Saatanan ja kadotettujen sielujen olinpaikka on helvetin kärsimys ja tuska. Saatana ei tunne rakkautta ketään tai mitään kohtaan. Saatana haluaa tuottaa sinulle tuskaa ja kärsimystä iankaikkisesti. Ei ole järkevää palvoa saatanaa. Saatana tulee nauramaan sinulle päin naamaa jos kuolemasi jälkeen siirryt helvetin iankaikkiseen kärsimykseen ja tuskaan, siellä kukaan ei enää muista sinua, ei kuule sinun valitustasi, ei pelasta sinua, ei lohduta sinua, siellä kadotuksessa olet aivan yksin tuskasi ja ahdistuksesi kanssa ja muistat kuinka sinulle tarjottiin armoa ja Jumalan rakkautta, jonka sinä ylenkatsoit ja hylkäsit. Siellä ollessasi toivot koko sydämestäsi että Jumala edes hetkeksi hellittäisi kärsimystäsi ja että saisit edes yhden vesipisaran kielellesi, tekisit mitä tahansa yhdestä vesipisarasta sillä tuska ja ahdistus ja katumus on niin suuri että et voi sitä kestää. Sinulla ei ole rauhaa koskaan jos joudut yhdessä saatanan kanssa tuohon kadotuksen paikaan. Tee siis parannus ja käänny tieltäsi jospa Jumalan vielä kuulee sinua ja armahtaa sinua Jeesuksen kautta.
http://spiritlessons.com/Documents/a_divine_revelation_of_hell/Finnish_A_Divine_Revelation_Of_Hell.htm
Saatanan olinpaikka
Vakava Paikka
1
332
Vastaukset
- most important man
Kaikuu kuuroille korville ja näkyy sokeille silmille.
Mitä jos eläisit tätä päivää? Typerä olet ja uskosi
sokeuttama, kuurot on korvasi totuudelle.
Todellinen saatana on ihminen, joka itsensä
korottaa että tekee uskostaan todellisuutta
ja sillä kiusaa muita! Tämä pätee kaikkii uskontoihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712973
- 462574
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322235- 792148
- 951956
- 321712
- 121536
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171497Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil211233