miten ehdottaa tyttöystävälle seksiä?

joo43q42342

Eli miten te sanoitte/teitte et haluaisit rakastella kumppanisi kanssa?

26

11216

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • edwrgtshydjfy

"Tuu nainen pukille!" onnistuu melkein aina.

Mutta mä yleensä aloitan "Sano mua rehtorix..."-tyylillä...

• nuori1235

sama asia muaki täs vaivaa ja tuski tommone vihjailu mitä tos yhes oli nii toimii ku kuullostaa ahdistavalta mut kai se pikku vihjailu tunteet pervoilu

• kakskytvee

..että "Tuletko vaimokseni?"

Tulin ja menin, ja seksikin pääsi kuvioihin turvallisissa merkeissä. Toki jos ei oo vaimoksi/mieheksi valmis eikä lapsien mahdolliseen tuloon, niin vois sitten vielä jutustella sen rakkaan kanssa, että mitä mieltä tällaisista asioista on. Arvoista ja muista keskustelu voi olla myös järkevää, koska eihän sitä tiiä miten toisen arvomaailmaa saattaa loukata suorasukaisilla "moi, mennääx sänkyyn?" tai vastaavilla. Sitten voi siirtyä jossain vaiheessa keskustelemaan seksistä/rakastelusta noin yleensä, ja siitä sitten edetä parille sopivalla tavalla.

Itse en oikein arvosta yhden illan juttuja vaan hienoa on, jos ihmiset uskaltavat sitoutua toiseen ihmiseen juuri sellaisena kuin itse on. On hyvä myös luoda ensin kunnollinen keskusteluyhteys, sen jälkeen ja aikana vankka tunneside, pikku hiljaa lähestyä fyysisesti ja lopulta olla kuin yksi. Toki jos jossain tökkii, kannattaa miettiä yhteiselon onnistuvuutta jatkossa ennen kuin sitouttaa itsensä fyysisen riippuvuuden tasolla toiseen.

Tiedän ystävieni hajoilusta sen verran, että eniten eroaminen on sattunut heitä, jotka ovat menneet melkein heti sänkyyn ja rakastuneet kertasykäyksestä. Kun tällainen katkeaa, itsetunto oli monella aika nollassa. Toinen kaverini, joka pysyi fyysisesti jopa etäällä poikaystävästään alkuvaiheessa, ehti tutustua poikaan sellaisena kuin tämä oli, ja molemmat ymmärsivät, etteivät he voisi arvomaailmaltaan päästä koskaan tasaan toistensa kanssa. Ero oli siis helpompi, kun hänen ei tarvinnut illalla kestää tyhjää paikkaa vieressään vaan ainoastaan sitä, ettei voinut laittaa hyvän yön tekstaria kellekään.. :)

• dfhdfhdfhdf

Eikös se vanha mutta viisas klisee neuvo ole, että "jos ei seksistä pysty puhumaan, ei ole sitä valmis harrastamaan."

Älä siis ota lähtökohdaksi sitä, että sanot jonkun taikasanan jolla saa pimmppppiä, vaan pyri siihen, että pystytte ottamaan asian puheeksi ja keskustelemaan siitä. Ehkei edes tarvise keskustella kovin kauaa...

Toki voit myös yrittää lähennellä ensin "normaalisti" ja kokeilla viedä läheisyyttä akseleen edemmäs.

• finlandersfani-93

Minulle pistää vihaksi tälläiset aiheet kun ei ole tyttöystävää.. Mutta sanoisin suoraan että mennään panemaan.

• hfghfghfgh

No löytyiköhän syy miksi ei ole tyttöystävää? :'D

Ja jos nää masentaa niin suosittelen menemään rakkaus-palsatalta pois..

• hilipata-hippan-paa

ei siihen sanoja tarvita, alat hyväilemään vain (ei nyt kuitenkaan sutena rintojen kimppuun vaan esim. olkapäistä/niskasta) ja suukottelemaan etkä lopeta, se kertoo enemmän kuin 2417 sanaa.

• gimmmmma939393

EKAKS! (oon siis tyttö ja näin haluisin poikaystäväni toimivan)
      Keskustelet t.ystäväs kanssa seksistä ihan avoimesti ja juttelet niitä näitä. Kaveriporukan kanssa jutskaaminen helpottaa/avittaa. Sit kyselette toisiltanne ashoita seksistä ja sillai ENNEN ko ees suunnittelet kellistämistä!!!!! Shsiish jos t.ystäväs pystyy puhumaan kaikesta seksiin liittyvästä ja kertoo omia tuntemuksiaan voisin analysoida hänen olevan valmis.... Tietenkin jos kyseinen henkilö ei uskalla puhua mitäännnnnn---> paha paha... Venaa vähän (ellei t.ystäväs koskaan puhu muutenkaan mitään niin sit kysyt suoraan) Niin siiiiis....: diipadaapa- tota joo: Niin tärkein huamio/neuvo: et kysy/jutskaa tästä just ennen ko alatte hommiin.... Eli siis joku muutama päivä/viikko/kuukaus oottelet ja jatkat jutskaamista niin et t.ystäväs tajuaa mitä haet - näin se saa aikaa ite valmistautua!

TOINEN VAIHE!
      -opettelet vähä mite se naisen keho toimii - ettei sinne reiälle heti rynnitä- Siis puhun nyt tästä suukottelu ja hiplailu- hommelista... toisin sanoen opettelet lämmittely-tekniikan...
      KOLMAS VAIHE!
      - on myös mahdollista et t.ystäväs tekee itekki alotteen: esim. kuttuu sut niille et ketään muita ei oo kotona ja sillai ;)
      - Sit kutut sen teille ja sanot et ketää ei oo kotona. Jos t.ystäväs suostuu = onnee onnee!
      -Siellä sit jossain vaihees alat sillai lämmittelemään sitä ja u'know what happen next....
      HUOMIOITA!
      -tämä on siis MINUN mielipide asiasta! Mutta olenhan tyttö niin sanallani on enemmän painoa ;D
      -EI KOVAKOURAISESTI/PAKOTTAMALLA KIITOSH! Sillä et ainakaan saa - ellei tyttösi tykkää siitä ( MUTTA TUSKIN!!!)

Toivottavasti jelppas :)

• gdffdgfgff

Kiitti :) kyl toi jelppas :D

• Kyätoimii

Kiits kyl jelppas alako tulloo römpsää kaikist ovist ja ikkunois :DD

• heheheihana

poikaystäväni kysyi suhteemme alussa minulta, että mitä haluaisin kokea hänen kanssaan. silloin jo tajusin, että hän voisi haluta myöhemmin ehkä jotain muutakin. Vähän aikaa kului ja hän kysyi minulta, että pitäisinkö läheisistä leikeistä. Myöhemmin ollaan juteltu tästä aiheesta mutta ei olla tehty vielä mitään. Mutta tällä tavalla hän ilmaisi, että haluaa kanssani jotain muutakin ja tapa oli söpö! ei tullut suoraan sanomaan että haluaa rakastella. Luulen, että ihan kuka vaan tyttö pitäisi tälläisestä lähestymisestä! :)

• tyttö......

"silloin jo tajusin, että hän voisi haluta myöhemmin ehkä jotain muutakin"
        -aha ? eiks yleensä seurustellessa halutakin?

"että pitäisinkö läheisistä leikeistä"
        -joo tää menee jo niin juntin puolelle jo...

itse otin poikaystävääni ylipäätään katsekontaktin sen vuoksi että halusin panna sitä.
        joo hyvää vittujen kevättä teille!

• Halukas teini

Olen 14v poika ja 3kk päästä 15 ja mulla on tyttöystävä joka on 15. Olen 175cm pitkä ja painan 63kg ja kyllã minulla on lihaksia. mutta Joo tiiän et on aikaista puhua seksistä mutta on tilanteita on tullut jossa hän on käynyt pervoksi ja pelkässä topissa lähennellyt minua. Olen keskustellut tyttöystävän kaverin kanssa ja hän sanoi että nyt olisi hyvä aika ja kertoi että tyttöystäväni kuulema haluaisi että minä teen aloitteen... mutta jos ei kiinnosta antaa neuvoja niin ei kiitos negatiivisia kommentteja. Mutta auttakaa miten teen aloitteen.(alkoholia on juotu myös et tiedoksi)

• adhjsaklkasdjl

no pitäs kyllä olla suhteessa sellaset välit että on helppo puhuu mistä vaan nii et aidosti se tuntuu helpolta puhuu vaik seksistä. mut no niinno, ja alkoholin käyttö nii että on humalassa sit ni on oikeesti huono ajankohta sekstailla ekaa kertaa, ellei kummatki kauheessa kiimassa ja avoimii ym eikä kiusallisuutta havaittavissa, ni kyl se joillaki toimii, kunha humalatila on sellane matala. mutta teillä siitä tulis vaan säheltämistä varmasti.

noni, jos ootte tottunu esim makoilee lähekkäi ja pussailee (sängyssä, sohvalla), ni sitteenku tulee tollanen tilanne et ootte söpösti pussailemas vaikka sängyssä, ni sittenku joskus etenette siihen pisteesee, et jo koskettelette toistenne intiimialueita (totaki vois kysyy tytöltä saako sen (sano se näin) "kivaa vartaloo" kosketella, jos se ei ite näytä merkkei), sit siitä kohta se on ihan hyvä hetki kysyy että "haluisiks koittaa miltä tuntuisin sun sisällä? ihan sen aikaa ku ite haluut." jos tyttö näyttää innokkaalta.
        - muistakaa se kortsu (osta valmiiks), iha oikeesti, siis jos se ei jää vaa parin sekunni kokeiluu, tai jos on jotai sukupuolitaudin mahollisuutta tms.

jos tyttö antaa luvan ni hitaasti riisu sen housui, ja kato silmii sitä, ja sit sanot ennen ku teet mitää et "sano sit heti jos et tykkää ni lopetan". sitte voit sanoo et sul on kortsu aina mukana, ni voit kysyy haluuko tyttö et pistät sen.

sitte jos tyttö sanooki "No emmätiiä" tai ei vastaa, tai näät et se epäröi, ni hymyilet & sanot että "no hei se oli vaa ehdotus, oisha se tietysti kivaa mut me mennää aina sen mukaa mitä sä haluut", sitte hymyile ja kato sitä ja pussaa.

ei voi olla ton vaikeempaa, ellette sit oo jotenki kiusaantuneita koko aiheesta totaalisesti

• HD

Do the helicopter dick!

• tyttös haluu seksii

Kiva tietäääää, miks kerrot että sulla on lihaksia?? OK. Vai että oikein pelkässä topissa lähennelly xD huii... Se taitaa tosissaan käydä aika kuumana suhun ;) ..

Joten siis, EHKÄ sun sitten kannattaisi tehdä se aloite!!
      Mutta jos sua ei innosta vielä, älä turhaan kiirehdi. Jos et halua vielä, se on ok, ja kyllä sun tyttöystävän pitäisi se kans ymmärtää, kunhan vain puhutte asiasta ja jos se susta tosissaan välittää. Jos taas tunnet, että oisit itekki valmis seksiin, niin Anna mennä vaa ! ... Pientä lämmittelyä, hipsuttelua, suukottelua... hyväilyy... jne... ja asiaan.. =)

P.S. Muistakaa käyttää kortsua!

• luuta antti

NYT PILLUA PERKELE!
      HUUDA HUORA MUN SOTILASARVO

• shdö

oon tyttö ja mun mielest siit ei välttämättä tarvii puhua, jos molemmat haluaa sitä ni sen saa näytettyä ''eleillä'' etenemällä pikkuhiljaa suutelemalla kiihkeemmin ja koskettelemalla vähä kaikkialle, jos tyttö ei halua ni se kyllä tajuaa mihin pyrit ja saattaa toppuutella. sillon ei saa vaatii tai se on siinä mut ite en ainakaa suutu yrityksestä D:

• MarikaKa

joo olen tyttö :) ja minä kyllä toivoisin että, poika lähentyisi minua, mutta kyllä se jopi sitten minultakin luonnistuu... Enkä halua puska-,pika- enkä kännipanoja ...täydellistä se olisi jomman kumman kotona (ei kavereilla), yökylässä (toista saisi helliä/suukottaa koko yön), ei rndm-panojakaan, minulle olisi tärkeää kumppani jonka kanssa harrastaisin seksiä, olisi pitkä-aikainen (jos sitä siksi voi sanoa O.o)jonka kanssa sitä voisi silloin tällöon harrastaa ja osoittaa rakkauttaan muullakin kuin pussailulla ja halailulla :) en ole mikään mahti kirjoittaja joten toivottavasti ymmärsitte idean silti:D

• Joku vaan :D

Joo itse tekisin sen niin että hyväilisin tyttöä ja suutelisin häntä. Kun tyttö alkaa olla kiihottunu sano ohimennen ja näytä kortsua, että tarvitaanko. Joo ja perushygienia pittää tietysti olla kohillaan. Ja jos tyttöä ei kiinnosta, älä painosta :)

HUOM! Ei ole mikään kiire harrastaa seksiä, sanon että ekakerta tuntuu paljon mukavammalta vanhempana :)

• Jamaikanperse

Kortsu ethei tulo teini äithi!!

• Muijja2000

Oon siis tyttö ja kerron oman näkökulmani tähän asiaan. Haluisin että poika esim kutsuisi niille silleen "haluisitko tulla meille kun siellä ei oo ketää?" tyylillä. Sit niillä puhuttais avoimesti seksistä ja kysyttäs et oisko se toinen valmis seksiin. Jos se saisi myöntävän vastauksen nii ei heti hyökkäisi kimppuun vaan jatkaa keskustelua normaalisti. Sitten myöhemmin rupeisi pussailemaan ja hipelöimään hiuksia, niskaa yms. Sit jos siihen lähtis mukaan niin sit etenis perseeseen ja ehkä vähä tisseihi. Ja sit vaa riisuttas ja ruvettas harrastaa seksii ;)

• Mooooi

Minä olen 12 vuotias poika, ja olen valmis panemaan 12-18 vuotiaan tytön kanssa.

• Poliisisetä0

Kai ymmärrät että jos 18v tyttö harrastaa seksiä kanssasi se tietäisi hänelle putkaa linnaa vankilaa

• SexualIntercourse

Kaikille myöhässä oleville, paras ja ainoa asia mitä voit sanoa on:

Are you into sexual intercourse?

Ja BOOM kuka vaan vaginan omistava on märkänä

• fdsdf

Mitä seksiä tarkoitat? Niitä on kymmeniä eri lajeja. Yheksääkytä rosenttia sekseistä voi harjoittaa vaatteet päällä ilman ehkäisylaitteita/-kemikaaleja ja täysin vialla vauva- ja tautivaaraa myöskin

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua

Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊
      Ikävä
      93
      1438
    2. Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta

Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi
      Maailman menoa
      192
      1425
    3. 76
      1175
    4. Oletko koskaan suuttunut jostain kaivatullesi?

Mitä hän teki tai mitä tapahtui, mistä suutuit?
      Ikävä
      90
      1125
    5. j miehelle

Mitä meille oikein tapahtui?
      Ikävä
      83
      989
    6. Tekis mieli tulla rakastelemaan sua nyt heti

Heti eikä kolmastoista päivä.
      Ikävä
      81
      985
    7. Me emme...

Näe, emmekä kuule toisiamme. Ajattelen silti sinua joka päivä💔
      Ikävä
      39
      952
    8. Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa

Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa
      Kemijärvi
      66
      905
    9. Satonen Kelaan, on paras mies ?

Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v
      Kansallinen Kokoomus
      81
      902
    10. Korjaamo Kiesifix

Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/
      Oulainen
      6
      847
    Aihe