Enää kolme viikkoa, niin minusta tulee entinen opelisti. Uusi auto on tilattu maahantuojan varastosta, ja 20 (siis todellakin kahdenkymmenen) vuoden Opel-kausi päättyy.
Saa nähdä, muistelenko Kadettia ja Astraa ensi vuonna kaivaten vai kuin painajaisesta heränneenä...
Lähtölaskenta!
7
452
Vastaukset
- nipponisti
miksi vaihdat juuri nyt merkkiä? Kun pitkästä aikaa olla opelilla mallisto aivan viimesen päälle hieno, ja laatukin mukamas on parantunut huomattavasti.
- 1898-2009
... maailmassa on niin monta muutakin automerkkiä, että yhteen ja samaan jämähtäminen alkoi tuntua samalta kuin jättäisi elämän elämättä.
- nipponisti
1898-2009 kirjoitti:
... maailmassa on niin monta muutakin automerkkiä, että yhteen ja samaan jämähtäminen alkoi tuntua samalta kuin jättäisi elämän elämättä.
tuo on aivan totta, mulla oli opeli joskus 80-luvun alussa, ja kävin tänä suvena kokeilemassa uutta insigniaa, mutta ei ollut mun juttu...
- kunniaan
Et kai vaan ole sortunut provoilemaan ? Kun kerran laskutaitokin on pettänyt! SÄHÄN OLET AJANUT OPELILLA JO 111 VUOTTA
- 1898-2009
Kaksikymmentä. Kirjoitin sen numeroin ja kirjaimin, jotta tyhminkin tajuaisi.
- numerot
1898-2009 kirjoitti:
Kaksikymmentä. Kirjoitin sen numeroin ja kirjaimin, jotta tyhminkin tajuaisi.
hakusessa "1898 - 2009", kirjoittaa näköjään osaat jotenkuten, koska tosta tulee 20 vuotta (kaksikymmentäyksivuotta) . . . . .
- 1898-2009
numerot kirjoitti:
hakusessa "1898 - 2009", kirjoittaa näköjään osaat jotenkuten, koska tosta tulee 20 vuotta (kaksikymmentäyksivuotta) . . . . .
... ja opelistit! Nimimerkkikö se sinua riepookin? Nickin valitsen itse ja omilla perusteillani, eikä saivartelu jaksa enää kiinnostaa.
On pakkasta, eipäs lähdetäkään. Onnellisen pojan ensimmäinen lelu. Olis perkele edes Lada! Ympyrä ja nuoli, siitä alkaa huoli. Suomessa sokeat punovat pajukoreja, saksassa he rakentavat Opeleita. Jokaisesta autosta tulee vanhemmiten Opel.
Tälle kaikelle sanon auf Wiedersehen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12681Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511258Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491135- 1271008
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206949Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä15899- 72855
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297855- 40851