Helsingistä päästä listoille? olen hyvin Kiinnostunut alasta:) Ainut "esiintymisharrastukseni" on Showtanssi, jota olen tanssiopistossa harrastanut 5 vuotta.
Mutta onko mahkuja päästä "mukaan"?
Ja jos on kokematon, niin pitääkö koe-esiintymisessä lukea se monologi, vai onko se vaan kokeneille?
ELI jos olen oma itseni, näytän normaali "söpöltä" ,163cm, positiivinen tyttö?
JA PITÄÄKÖ MINUN LUKEA JOKU MONOLOGI? :)
suurkiitos vastauksille
ROOLITUSPALVELUKSEEN KOKEMATON?
3
683
Vastaukset
- innokaskokematon
:(
- rekistöröidy palvelukseen
Etsimme jatkuvasti kaiken ikäisiä, näköisiä ja kokoisia ihmisiä, myös etnisiä ja ulkomaisia, esiintyjiä rekisteriimme. Aiempaa näyttelemiskokemusta tai täydellistä suomenkielentaitoa ei tarvitse olla. Työtehtävät elokuvissa, tv-sarjoissa ja mainoksissa vaihtelevat pienistä puherooleista avustajan tehtäviin.
Kuvaamme esiintyjärekisteriimme näyttelijöitä ja harrastajia kerran kuukaudessa. Teemme kuvauksissa esiintyjistä haastattelun ja otamme valokuvat. Tämän lisäksi harrastajanäyttelijät näyttelevät etukäteen valmistelemansa 1-2 minuuttia pitkän monologin.
Jos olet kiinnostunut liittymään Roolituspalvelun esiintyjärekisteriin, soita klo 9-15 numeroon 09-6843 7770 ja varaa aika koekuvaukseen. Osoitteemme on Korkeavuorenkatu 2 b (sisäpihalle kahvila Succesin viereisestä porttikongista).
www. roolituspalvelu.fi- vastaajanapulainen
Kaikkien täytyy valmistaa monologi, ja esittää se. Monologeja löydät helposti kirjoista. Loput tiedot saat soittaessasi sinne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12661Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1481218Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491105- 127998
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223964Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206929Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä13835- 72835
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk296833- 39812