Sinulle jolla on sielun hätä

VL äiti

Maailmassa on monelle sielun hätä. Jumalanlasten joukko on pieni ja sieltä löytyy rauha sielulle.
Etsikää ensin Jumalan valtakunta...niin kaikki teille siellä annetaan, sanoo Iso Kirja.
Paljon on susia lammasten vaatteissa eksyttämässä minua ja sinua ja paaduttamassa omaatuntoa väärähengellisyydellä, tälläkin palstalla. Mutta valvokaa, pian tulee se päivä, jolloin jokainen joka vapautetaan tai kadotetaan.

24

528

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • metaskeema

      Kyllähän tuo Jumalan tuomiolla pelottelu taitaa olla kaiken lähetystyön A ja O. Minä en edes usko sielun olemassaoloon, joten en kaipaa sille mitään rauhaakaan.

    • mehän

      lähetämmekin lapsemme maailmaan "kuin lampaat susien keskelle" ja luotamme että itse hyvä Jumala siunaa työnsä loppuun saakka.

    • Raamattu ei tunne sanaparia: sielun hätä

      • VL äiti

        Mutta kyllä sen ihminen sielussaan tuntee. Kukaan ei ole kuolemaa välttänyt.


      • Ei siinä vl oppeja tarvita
        VL äiti kirjoitti:

        Mutta kyllä sen ihminen sielussaan tuntee. Kukaan ei ole kuolemaa välttänyt.

        Synyminen ja kuoleminen


      • VL äiti kirjoitti:

        Mutta kyllä sen ihminen sielussaan tuntee. Kukaan ei ole kuolemaa välttänyt.

        asiaasi Raamatulla, vain pelkällä korvakuulolla?


      • VL äiti kirjoitti:

        Mutta kyllä sen ihminen sielussaan tuntee. Kukaan ei ole kuolemaa välttänyt.

        Sielunhätä on yhtä kuin pelko. Jumalalle ei kelpaa pelosta tullut palvelus..


      • Armosta
        Devoit kirjoitti:

        Sielunhätä on yhtä kuin pelko. Jumalalle ei kelpaa pelosta tullut palvelus..

        odottaako Jumala jotakin palvelusta. Jumala päinvastoin palvelee meitä lahjoittamalla meille kaiken maallisen ja ennen kaikkea pelastuksen sulasta armosta.
        Mutta mihin tarvitaan armoa jos ei ole syntiä eikä synnistä hätää eli katumusta?


    • Mahdoton tehtävä

      Miten maailmasta olevan voi oikeesti löytää se " oikea" Jumalan lasten joukko
      kerro miten käytännössä se tapahtuu.
      On hirveätä itsekyyttä sanoa noin kun vl äiti sanoo häpeä!

      • VL äiti

        Tulemalla seuroihin. Uskonasia on yksinkertainen ettei tyhmäkään eksy.


      • joku roti pitää olla
        VL äiti kirjoitti:

        Tulemalla seuroihin. Uskonasia on yksinkertainen ettei tyhmäkään eksy.

        VL. äiti kirjoitti:
        Maailmassa on monelle sielun hätä. Jumalanlasten joukko on pieni ja sieltä löytyy rauha sielulle.
        Etsikää ensin Jumalan valtakunta...niin kaikki teille siellä annetaan, sanoo Iso Kirja.


        tullaan seuroihin? ei ole rahaa lentää suomeen miten voi lylipäänsä tietää että suomessa on 20tuhatta "oikeaa" uskovaista jotka eivät edes kerro itsestän eivät tee lähetystyötä jne.

        On suurta "pissa päistä" sanoa kommentti; (Tulemalla seuroihin. Uskonasia on yksinkertainen ettei tyhmäkään eksy.)

        Eikö nämä osaa hävetä puheitaan!!!


      • Virallinen tiedottaja
        joku roti pitää olla kirjoitti:

        VL. äiti kirjoitti:
        Maailmassa on monelle sielun hätä. Jumalanlasten joukko on pieni ja sieltä löytyy rauha sielulle.
        Etsikää ensin Jumalan valtakunta...niin kaikki teille siellä annetaan, sanoo Iso Kirja.


        tullaan seuroihin? ei ole rahaa lentää suomeen miten voi lylipäänsä tietää että suomessa on 20tuhatta "oikeaa" uskovaista jotka eivät edes kerro itsestän eivät tee lähetystyötä jne.

        On suurta "pissa päistä" sanoa kommentti; (Tulemalla seuroihin. Uskonasia on yksinkertainen ettei tyhmäkään eksy.)

        Eikö nämä osaa hävetä puheitaan!!!

        **Eikö nämä osaa hävetä puheitaan!!!**

        paskahousut eivät osaa hävetä.


      • VL äiti kirjoitti:

        Tulemalla seuroihin. Uskonasia on yksinkertainen ettei tyhmäkään eksy.

        Jumala on Isä, Abrahamin ja Israelin Jumala, jos olemme samassa persoonassa.
        Hän ei ole niin tyhmä, että jättää vallan pienelle peräpohjalaiselle lahkolle, ilman Jeesusta, pelkkien maalikkojen riepoteltaviksi, jotka ovat vielä hoidelleen ihmisiä enneaikaiseen hautaan.
        Jumala on vanhurskas, ja Pojassaan VELVOITTANUT SEURAAVIA ASIOITA.
        - Lähetynkäsky, jotta yksikään ei jää maailmassa vaille sanomaa Jeesuksesta? Miten on se teillä toteutettu? Te sanotte, tulkaa seuroihin, mutta Jeesus sanoi, menkää kaikkeen maahan ja saarnatkaa. Teillä ei ole yhtään lähetyntyöntekijää, Hävettääkö.
        - Kastattako babtisoo, upotatteko ihmiset kasteessa veteen Jeesukseen Kristukseen? Ei, ainoastaan ripottelette seurakuntaan. Jumalan pilkkaamista kaikkine kummeineen.
        - Missä teidän diakoniatyönne, vapaa diakonia, joka on avoin kaikille, ei sitä vain ole, olette sisäänlämpiävä lahko.
        Miten oikein hoidatte Kristuksten kirkastamisen.

        Jeesus todella sanoi, menkää, eikä tulkaa.


    • ei paljon SRK:n ja vl-puhujien suorittamasta Raamatun raiskaamisesta ja törkeästä Jumalan sanan vääristelystä korjaannu eikä poistu.

      • ballerina.

        Tunnen lukemattomia vl-ihmisiä, joilta sielunhätä on poistunut täysin saadessaan kuulla sielunsa tulleen Jeesuksen verellä pestyksi.
        Minäpä arvelen, että herra Melperillä ei ole omatunto oikein puhdas. Jos olisi, sinun ei tarvitsisi kenkkuilla täällä tuolla tavalla. Olet rauhaton sielu, joka etsii, mutta ei silti löydä.


    • näreet..

      Jos ei ole, psykopaatin sielu on paatunut ja helvetti odottaa. saatalleheitetyt mummuvainajat nauravat taivaassa.

    • holtittomasti?

      Kenellä on, kenellä ei.

      • sanon

        ehkä lisäännyin, ehkä en


      • taivaaseen.
        sanon kirjoitti:

        ehkä lisäännyin, ehkä en

        Ohimennessään heittävät vielä ivakommentin jonottajille.


    • Riippuliitäjä

      Tämä lause on väärin: "Jumalanlasten joukko on pieni ja sieltä löytyy rauha sielulle"

      Rauha sielulle ei löydy mistään joukosta, vaan uskosta ja on lahjaa Jumalalta.

      • seurakunta äiti on kaikki

        se on juuri se jäsenyys joukkoon se pelastaa ei henk.koht. usko.


    • Väestöliittoisä

      Ikään kuin toistelet seuroissa meille syötettyä mantraa.

    • Maailmassa on monelle sielun hätä. Jumalanlasten joukko on pieni ja sieltä löytyy rauha sielulle. *** Missä kohti Raamattua ko. asia tulee esille? -Jumalanlasten joukko.

      Etsikää ensin Jumalan valtakunta...niin kaikki teille siellä annetaan, sanoo Iso Kirja.** Tarkoiltako Raamattua, vai jotain karttakirjaa, miten sinne pääsee ja se on Raamatun mukainen?

      Paljon on susia lammasten vaatteissa eksyttämässä minua ja sinua ja paaduttamassa omaatuntoa väärähengellisyydellä, tälläkin palstalla. ** Olivatko hoitokokous hoitaja mitä, susia lammasten vaatteissa, vai ihania puhujia, ”julman valtakunnan saarnaajia”.
      Mutta valvokaa, pian tulee se päivä, jolloin jokainen joka vapautetaan tai kadotetaan.** Missä se ilmenee Raamatussa?

      Shalom

    • "Paljon on susia lammasten vaatteissa eksyttämässä minua ja sinua ja paaduttamassa omaatuntoa väärähengellisyydellä, tälläkin palstalla."

      Mutta ei heitä täältä poiskaan saa, koska palsta käsittelee nimenomaan heidän oppejaan eli aiheena on "Vanhoillislestadiolaisuus".

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      533
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      394
    Aihe