Kysyisin onko kenellekkään tuttua rintatulehdus vaihdevuosi ikäisenä. Itseltäni tulehtui rinta aivan nännin ympäriltä. Olen kauhuissani, että onko syöpää. Olen aijemmin sairastunut gynesyöpään. Rinta muuttui päivässä araksi ja punottavaksi. Olen syönyt viikon antibioottikuurin, olo helpottunut mutta ei korjaantunut. Pelkään syöpää. Nännipihaan muodostui viikon aikana patti, kuvittelisin jos imettäisin että se on aivan tulehtunut mätäpatti.
Onko kenelläkään muutoin kuin imettysvaiheessa ollut rintatulehdusta vai onko mahdotonta.
Ensi viikolla siitä otetaan viljely ja asiat etenee.
Rintatulehdus?
3
4281
Vastaukset
- Mastitis
aiheutti minulle rintatulehduksen kun lapseni oli kolmevuotias. Se oli niin paha, että piti avata antibioottikuurin syömisen lisäksi. Kyllä se voi tosiaankin tulla muutenkin. Eräällä ystävälläni uusi tulehdus niin usein, että sen aiheuttanut maitorauhanen piti poistaa. Ei siis ole aina kysymys vakavammasta, varsinkin kun tulehdus ilmenee nopeasti. Toivottavasti asia selviää parhain päin.
- Mastiitti
...kerran, noin 42-vuotiaana. Yllätyin täysin itsekin ja pelästyin myös voiko olla syöpä. Ilmeisesti kylmetyin myös ja silloin kuopus oli jo 11-v joten ei mistään maidontulosta enää voinut olla kyse! Homma hoitui antibioottikuurilla ja siitä on jo kohta 6 vuotta eikä ole toistunut. Toivotan onnea että sinullakin on jo parempaan päin.
- Pirke44
Söin sitten kaksi antibioottikuuria tähän rintatulehdukseen. Kävin mammografiassa ja ultrassa. Lääkäri ei löytänyt mitään. Otti myös neulanäytteen tulehdus alueelta. Korosti että näyte on sen takia että tiedetään onko tulehdus parantunut ja ettei siellä ole mitään pahanlaatuista. Tälläkertaa näin onnellisesti.
Pirke
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 773174
- 492400
- 322107
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa4812102- 1371879
- 311745
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313291701Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne91546Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi51260Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani61234