homma menee näin kimi voittaa mestaruuden mclarenille.siis ensi vuonnna näemme lööpit palaako kimi ferrarille?ferrarillahan ajaa vain suuret mestarit?kimi palaa ferrarille 2011 110 miljoonan sopimuksella.kimi osaa ajaa ja hoitaa raha-asiansa moitteettomasti.repikää siitä
haloo
3
226
Vastaukset
- jack bauer
2010 mestaruus "ratkeaa" kimille jo kauden puolessa välissä, sillä välin kun alonso taistelee viimeisistä pistesijoista kolaroiden autonsa joka toisessa kisassa. sitten alkaa uskomaton media myllytys, että kimi olisi palaamassa ferkulle isolla rahalla 2011, tai ehkä jopa vielä 2010.
2010 loppukaudesta kimiltä lipsahtaa haastattelussa: en aja ferrarilla -vielä. sitten sisäpiirilähde paljastaa että kimi hylkäsi ferrarin 100 miljoonan tarjouksen.
2011 jatkuu sitten taas kimin merkeissä - macilla tietysti.- Move on people...it's not the end of the word
Hope ya're right, but we all know ya're not.
Like the Hyypia hype with the 'pool it's over.
It was good while it lasted...
Thank you Kimi. - SAATANAN NEEKERI!!!!
Move on people...it's not the end of the word kirjoitti:
Hope ya're right, but we all know ya're not.
Like the Hyypia hype with the 'pool it's over.
It was good while it lasted...
Thank you Kimi.oo sää ugala bugala hiljaa siellä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli265153Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm123765Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403177IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm462719Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861298Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2811267- 591165
- 791129
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3941106Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2081029