Tämä "yle-maksu",tämä jos mikä on pahimman laatuista sosialismia!Hallitus vastustaa vaali tukien lakkauttamista yrityksiltä,mutta kansalaiset se PAKOTTAA maksamaan jostain ylen tarjonnasta joka kaiken lisäksi on varsin perseestä!Ja jos joku henkilö ei oikeasti katso telkkaria tai käytä nettiä niin hänenkin on pakko maksaa.
Minun ratkaisu olisi tämä.Kaikki kananavat maksullisiksi kuten nykyään on esim, canal,mtv3 max ym....Ne jotka haluaa katsoa telkkaria niin maksaa ja ostaa sen katselukortin ja ne jotka ei halua niin ovat ilman!
Aika outoa Politiikkaa
perseestä!!!
1
195
Vastaukset
- tämä ylen toiminta on
Ei voi muuta sanoa kuin että todella naurettavaa tämä yle:n toiminta on esittää jotakin yle-maksua kaikille katsoi telkkaria tai ei tai käyttikö nettiä tai ei.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018093- 1075667
- 2795023
- 494973
- 763747
- 562970
- 642687
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222518Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292452- 432411