Onko muilla Be a GM pelimuodossa ongelmia latauksen suhteen? Peli jumii ottelun aloituksessa (pelipaidat ja kokoonpanovalikot toimivat ok). Peli jää vaan rullaamaan valikkoon eikä siitä pääsee enää mihinkään suuntaan..
Neuvoja mitä voisi tehdä?
Nhl 10 jumittaa (ps3)
?
2
779
Vastaukset
- Samuliu
pasko koko peli, jos se ei toimi se on paras ratkasu.
- Mihel
itellä on xbox ja nyt on alkanu jumittaa kans toi Be a Gm.. eli noin 10 kierrosta pelattuna eikä enää voi pelata muita ku AHL:n kotijoukkueen pelejä.. kalenterista ei voi edes valita enää NHL:ää..
Sit ku koittaa mennä tekee NHL kenttävaihtoja niin siellä onkin oletuksena Anaheimi.. (pelaan Detroitilla)
Vähä alkaa vituttaa.. peli ollu mulla noin kuukauden päivät
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 172406
Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää
Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos1752298Sanna Marin veti posket lommolla röökiä Ruisrockissa
Tai ainakin röökin näköistä, liekö itse käärittyä 🫢1251113- 1051097
Antin piti riuhtoa Sofia irti pojankIopista
Oli festivaaleilla Iiimautunut johonkin jätkään, niin Antin piti käydä irroittamassa täti ja pelastamassa poikanen. Pah2191040Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs37890Olet ollut aika törkeä minua kohtaan
Sillä tavalla ovelasti, ettei mitään "todisteita" ole mistään. Eli niin kuin, että mitään et ole tehnyt, mutta toisaalta46887Saisipa sitä palata ajassa taaksepäin
maailmaan jossa oli vielä edes joku järki tallella ja ajatus takana. Sain myös suunnatonta iloa erään henkilön näkemises32804- 132800
- 43734