Keskustassa liikkuu outo tyyppi!

hoitoon

Naureskelee ja puhelee itsekseen ja ventovieraille, kädet kokoajan taskussa ja luultavasti tekoviikset Seuraa naisia ja miehiä, etenkin varakkaamman näköisiä ja hokee jotakin siansaksaa... olen nähnyt tyypin nyt parikertaa, pelottaa!

25

1512

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Alfred von Deamrius

      Jos se on tosiaan Keskustassa, niin sen on pakko olla Matti Vanhanen

      • Mykee

        Savorules se on


      • Antti Rokka
        Mykee kirjoitti:

        Savorules se on

        Nisu-ukkona eläminen käy varmaan katkeran kovaksi, kun hiiva on turvottanut kallonpohjasi ja taikana valuu korvista ja lahkeesta ulos.

        Pistähän edes Heinolan RAVistimen villahane päällesi ettei rusinoja ampuva kolvisi näy ajessasi hytittömällä Zetorilla kylillä.

        Heinolan RAVistin kun oli jo armeissa hernepyssyllä ampumisen mestari ja liipaisin aina sormissa herkässä, piipun ollessa aina hampaissa omaa kurkkua päin.


      • kameratallenne

        olisko väyrynen


      • oon vaan kade !

        mua ei kiinnosta kuka se on?


      • reino..
        Mykee kirjoitti:

        Savorules se on

        rules on pop..


    • Koko Savo nauraa!

      äitinsä holhouksessa asuva SavoRULES. Alkaa olemaan sillä mielenvikaisella viimeiset ajat avohoidossa. Ei sen touhuista mitään tule. Veisivät pois pöpilään koko luuserin.

      • HeinolaBoy

        Kaltaisestasi pölypallosta ei ole haittaa yhteiskunnalle, kun laahustavat ja leijailevat hengkijätöksesi saa aina imuroitua pussin, sukusi satajalkaisten pölypunkkien seusaksi.

        Koska aijot imuroida hilseet pois kaljustasi, ettei täit luule sitä ensilumeksi ja ala taas pyöritellä hilseukkoja niksahtaneessa hirviöpallossasi?


    • Hirttomies

      Yksiin Heinolan holhottavan RAVistimen kanssa.

      Tämä äitinsä ja sukunsa hylkäämä Kelaan kohmeloitunut ikikasvatti hortoilee ikihorkassa kylillä ainoana vaatetuksena Hankkijan lippis kaljussa ja kutiavassa pattihilsepallossa, lyhyet takaaruskettuneet Vuohen mahalaukun nahasta tehdyt pöksyt pillikinttuihin liimautuneena joita ei ole vuosiin vaihdettu, SaPKon logolla varustetut mainostennarit tennissukissa pyörimässä matalissa sukkapuikoissa voitettuaan kaiken kerran vuotuisessa SaPKon pääsilippuarvonnassa sekä yllä ylisuuri pitkähelmainen verkkopaita josta etuhelma oli käännetty keltaisen ammoniakin polttamasta reiästä pään läpi eturepuksi, johon sai kerättyä tyhjiä tölkkejä ja pitää torimyyjän lahjoittamaa viikon ylivanhaa evästään 7kg Ankerias lastia.

      • Säälijä.

        Just tuollainen mielenvikainen se on siellä keskustassa. Sekopäiset jutut aina täällä ja ulkona. Hei hullu mee hoitoon! Heh heh...


      • Tutkija suvussasi
        Säälijä. kirjoitti:

        Just tuollainen mielenvikainen se on siellä keskustassa. Sekopäiset jutut aina täällä ja ulkona. Hei hullu mee hoitoon! Heh heh...

        Vaitonainen ja änkyttävä RAVistin on isän iso murhe, äidillesi ja suvullesi katkeran karvas pettymys johon yhtyy myös koko mestiskansa,kela ja sossu hymyssä suin.

        RAVistinta häveten
        SaPKon ja NHLn superliigalaiset


      • No terve
        Tutkija suvussasi kirjoitti:

        Vaitonainen ja änkyttävä RAVistin on isän iso murhe, äidillesi ja suvullesi katkeran karvas pettymys johon yhtyy myös koko mestiskansa,kela ja sossu hymyssä suin.

        RAVistinta häveten
        SaPKon ja NHLn superliigalaiset

        Mitä vitun pellejä nää ravistin miehet on, vitun tenut hoette tuota samaa paskaa joka vitun postauksessanne, jos ette osaa muuta kirjoittaa menkää sinne cittarin nurkille kerjäämään niinkuin muutkin juopot.

        Säälittää teidän puolestanne.

        Ja joo, tuo vanha ukko joka naureskelee on päästänsä sekaisin, käveli tyttöystävääni ja sen kaveria päin ja teki liikkeen käsillään rinnan edessä. Ilmeisesti sen merkiksi että tytöillä oli hyvät tissit. Siihen räkänauru perään, oli tytöillä hyvä olo.


      • Ravistin
        No terve kirjoitti:

        Mitä vitun pellejä nää ravistin miehet on, vitun tenut hoette tuota samaa paskaa joka vitun postauksessanne, jos ette osaa muuta kirjoittaa menkää sinne cittarin nurkille kerjäämään niinkuin muutkin juopot.

        Säälittää teidän puolestanne.

        Ja joo, tuo vanha ukko joka naureskelee on päästänsä sekaisin, käveli tyttöystävääni ja sen kaveria päin ja teki liikkeen käsillään rinnan edessä. Ilmeisesti sen merkiksi että tytöillä oli hyvät tissit. Siihen räkänauru perään, oli tytöillä hyvä olo.

        Perheetön rapajuoppo jokaiseen asiaan kiljuhuuruissasi.

        Sun kotilehmän riippumeijerit ei paljon palstalaisia kiinnosta, joten älä vaivaudu esittämään typerää ja kortitonta maitoautokuskia täällä.

        Varmasti sait tänääkin kerjättyä hiiva- ja sokerirahat pannuasi varten sopivasti torin laidalla. Vielä kun saat vanhoilla lastenvaunuillasi rahdattua värkit metsään pimeän turvin, niin mäskinen olosi kevenee turvotuksen myötä. Kottikärrythän hajosi jo viimevuonna allesi kun sinut tuotiin kiljuastialle sammuneena vuokrayksiöösi työntäen.

        Ukko varmaan yritti näyttää mitä pitäisi kaltaisesi osaamattoman ja taitamattoman tehdä naisellesi. Olet vielä niin kokematon naisten suhteen, että kaipaatkin katuopetusta ryntäinten käsittelyssä. Fiksu oli ukko kun opetti kaltaistasi puunuijaa varustuksie ensihoidossa. Nyt ole jo opeissasi rinnanmitan muita edellä ja voit luopua äitin rintaruokinnasta. Olet jopa niin taitava puristelija ja imiä, ettei sinua ainua ainakaan tulla syyttämään rintamakarkuruudesta

        Kyllä nyt on rintaperilliset sulle kateellisia varmaan niin paljon, että rintalasta siirtyy kaljamasi verran kaakkoon.


      • No terve
        Ravistin kirjoitti:

        Perheetön rapajuoppo jokaiseen asiaan kiljuhuuruissasi.

        Sun kotilehmän riippumeijerit ei paljon palstalaisia kiinnosta, joten älä vaivaudu esittämään typerää ja kortitonta maitoautokuskia täällä.

        Varmasti sait tänääkin kerjättyä hiiva- ja sokerirahat pannuasi varten sopivasti torin laidalla. Vielä kun saat vanhoilla lastenvaunuillasi rahdattua värkit metsään pimeän turvin, niin mäskinen olosi kevenee turvotuksen myötä. Kottikärrythän hajosi jo viimevuonna allesi kun sinut tuotiin kiljuastialle sammuneena vuokrayksiöösi työntäen.

        Ukko varmaan yritti näyttää mitä pitäisi kaltaisesi osaamattoman ja taitamattoman tehdä naisellesi. Olet vielä niin kokematon naisten suhteen, että kaipaatkin katuopetusta ryntäinten käsittelyssä. Fiksu oli ukko kun opetti kaltaistasi puunuijaa varustuksie ensihoidossa. Nyt ole jo opeissasi rinnanmitan muita edellä ja voit luopua äitin rintaruokinnasta. Olet jopa niin taitava puristelija ja imiä, ettei sinua ainua ainakaan tulla syyttämään rintamakarkuruudesta

        Kyllä nyt on rintaperilliset sulle kateellisia varmaan niin paljon, että rintalasta siirtyy kaljamasi verran kaakkoon.

        Niin että mitenkä ois? Savonlinnassa kun nää avohoitopotilaat mellastaa ympäri kaupunkia ja näköjään foorumeitakin. Laitoshoito pakolliseksi kaikille ylläolevan tasoisille avopotilaille.


      • Äitisi.
        No terve kirjoitti:

        Niin että mitenkä ois? Savonlinnassa kun nää avohoitopotilaat mellastaa ympäri kaupunkia ja näköjään foorumeitakin. Laitoshoito pakolliseksi kaikille ylläolevan tasoisille avopotilaille.

        Sinne suljetullesi jatkohoitoon vapaaehtoisesti karkureissulta, sillä hoitosi on vielä pahasti kesken ja vaatii vielä paljon sinulta ennenkuin edes olet narussa talutettavassa kunnossa.

        Syrjäytyneisyys tyypillisilläsi holhottavilla ja merihätään joutuneilla edustamillasi yksinkertaisuuksilla on surkuhupaisaa, kun ankkurit ja köli on aina pohjassa.


      • No terve
        Äitisi. kirjoitti:

        Sinne suljetullesi jatkohoitoon vapaaehtoisesti karkureissulta, sillä hoitosi on vielä pahasti kesken ja vaatii vielä paljon sinulta ennenkuin edes olet narussa talutettavassa kunnossa.

        Syrjäytyneisyys tyypillisilläsi holhottavilla ja merihätään joutuneilla edustamillasi yksinkertaisuuksilla on surkuhupaisaa, kun ankkurit ja köli on aina pohjassa.

        Sinä ole läppä.


      • kohdallisi paikkansa
        No terve kirjoitti:

        Niin että mitenkä ois? Savonlinnassa kun nää avohoitopotilaat mellastaa ympäri kaupunkia ja näköjään foorumeitakin. Laitoshoito pakolliseksi kaikille ylläolevan tasoisille avopotilaille.

        Tyhjät tynnyrit kolisee eniten.

        Kannattaa jättää sinunkin nuo apukoulutasoiset kirjoitukset pois ja hakeutua koulunpenkille takaisin keskenjääneen peruskoulusi vuoksi


      • .pakkasukko.
        No terve kirjoitti:

        Sinä ole läppä.

        Monen Heinolaisen joutuessa pakosta ravistimen vaikkukorvien etee korväläpiksi.


      • kake..
        No terve kirjoitti:

        Mitä vitun pellejä nää ravistin miehet on, vitun tenut hoette tuota samaa paskaa joka vitun postauksessanne, jos ette osaa muuta kirjoittaa menkää sinne cittarin nurkille kerjäämään niinkuin muutkin juopot.

        Säälittää teidän puolestanne.

        Ja joo, tuo vanha ukko joka naureskelee on päästänsä sekaisin, käveli tyttöystävääni ja sen kaveria päin ja teki liikkeen käsillään rinnan edessä. Ilmeisesti sen merkiksi että tytöillä oli hyvät tissit. Siihen räkänauru perään, oli tytöillä hyvä olo.

        en sano mitään


    • Latasin heinolanpelleä rannarilla ympäri korvia niin kai se nyt sekoilee siellä. Heitä sille pari juustopalaa niin johan rauhottuu.

    • minä-80

      tää on ihan tosi juttu! eilen näin kyseisen miehen ja kun kävelin ohi ni heti alko höptellä ja alko lähtee perään kävelee. ihan keskellä päivää yliopiston apteekin edessä. oli kyl aika ahistavaa!!

    • passeli..

      taitaa olla usiampi..

    • rapen..fani..

      rape se on tunnen..

    • örinä..

      ihan ok kaveri

    • Knraalimajuri Tott

      He's back! Varmaan parin vuoden tauon jälkeen näin tyypin tänään torilla. Samat vinkeet. Hullu kuin pullosta tullu, mutta hienolla tavalla. Kiva et on päässy lomille.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1218
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1071
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      134
      959
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      302
      772
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe