PDG ai jonkun mielestä paratiisi??????

oma mielipiteeni

Ihmettelen kovasti porto de galinhasin kuvausta Paratiisiksi. Minusta se ei ollut lähimaillakaan sitä. Riippuu tietenkin minkä kukin katsoo paratiisimaiseksi. Muutenkin pieni kylä ei jäänyt kyllä sen ihmeellisempänä paikkana mieleeni. Rannat olivat hienon näköisiä, mutta hienompiakin löytyy. Jos menit keskustan rannalle nauttimaan lomastasi, jossa oli ainoa mahdollisuus uimiseen ( muualla liian kova aallokko) niin koko ajan oli jotakin myyjää, laulajaa ja vaikka sun mitä häiritsemässä. Itse tykkään vilskeestä ja musiikista jota kuului vedettävästä rantabaarista, sekä iloisista äänistä, mutta en tykkää että vähän väliä joku on auringon edessä vaikka minkälaisen myyntituotteen kanssa, kun tarkoitus olisi rentoutua eikä taistella siitä elekielellä ettei ole kiinnostunut ostamisesta sillä hetke´llä. Letittäjiin tympäännyin NIIN, että jos joskus pitää tuonne vielä mennä, aion ottaa ensimmäisenä päivänä ne letit, niin eivät ole puolen tunnin välein häiriköimässä. Sitten ärsytti rantatuolimyyjien epärehellisyys. Ympäristö rannan ulkopuolella aika likainen, kulkeminen kävellen vaikeaa huonojen kävelyteiden takia, ruuat ei mitään erikoisia. Tässäpä nyt jotain...oli matka muuten ihan mukava ja kokemisen arvoinen, mutta ennen matkaa luin kohteesta, joissa sitä oli ylistetty niin, että kuvitelmat olivat vain liian korkealla.

7

583

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • karibu

Suosittelen sinulle Karibiaa.toivon ,että et pety.

• paradais

Kerrohan meille muillekin.

• homem de kuhmo

Muro Altolla on myös hyvä uida riutan ja rannan välissä eikä siellä ole kauppiaita, tosin matkaa kylästä tulee noin 8 km ja vedet on puhtaammat kuin suurempien kaupunkien rannoilla.

• aloittaja

siellä yhtenä päivänä. Ja samoin Maracaipessa (muistankohan oikein nimen) eli samaisen verran juuri vastakkaiseen suuntaan kuin Muro alto. Ja se oli aivan ihana paikka, käytiin siellä myös paikallisilla veneillä katsomassa merihevosia. Kyllähän siellä ihania paikkoja on, kun lähtee itse PDG:n kylästä vähän etemmäs.

• absde

on sairaus ,varsinkin jos ei itse tarvitse maksaa mstään koskaan eli äitin ja isukin pikku kullan nuppuset...

• aloittaja

kyllä aina omat matkani maksanut ja siksi haluankin että paikka on hyvä, varsinkin kun tälläsiin paikkoihin ei mennä halvoilla äkkilähdöillä. Hinta-laatu suhde pitää olla kohdillaan.Ja varsinkin kun mukana matkustaa muita joiden matkan maksan..reissulle hintaa kertyy!! Mutta niinkuin sanoin, tämä oli vain minun mielipiteeni ja halusin sen esille tuoda, koska en itse enne matkaa nähnyt kuin positiivisia asioita kyseisestä kohteesta. Jokainen tykkää mistä tykkää..kiva jos paikka miellyttää muita =)

• tero(tin)
        aloittaja kirjoitti:

kyllä aina omat matkani maksanut ja siksi haluankin että paikka on hyvä, varsinkin kun tälläsiin paikkoihin ei mennä halvoilla äkkilähdöillä. Hinta-laatu suhde pitää olla kohdillaan.Ja varsinkin kun mukana matkustaa muita joiden matkan maksan..reissulle hintaa kertyy!! Mutta niinkuin sanoin, tämä oli vain minun mielipiteeni ja halusin sen esille tuoda, koska en itse enne matkaa nähnyt kuin positiivisia asioita kyseisestä kohteesta. Jokainen tykkää mistä tykkää..kiva jos paikka miellyttää muita =)

Ai, minä olen matkustanut PDG:iin useammankin kerran halvalla äkkilähdöllä. Tykkään paikasta rentouttavana lomakohteena, sopii minulle. Mutta se on niin makuasia, minkälaisesta lomakohteesta tykkää.
        En ole koskaan häiriintynyt rannan kauppiaista, aina voi mennä kauemmas keskustan rannasta muro altolle päin, siellä löytyy tyhjää rantaa, jonne kauppiaat eivät jaksa raahautua. Paikalliset ihmiset ovat mukavia, kannattaakin liikkua heidän kanssa, niin saa lomasta enemmän irti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      60
      6004
    2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      100
      3101
    3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      24
      2386
    4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      2048
    5. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      345
      1741
    6. Kaikki menevät kouluu tai töihin

Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺
      Ikävä
      391
      1737
    7. Et varmaan edes sitä uskoisi

Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll
      Ikävä
      79
      1656
    8. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      26
      1582
    9. Huh, huh. Aitolehti eronnut?

Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o
      Kotimaiset julkkisjuorut
      69
      1511
    10. Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua

Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n
      Perussuomalaiset
      223
      1374
    Aihe