Löytyykö mistään riihimäkeläisestä karaokesta paikasta kappaletta Niilin hanhet
Siis tätä kappaletta
http://www.youtube.com/watch?v=Lo_edXUlrT8&NR=1
Jos joku tietää että löytyy jostain niin voisi mennä kyseiseen paikkaa laulaa luikattaa ton kappaleen
Karaokessa laulu Niilin hanhet
Rixun karaoke
6
2682
Vastaukset
- .
-.-
- Pensseli-setä
Leilee,Leile salami,Leilee
Hanhemme petä,no emme petä
Hanhemme petä,no emme petä
No kuka on Hazardi?
Pensseli-setä
No vissiin Hazardi
Meisseli-setä
Omaan perseeni nyt hän vetää
Omaan perseeseen Niilin hanhet
Puree hirveetä
Viskiä vetää
Suuhub banaani
Suojelen perseeni retkin samein,ei ihmeitä saada
Me-mersu miljoona - Anonyymi
Ei muuta kuin opettelet sanat ulkoa ja laulat alkuperäisen päälle niin lujaa että ap:n laulu ei kuulu. 🎶
- Anonyymi
Jolenesta löytyy. kts Karaokelistat, 7787
- Anonyymi
Paljonko se maksaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paljonko se maksaa?
Se on baari Riihimäellä, ei sovellus, eli ei maksa mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2723459Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1211807Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is2661524- 681409
- 751372
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991117Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:531116- 631011
- 22977
IS viikonloppu 16.-17.5.2026
Tänä viikonloppuna on Kärkkäisen ja Skyttän yhteistyönä syntynyt 3.0 arvoinen sanaristikko ratkaistavana.35893