Paljonko aikaa

Kiittäen

tarvii varata kentällä, kun lento on USAn sisäinen. Olen aika huono englannissa, ja jos oikein ymmärsin niin noin puoli tuntia jos on tsekkaus tehty. En ole varma pääsenkö tsekkaamaan itseäni netissä, ja nyt en muista oliko siinä sitä aikaa merkattu. Mutta kenelläkään tarkempaa tietoa. Kyseessä Newarkin kenttä ja siis USAn sisäinen lento ja ilman tsekkaamista (eli tsekkaan kentällä itseni ja laukkuni koneeseen).

5

387

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • matkailija-x

Varaisin kotimaan lennolle Newarkissa vähintään 1,5 h lähtöselvitykseen, turvatarkastukseen ja portillle siirtymiseen.

Lähtöselvityksen jälkeen voi olla pitkiä jonoja turvatarkastukseen, pitkä matka portille ja boarding saatetaan aloittaa ajoissa ja myös lopettaa hyvissä ajoin ennen koneen lähtöä. Mieluummin odottelen portilla vähän ylimääräistä kuin joudun kiirehtimään tai huolehtimaan myöhästymisestä.

• maksamaan

Matkalaukustasi jos joudut laittamaan sen ruumaan.

• transatlantic

Varaa kaksi tuntia, joka on yleensä lentoyhtiöiden suositus. Varaa myös reilusti aikaa lentokenttä matkaan, sillä liikenne saattaa olla hidasta ja ruuhkaista.

• Gent70

Useimmat lentoyhtiöt alkavat ottamaan porukoita sisälle koneeseen 30 min ennen lennon lähtoä, joten silloin kannattaisi olla jo siinä portilla. Muistaakseni 15 min ennen lennon lähtöä saavat jo antaa paikkasi pois jos et ole koneeseen noussut. Suuremmilla kentillä kuten Newarkissa saattaa mennä ruuhka-aikana pahimmillaan tunti jo turvatarkastukseen jonottaessa ja puoli tuntia laukun tiskille saamisessa. Näin ollen jos haluat varautua "pahan päivän varalle" niin ehdottomasti 2 h ennen koneen lähtöä kentälle. Tietty 90% todennäköisyydellä olet sitten jotain 45 min etuajassa portilla, mutta lentokentillähän on mukava katsella ulkomaanelävien omituista käyttäytymistä.

• Kiittäen
        Gent70 kirjoitti:

Useimmat lentoyhtiöt alkavat ottamaan porukoita sisälle koneeseen 30 min ennen lennon lähtoä, joten silloin kannattaisi olla jo siinä portilla. Muistaakseni 15 min ennen lennon lähtöä saavat jo antaa paikkasi pois jos et ole koneeseen noussut. Suuremmilla kentillä kuten Newarkissa saattaa mennä ruuhka-aikana pahimmillaan tunti jo turvatarkastukseen jonottaessa ja puoli tuntia laukun tiskille saamisessa. Näin ollen jos haluat varautua "pahan päivän varalle" niin ehdottomasti 2 h ennen koneen lähtöä kentälle. Tietty 90% todennäköisyydellä olet sitten jotain 45 min etuajassa portilla, mutta lentokentillähän on mukava katsella ulkomaanelävien omituista käyttäytymistä.

Oikein paljon kiitoksia asiallisista ja hyvistä neuvoista. Varaan kentälle ainakin sen kaksi tuntia. Hotellilta on lentokenttäkuljetus, pitää selvittää se paikan päällä kuinka toimii, mutta on onneksi lähellä kenttää. Itsekin tykkään mieluummin olla etuajassa ja katsella sitä meininkiä kuin kiirehtiä paniikissa ja hermostuneena, johan siinä lomatunnelmakin kaikkoaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      123
      1863
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1650
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      51
      1225
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      49
      1108
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      988
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      876
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      876
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      810
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      798
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      38
      797
    Aihe