taitaa olla syönyt villashukkamiehen kuusenkoristeet, mutta ei kerrota tätä kellekkään. Jokos on muilla joulut ja tonttuleikit mielessä? Kohtahan ne on tiptap pikkujoulutkin taas edessäpäin.
Valkoinen kissa
6
123
Vastaukset
pikkujouluista tänäkään vuonna, tuleeko vaiko eikö,,,, töissä menee tietysti, eikäs meil ne onnistu kun harvoin, oon yksis ainoissa ollu parivuotta sitten. Mein töis se on harvinaista herkkua. Meil ei porukka riitä viettämään niitä.):
Ei pikkujpuluja. Viimme vuonna käytinn joulun alla syömässä, kaikki muut paitsi se yksi. Työnantaja maksoi. Joskus on työpaikalla juotu joulukahvit ja glögit, kaikki muut paitsi se yksi.
Niin kyllähän se joulu taas tulla jollottaa. kaippa sen valmistelu olisi parasta aloittaa jo vaikka nyt, hyvissä ajoin. Mutta tiedän että kaikki kuitenkin jää TAAS viime tippaan.
Jos tulis oikea talvi ajoissa niin olisi ehkä enemmän sitä oikeaa tunnelmaa. Parina vuonna on joulupukkia odoteltu vesi sateessa. On ollut musta joulu. Ainakin minä kaipaan lunta sitä joulun tunnelmaa luomaan. Kun on lunta ja jouluvalot on sytytetty on mielikin jouluinen.
Nyt ainakin sataa vettä. Ei oikein osaa ajatella ettei siihen jouluun enää niin kauhean kauaa ole...
- söi ..
kesävoin, eikä itku auta markkinoilla, sanoi kissa kun emännällä silmiään pyyhki.
- kissan omistaja
Kissa ja mies on allapäin läheisen sairauren vuoksi,ennen aurinkon nousua on kaikkein kylmintä.
- Enkeli-trio
Ja jaksamist kans.Halitaa kans oikkee porukal sunt,silitettää kattiiki.
Joulust ; kolmise viikkoo on jo puikot kilkanneet.
Sen takia ei ol pal ehtiny naputella tänne.
Sukkii,vanttui,pipoi,pari kaulaliinaa,yks koiran villapaita.
Ikkunan alla kimmeltää jo yhret valokki kukkaste joukos.
Net ei ol jouluvalot,ku ulkotunnelmavalot.Sem mää ole
joutunu oikasemaa aikast monel,ku "ilkkuu" : "jahas,mamma
on sit laittanu jouluvalot jo terassil "
Net o tosi söpöt,ku pikkusev vaa ne välähtelevä tuules kukkaste joukost. Enkeli-trio kirjoitti:
Ja jaksamist kans.Halitaa kans oikkee porukal sunt,silitettää kattiiki.
Joulust ; kolmise viikkoo on jo puikot kilkanneet.
Sen takia ei ol pal ehtiny naputella tänne.
Sukkii,vanttui,pipoi,pari kaulaliinaa,yks koiran villapaita.
Ikkunan alla kimmeltää jo yhret valokki kukkaste joukos.
Net ei ol jouluvalot,ku ulkotunnelmavalot.Sem mää ole
joutunu oikasemaa aikast monel,ku "ilkkuu" : "jahas,mamma
on sit laittanu jouluvalot jo terassil "
Net o tosi söpöt,ku pikkusev vaa ne välähtelevä tuules kukkaste joukost.Ihanaa että joku on aloittanut joululahjojen teon ajoissa! Nostan sulle hattua!
Mielestäni niitä pihavaloja voi ja pitäis polttaa koko pimeän ajan. Nimi pitäisikin muuttaa jouluvaloista pimeänajan valoiksi. Ne on kauniit ja jotenkin ne sopii tähän pitkään pimeään syksyyn. Poltetaanhan kynttilöitäkin jo, tai ainakin mulla palaa tuikut jo takan reunalla.
Anna ihmisten puhua ja kysellä valoista, nehän saattavat olla vain kateellisia kun sulla on ihanat valot ja he ei ole itse hoksanneet laittaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t724250- 332431
- 402274
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin201777Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401632Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251532- 811506
- 1481301
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..221203Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät901145