Hajabusa on maailman nopein

Kiesinesko

Suzuki Hayabusa on ylivoimaisesti nopein sarjavalmisteinen moottoripyörä. Huiput rajoitettu 300 km/h ja
jos ottaa rajoittimen pois niin 326,7 km/h täysin vakiopyörällä. (lentokentän tutkamittaus)
Kiihtyvyys 0-200 km/h n.6-7 sek. Pyörä on tarkoitettu vain osaaviin käsiin, eikä naisille ollenkaan.

Terveisin
Esko Kiesi

6

1891

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mopokuski-52v

sitten? mulla on sellanen, ja on sillä akkakin ajanu, siin on se kaasukahva, mistä voi vauhtia säädellä.

• Top Chard
      • tyzsr

se on ihan sama mitä tehtaat lupaa, ite ajannu putkiviritteisellä hayabusalla 10,4 varttimailin että tahtoo vaan sanoa että kuskista kiinni koko homma.

• tyzsr
        tyzsr kirjoitti:

se on ihan sama mitä tehtaat lupaa, ite ajannu putkiviritteisellä hayabusalla 10,4 varttimailin että tahtoo vaan sanoa että kuskista kiinni koko homma.

unohtu sanoa loppunopeus 220,4kmh

• T-Hornet
        tyzsr kirjoitti:

Minä olen ajanut 2000-mallisella 12R-Kawalla Alastarolla 10.28 228km/h loppunopeudella. Pyörä oli siis täysin vakio. Vuotta myöhemmin samalla radalla powercommanderilla ja Muzzyn kokoputkistolla "viritettynä" meni kymmenyksen huonommin. Jostain syystä. 10.4 ei siis ole juuri mitään nykyään. Paremmalla kuljettajalla saisi kertomallasi pyörällä varmasti paremman ajan.

• tyzsr
        T-Hornet kirjoitti:

Minä olen ajanut 2000-mallisella 12R-Kawalla Alastarolla 10.28 228km/h loppunopeudella. Pyörä oli siis täysin vakio. Vuotta myöhemmin samalla radalla powercommanderilla ja Muzzyn kokoputkistolla "viritettynä" meni kymmenyksen huonommin. Jostain syystä. 10.4 ei siis ole juuri mitään nykyään. Paremmalla kuljettajalla saisi kertomallasi pyörällä varmasti paremman ajan.

olosuhteista ja kuskistahan se on kiinni. esim tekniikan maiilma koe ajoi uudelle 2009 hayabusalle 10.6sek varttimailin. vaikka tehtaat kyllä lupaa alle 10sek. menkää vaan pojat jotka uhootte täällä noita paperitehoja ratapäiville ajamaan niin huomaatte miten "helppoa" se on ajaa.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1836
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1282
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1133
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1017
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      105
      919
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      853
    7. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      762
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      761
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      711
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      683
    Aihe