n. 45e lähtis halvimmillaan. hankala siinä on käsivarsiin/rintaan so. etupuolelle saada vaikutusta hieroo eli mahallee makaa?
piikkimatosta kokemuksia?
7
2838
Vastaukset
- fakiiri?
Olen itse käyttänyt piikkimattoa vain selän ja niskan alueelle.Veikkaan,että vatsa ja rinta vaatisivat melkoista totuttelua,piikit ovat kuitenkin aika teräviä.
Olen ollut mattoon tyytyväinen,käytän sitä ennen nukkumaanmenoa n.40min sängyllä loikoillen ja kirjaa lukien.Nukun nykyään paljon paremmin kuin ennen ja olen seuraavana aamuna/päivänä pirteämpi.Myös stressin oireet ovat vähentyneet.
Kannattaa kokeilla!- aloittaja
mulla on ohlssonilta ostettu 43piikkii per ympyrä. pahinta sinä on ISTUA paljailla kankuilla esim laittamalla se tuolille. ihan ok seistä siinä 20-30min ja käännellä jalkoja eri puolilta. lopus ei pistä enää yhtää vaan kiva tunne. onko muillakin niin että kun matosta nousee niin tuntuu että ei pääse irti kun jää piikit kiinni. myäs hiuspohjaa hieroo hyvin.
- käytänkö vai en
tietääkö kukaan miksi niissä matoissa on se veritulppa vaara sydänpotilaille.eikä myöskään raskaana oleville suositella
- AkuPainaja
Terve
Täällä toinen fakiiri, joka hankki maton jo muutama viikko sitten. Kyllä käsivarsiinkin saa hyvää tehoa ja olkakivut lähteen kun laittaa akupainantamaton poikittan ja molempien päiden alle tyynyn tueksi. Näin ne reunat kohoavat hyvin ja siihen vaan selalleen niin vaikutusta tulee myös olkavarsiin hyvin. Mitä pitempi matto, sen parempi tietty. Mulla on 70 cm pitkä ns akupainantamatto mutta samanlainen taitaa olla kuin ns. piikkimatot. - Kaksi viikkoo takana
Piikkimattoa on nyt kokeiltu 2 viikkoo. Aluksi oli vähän arkaa kokeilla mutta kyllä se sitten yhden tosi onnistuneen session jälkeen jäi sellaseksi iltauutisten jutuksi.
Nyt haluaisin kokeilla jalkamattoo, jotain tällästä
http://www.fysiopoint.fi/jalkapiikkimatto-p-836.html
onko joku kokeillu? Tuoko jotain lisää tohon tavalliseen? Eikös sitä selkämattoo voi käyttää molempii? - petillä liikaa!
Mietin justiinsa myös sen hankintaa. Menin Prisman sivuille ja löysin esim.
http://www.prisma.fi/market/prisma?a_Visit:tuote=p1mycpdextsk581b&kategoriaTunniste=Kuntoiluv%C3%A4lineet&path=Sport%2FKuntoilu%...
Eli tämä nyt olisi paljon edullisempikin.
- Minä, muuten, olen vuosia ajatellut jotakin tällaista, että sitä kaipaisin. Vuosia sitten ostin jo alaselän alle kynnys- ja/tai autonmatoksi tarkoitetun sellaisen vihreää nurmikkoa matkivan maton; suht. kovia muovisia "ruohoja" siinä. Se kuitenkin tuntui aivan liian miedolta, enkä saanut siitä kaipaamaani ytyä alaselkään, jota tuolloin yritin rentouttaa - just noin! En ole tiennyt, että olin kaipuussani aikaani edellä, hih-hei! Kun jäykistyneet lihakset esimerkiksi selässä saavat kuin pelästymään alustaa, jolle menee selälleen, siinä on "taikaa". Uskon sen vaikken ole vielä tätä markkinoille tullutta piikkimattoa vielä kokeillut. Wautsi, taidan lähteä tästä kaupoille huomenna....- linkku-linkki
Sorry, kokeiltuani äsken lähettämässäni viestissä antamaani linkkia se ei toiminut, vaan tuli jokin herja. Joka tapauksessa löytänet tuotteen itsekin esimerkiksi just vaikka Prisman sivuilta nettikaupastaan, siellä tuotteet kuvineen ja hintoineen. Kaikki tuotteet maan ja taivaan väliltä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2251598- 371459
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊631299Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!741290- 781214
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?761199Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031173- 541008
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans181002Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per181894