Valkoinen kissa

3+12

taitaa olla syönyt villashukkamiehen kuusenkoristeet, mutta ei kerrota tätä kellekkään. Jokos on muilla joulut ja tonttuleikit mielessä? Kohtahan ne on tiptap pikkujoulutkin taas edessäpäin.

6

147

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pikkujouluista tänäkään vuonna, tuleeko vaiko eikö,,,, töissä menee tietysti, eikäs meil ne onnistu kun harvoin, oon yksis ainoissa ollu parivuotta sitten. Mein töis se on harvinaista herkkua. Meil ei porukka riitä viettämään niitä.):

      • Ei pikkujpuluja. Viimme vuonna käytinn joulun alla syömässä, kaikki muut paitsi se yksi. Työnantaja maksoi. Joskus on työpaikalla juotu joulukahvit ja glögit, kaikki muut paitsi se yksi.

        Niin kyllähän se joulu taas tulla jollottaa. kaippa sen valmistelu olisi parasta aloittaa jo vaikka nyt, hyvissä ajoin. Mutta tiedän että kaikki kuitenkin jää TAAS viime tippaan.
        Jos tulis oikea talvi ajoissa niin olisi ehkä enemmän sitä oikeaa tunnelmaa. Parina vuonna on joulupukkia odoteltu vesi sateessa. On ollut musta joulu. Ainakin minä kaipaan lunta sitä joulun tunnelmaa luomaan. Kun on lunta ja jouluvalot on sytytetty on mielikin jouluinen.
        Nyt ainakin sataa vettä. Ei oikein osaa ajatella ettei siihen jouluun enää niin kauhean kauaa ole...


    • söi ..

      kesävoin, eikä itku auta markkinoilla, sanoi kissa kun emännällä silmiään pyyhki.

    • kissan omistaja

      Kissa ja mies on allapäin läheisen sairauren vuoksi,ennen aurinkon nousua on kaikkein kylmintä.

      • Enkeli-trio

        Ja jaksamist kans.Halitaa kans oikkee porukal sunt,silitettää kattiiki.

        Joulust ; kolmise viikkoo on jo puikot kilkanneet.
        Sen takia ei ol pal ehtiny naputella tänne.
        Sukkii,vanttui,pipoi,pari kaulaliinaa,yks koiran villapaita.
        Ikkunan alla kimmeltää jo yhret valokki kukkaste joukos.
        Net ei ol jouluvalot,ku ulkotunnelmavalot.Sem mää ole
        joutunu oikasemaa aikast monel,ku "ilkkuu" : "jahas,mamma
        on sit laittanu jouluvalot jo terassil "
        Net o tosi söpöt,ku pikkusev vaa ne välähtelevä tuules kukkaste joukost.


      • Enkeli-trio kirjoitti:

        Ja jaksamist kans.Halitaa kans oikkee porukal sunt,silitettää kattiiki.

        Joulust ; kolmise viikkoo on jo puikot kilkanneet.
        Sen takia ei ol pal ehtiny naputella tänne.
        Sukkii,vanttui,pipoi,pari kaulaliinaa,yks koiran villapaita.
        Ikkunan alla kimmeltää jo yhret valokki kukkaste joukos.
        Net ei ol jouluvalot,ku ulkotunnelmavalot.Sem mää ole
        joutunu oikasemaa aikast monel,ku "ilkkuu" : "jahas,mamma
        on sit laittanu jouluvalot jo terassil "
        Net o tosi söpöt,ku pikkusev vaa ne välähtelevä tuules kukkaste joukost.

        Ihanaa että joku on aloittanut joululahjojen teon ajoissa! Nostan sulle hattua!

        Mielestäni niitä pihavaloja voi ja pitäis polttaa koko pimeän ajan. Nimi pitäisikin muuttaa jouluvaloista pimeänajan valoiksi. Ne on kauniit ja jotenkin ne sopii tähän pitkään pimeään syksyyn. Poltetaanhan kynttilöitäkin jo, tai ainakin mulla palaa tuikut jo takan reunalla.

        Anna ihmisten puhua ja kysellä valoista, nehän saattavat olla vain kateellisia kun sulla on ihanat valot ja he ei ole itse hoksanneet laittaa!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe