PDG ai jonkun mielestä paratiisi??????

oma mielipiteeni

Ihmettelen kovasti porto de galinhasin kuvausta Paratiisiksi. Minusta se ei ollut lähimaillakaan sitä. Riippuu tietenkin minkä kukin katsoo paratiisimaiseksi. Muutenkin pieni kylä ei jäänyt kyllä sen ihmeellisempänä paikkana mieleeni. Rannat olivat hienon näköisiä, mutta hienompiakin löytyy. Jos menit keskustan rannalle nauttimaan lomastasi, jossa oli ainoa mahdollisuus uimiseen ( muualla liian kova aallokko) niin koko ajan oli jotakin myyjää, laulajaa ja vaikka sun mitä häiritsemässä. Itse tykkään vilskeestä ja musiikista jota kuului vedettävästä rantabaarista, sekä iloisista äänistä, mutta en tykkää että vähän väliä joku on auringon edessä vaikka minkälaisen myyntituotteen kanssa, kun tarkoitus olisi rentoutua eikä taistella siitä elekielellä ettei ole kiinnostunut ostamisesta sillä hetke´llä. Letittäjiin tympäännyin NIIN, että jos joskus pitää tuonne vielä mennä, aion ottaa ensimmäisenä päivänä ne letit, niin eivät ole puolen tunnin välein häiriköimässä. Sitten ärsytti rantatuolimyyjien epärehellisyys. Ympäristö rannan ulkopuolella aika likainen, kulkeminen kävellen vaikeaa huonojen kävelyteiden takia, ruuat ei mitään erikoisia. Tässäpä nyt jotain...oli matka muuten ihan mukava ja kokemisen arvoinen, mutta ennen matkaa luin kohteesta, joissa sitä oli ylistetty niin, että kuvitelmat olivat vain liian korkealla.

7

502

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • karibu

      Suosittelen sinulle Karibiaa.toivon ,että et pety.

    • paradais

      Kerrohan meille muillekin.

    • homem de kuhmo

      Muro Altolla on myös hyvä uida riutan ja rannan välissä eikä siellä ole kauppiaita, tosin matkaa kylästä tulee noin 8 km ja vedet on puhtaammat kuin suurempien kaupunkien rannoilla.

      • aloittaja

        siellä yhtenä päivänä. Ja samoin Maracaipessa (muistankohan oikein nimen) eli samaisen verran juuri vastakkaiseen suuntaan kuin Muro alto. Ja se oli aivan ihana paikka, käytiin siellä myös paikallisilla veneillä katsomassa merihevosia. Kyllähän siellä ihania paikkoja on, kun lähtee itse PDG:n kylästä vähän etemmäs.


    • absde

      on sairaus ,varsinkin jos ei itse tarvitse maksaa mstään koskaan eli äitin ja isukin pikku kullan nuppuset...

      • aloittaja

        kyllä aina omat matkani maksanut ja siksi haluankin että paikka on hyvä, varsinkin kun tälläsiin paikkoihin ei mennä halvoilla äkkilähdöillä. Hinta-laatu suhde pitää olla kohdillaan.Ja varsinkin kun mukana matkustaa muita joiden matkan maksan..reissulle hintaa kertyy!! Mutta niinkuin sanoin, tämä oli vain minun mielipiteeni ja halusin sen esille tuoda, koska en itse enne matkaa nähnyt kuin positiivisia asioita kyseisestä kohteesta. Jokainen tykkää mistä tykkää..kiva jos paikka miellyttää muita =)


      • tero(tin)
        aloittaja kirjoitti:

        kyllä aina omat matkani maksanut ja siksi haluankin että paikka on hyvä, varsinkin kun tälläsiin paikkoihin ei mennä halvoilla äkkilähdöillä. Hinta-laatu suhde pitää olla kohdillaan.Ja varsinkin kun mukana matkustaa muita joiden matkan maksan..reissulle hintaa kertyy!! Mutta niinkuin sanoin, tämä oli vain minun mielipiteeni ja halusin sen esille tuoda, koska en itse enne matkaa nähnyt kuin positiivisia asioita kyseisestä kohteesta. Jokainen tykkää mistä tykkää..kiva jos paikka miellyttää muita =)

        Ai, minä olen matkustanut PDG:iin useammankin kerran halvalla äkkilähdöllä. Tykkään paikasta rentouttavana lomakohteena, sopii minulle. Mutta se on niin makuasia, minkälaisesta lomakohteesta tykkää.
        En ole koskaan häiriintynyt rannan kauppiaista, aina voi mennä kauemmas keskustan rannasta muro altolle päin, siellä löytyy tyhjää rantaa, jonne kauppiaat eivät jaksa raahautua. Paikalliset ihmiset ovat mukavia, kannattaakin liikkua heidän kanssa, niin saa lomasta enemmän irti.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      92
      1683
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      174
      1320
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      105
      1118
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1108
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      946
    6. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      46
      895
    7. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      68
      881
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      65
      850
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      773
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      758
    Aihe