Turun eläintarha

Hesalainen

Turun eläintarha on tietenkin Elysee arena silloin kun siel on Tepsin ottelu. Koko paikka täynnä apinoita.

15

1903

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • BUAHHAHHAAAAA

      Suomen eläintarha on tsadi - koko kehä-3:n sisäpuoli täynnä apinoita!

      • Suomalainen

        Muissa viestiketjuissa juuri puhutaan että teillä turkulaisilla ei ole mitään huumorin tajua kun väsäätte heti perään hesalais tai tamperelaisvitsin, riippuen siitä mistäpäin vitsinkertoja on kotoisin.
        Eli otatte turkulais vitsit vakavasti itseenne ja ja väsäätte vitsistä samanlaisen version paitsi vaihdatte saman turun tilalle helsinki eli teiltä puuttuu itseironia kokonaan...
        Eiköhän se kerro jo että kuinka onnettomia te olette.
        On teillä Turunpässeillä tainnut mennä turkulaisvitsi ja Turun kaupunki foorumi sekaisin.


      • Stadilainen

        Pakko aina heittää jokin stadivitsi eli se ilmaisee sen että teil turkulaisil on huono itsetunto.
        Tiedätte että olette tyhmiä mutta yritätte esittää kaikille että turku on paras paikka...
        vaikka kylmä totuus on että turkulaiset ovat tyhmää jengiä ja murre on ärsyttävää.


      • puupää
        Suomalainen kirjoitti:

        Muissa viestiketjuissa juuri puhutaan että teillä turkulaisilla ei ole mitään huumorin tajua kun väsäätte heti perään hesalais tai tamperelaisvitsin, riippuen siitä mistäpäin vitsinkertoja on kotoisin.
        Eli otatte turkulais vitsit vakavasti itseenne ja ja väsäätte vitsistä samanlaisen version paitsi vaihdatte saman turun tilalle helsinki eli teiltä puuttuu itseironia kokonaan...
        Eiköhän se kerro jo että kuinka onnettomia te olette.
        On teillä Turunpässeillä tainnut mennä turkulaisvitsi ja Turun kaupunki foorumi sekaisin.

        Puolet niistä viesteistä oot kirjoittanut sää...


      • jeppe
        Stadilainen kirjoitti:

        Pakko aina heittää jokin stadivitsi eli se ilmaisee sen että teil turkulaisil on huono itsetunto.
        Tiedätte että olette tyhmiä mutta yritätte esittää kaikille että turku on paras paikka...
        vaikka kylmä totuus on että turkulaiset ovat tyhmää jengiä ja murre on ärsyttävää.

        Eiköhän se huono itsetunto ole tsadilaisilla, koska ne on ainoita jotka täällä valittaa! Eipä anna hyvää kuvaa niistä, kun pitää vitsipalstallakin alkaa valittaa....
        No onnex ne kaikki ei osaa edes lukea.....


      • Suomalainen
        jeppe kirjoitti:

        Eiköhän se huono itsetunto ole tsadilaisilla, koska ne on ainoita jotka täällä valittaa! Eipä anna hyvää kuvaa niistä, kun pitää vitsipalstallakin alkaa valittaa....
        No onnex ne kaikki ei osaa edes lukea.....

        Mä olen kertomassa täällä vitsejä, mutta annan myös teille turkulaisille vinkkejä että ei kannattaisi ottaa itseensä ja nauraa vitseille.
        Yksikään Helsinkiläinen ei ole valittanut ennenkuin turkulainen on valittanut eli siitä voit päätellä jotain.
        Jeppe taidan tietää kuka oot ja jos en erehdy niin sun kaveris on Tukke.


      • minä
        Stadilainen kirjoitti:

        Pakko aina heittää jokin stadivitsi eli se ilmaisee sen että teil turkulaisil on huono itsetunto.
        Tiedätte että olette tyhmiä mutta yritätte esittää kaikille että turku on paras paikka...
        vaikka kylmä totuus on että turkulaiset ovat tyhmää jengiä ja murre on ärsyttävää.

        Vitun saatanan stadipaska onks se sun asia mitä murretta täällä puhutaan vitun pelle.


      • Stadilainen
        minä kirjoitti:

        Vitun saatanan stadipaska onks se sun asia mitä murretta täällä puhutaan vitun pelle.

        Imä sä vitun natiainen munaa vaan ja tollastan aivokuolleiden ipanoiden ei kuuluisi edes olla täällä.
        Sä et lue edes viestejä kunnolla kun alat vittuilemaan kaikille, jotka ei ole turkulaisia vaikka sanoisi kuinka kiltisti mikä teiän kaupungis on vikana.
        Jokaisessa viestissä sä oot vaan haistatellut mikä osoittaa että olet alle 15 vuotias tai henkisesti jälkeenjäänyt.


      • Bob
        Stadilainen kirjoitti:

        Imä sä vitun natiainen munaa vaan ja tollastan aivokuolleiden ipanoiden ei kuuluisi edes olla täällä.
        Sä et lue edes viestejä kunnolla kun alat vittuilemaan kaikille, jotka ei ole turkulaisia vaikka sanoisi kuinka kiltisti mikä teiän kaupungis on vikana.
        Jokaisessa viestissä sä oot vaan haistatellut mikä osoittaa että olet alle 15 vuotias tai henkisesti jälkeenjäänyt.

        Voisitko tsadilainen ensinnäkin opetella kirjoittamaan Suomea, jotta muutkin ymmärtävät sinua (jos joku nyt haluaisi...)
        Toiseksi, sun meriiteillä ei paljoa voi muita haukkua, joten voitko pitää pienempää suuta!
        Kolmanneksi, jos oikeasti asut tsadissa, niin sulla ei ole paljoa varaa morkata muita. Hoida se oma läpesi kuntoon!


      • Stadilainen
        Bob kirjoitti:

        Voisitko tsadilainen ensinnäkin opetella kirjoittamaan Suomea, jotta muutkin ymmärtävät sinua (jos joku nyt haluaisi...)
        Toiseksi, sun meriiteillä ei paljoa voi muita haukkua, joten voitko pitää pienempää suuta!
        Kolmanneksi, jos oikeasti asut tsadissa, niin sulla ei ole paljoa varaa morkata muita. Hoida se oma läpesi kuntoon!

        Nauran vaan sulle pelle! Mä kirjotan hyvää Suomee vai lukeeko siellä turus kaikki tekstitkin turun murteella?
        No vittu mä haukun ketä huvittaa ja mä sentään perustelen kun turkulaiset ei perustele kommenttejaan kuten et sinäkään joten haista sinä vittu ja ime munaa!


      • Bob
        Stadilainen kirjoitti:

        Nauran vaan sulle pelle! Mä kirjotan hyvää Suomee vai lukeeko siellä turus kaikki tekstitkin turun murteella?
        No vittu mä haukun ketä huvittaa ja mä sentään perustelen kun turkulaiset ei perustele kommenttejaan kuten et sinäkään joten haista sinä vittu ja ime munaa!

        Suomessa ei ole pellejä kuin tsadissa. Lähimmän löydät kun katsot peiliin!

        Puolet sun jutuista menee ohi korvien kun kukaan ei ymmärrä sua! OPETTELE SUOMEA HOMO TSADIPELLE!


      • Stadilainen
        Bob kirjoitti:

        Suomessa ei ole pellejä kuin tsadissa. Lähimmän löydät kun katsot peiliin!

        Puolet sun jutuista menee ohi korvien kun kukaan ei ymmärrä sua! OPETTELE SUOMEA HOMO TSADIPELLE!

        Haista sinä vaan paska!
        Helsingissä on paljon enemmän yrityksien päämajoja kuin turussa siellä turussa ei ole MITÄÄN ei yhtikäs MITÄÄN. Paska kaupunki se Turku ja lisäksi melkein jokainen turkulainen on vitunmoinen idiootti ja tämä palsta on hyvä esimerkki kuinka pellejä ootte. Tietääkseni tsadi ei ole Suomea tulee mieleen sanas Tsad vaan yksi afrikan valtio eli ilmeisesti sinun pitäisi mennä puhekouluun.
        Joten ime munaa vaan pässinpää!


      • hahaa
        Stadilainen kirjoitti:

        Haista sinä vaan paska!
        Helsingissä on paljon enemmän yrityksien päämajoja kuin turussa siellä turussa ei ole MITÄÄN ei yhtikäs MITÄÄN. Paska kaupunki se Turku ja lisäksi melkein jokainen turkulainen on vitunmoinen idiootti ja tämä palsta on hyvä esimerkki kuinka pellejä ootte. Tietääkseni tsadi ei ole Suomea tulee mieleen sanas Tsad vaan yksi afrikan valtio eli ilmeisesti sinun pitäisi mennä puhekouluun.
        Joten ime munaa vaan pässinpää!

        kehtaa väittää että turkulaisella ei ole huumorin tajua. Tuon edellisen viestin kirjoittaja lienee joku kiukutteleva teinipoika.


      • turkulaistipu
        hahaa kirjoitti:

        kehtaa väittää että turkulaisella ei ole huumorin tajua. Tuon edellisen viestin kirjoittaja lienee joku kiukutteleva teinipoika.

        Viisi syytä, miksi stadilaiset ovat täysin idiootteja:
        1. He tulevat sieltä, minne aurinko ei paista
        2. He puhuvat slangia, jota eivät itsekään ymmärrä
        3. He kuvittelevat olevansa maailman napa, vaikka totuus on aivan toinen...
        4. Heidän huvipuistonsa maskotti kuvaa heistä jokaista
        5. Siis, hej daa! Ne ovat stadilaisii, ei parempaa syytä olekaan!

        Lisää syitä, miksi stadilaiset ovat idiootteja...? Innokkaasti kirjoittelemaan vain! :)


      • elämä hankittu
        Suomalainen kirjoitti:

        Muissa viestiketjuissa juuri puhutaan että teillä turkulaisilla ei ole mitään huumorin tajua kun väsäätte heti perään hesalais tai tamperelaisvitsin, riippuen siitä mistäpäin vitsinkertoja on kotoisin.
        Eli otatte turkulais vitsit vakavasti itseenne ja ja väsäätte vitsistä samanlaisen version paitsi vaihdatte saman turun tilalle helsinki eli teiltä puuttuu itseironia kokonaan...
        Eiköhän se kerro jo että kuinka onnettomia te olette.
        On teillä Turunpässeillä tainnut mennä turkulaisvitsi ja Turun kaupunki foorumi sekaisin.

        Eikö teillä ole muuta tekemistä kuin kirjoittaa tälläistä paskaa???


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3650
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2982
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2880
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2758
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      23
      2673
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2455
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      251
      2149
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1897
    9. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      202
      1867
    10. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      44
      1837
    Aihe