Oma urheilulajini!!!

IIII, jesss

Nyt viimeinkin olen läytänyt lajini:

"Ja tässä tulee seinä", siis reikä seinässä telkkari formaatti.

Siinä kiteytyy kaikki hieno urheilussa, nopeatempoisuus, strategia, fyysinen kunti ja jahn varmasti sopiva douppaus.

Hei kollageenit, eikös perusteta joukkue? Voitais rakentaa tuonne jonnekin sippoon mettiin oma rata ja kulpailtais siellä kekenämme!!!.

Pahus, katkon jälkeen yllätysseinä....



=DW=

8

148

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • en lähde mukaan

      reikä päässä, kun tuollaisia hullutuksia vanhoille ihmisille suosittelet.

    • Atleetti.

      onnistu. Ei olla samankokoisia läheskään.

      Miten änkeät Handen ruhon minun kokoisestani reiästä.

      • mahdollisuus:))


      • Atleetti.
        sasus kirjoitti:

        mahdollisuus:))

        minä tietystikään valittaisi...mikäs mulla on mennä läpi 100kilon reiästä. Vaikka päälläni seisten.
        Mutta Hande marisis kuten tavallista.

        ;)


      • sasus
        Atleetti. kirjoitti:

        minä tietystikään valittaisi...mikäs mulla on mennä läpi 100kilon reiästä. Vaikka päälläni seisten.
        Mutta Hande marisis kuten tavallista.

        ;)

        se haittaa??


      • Atleetti.
        sasus kirjoitti:

        se haittaa??

        tiiä kehtaanko enää kuunnella, kun omat lapset ovat jo isoja.


      • Atleetti. kirjoitti:

        tiiä kehtaanko enää kuunnella, kun omat lapset ovat jo isoja.

        välii ?? Valittajia on kosolti aina, työssä ja joka paikas, menee toisest korvast sissää ja toisest ulos... Mut jos on oikeaa asiaa, pitää kuunnella, työkseen valittajat on oma juttunsa..


      • sasus kirjoitti:

        välii ?? Valittajia on kosolti aina, työssä ja joka paikas, menee toisest korvast sissää ja toisest ulos... Mut jos on oikeaa asiaa, pitää kuunnella, työkseen valittajat on oma juttunsa..

        Sulla on sana hallussa! Mahtavia kommentteja!

        Reikä seinässä on hauska formaatti. Olen pari kertaa katsonut. Juu meidän joukkue, naurattaa jo ajatuskin! Olis se hassu joukkue mutta takaan että hauskaa olis!

        Ainahan niitä valittajia on. Joskus ne naurattaa mutta joskus potuttaa ja saa koko päivän tuntumaan kurjalta. Meillä oli kerran työpaikalla yksi nuorehko nainen joka valitti aina ja joka asiasta. Mikään ei koskaan ollut hyvin. Kerran yksi rohkea sanoi hänelle suoraan että älä aina valita! Etkö näe että se marina ja nurina tarttuu toisiin. Riitahan siitä tuli näiden kahden välille. Mutta valitus jos ei nyt ihan loppunut niin ainakin väheni.
        Parempi etsiä asioista aina niitä hyviä puolia eikä olla heti valittamassa, muuta kuin asiasta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe