Ketään ei armahdeta Yle-verosta?!

Totta vai tarua

Näin oli liikenneministeri Linden lausunut, joidenkin ryhmien armahtaminen "romuttaisi järjestelmän". Entäs köyhät, ei rahaa, maksu ulosottoon, syrjäytyy entisestään, aika kovasydämistä hallitukselta ja erityisesti mininisteri Lindeniltä.

2

179

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • älli tälli

      No sehän ei ole ongelama, että köyhätkin joutuu maksamaan! Silloi raha/maksu kiertää luukulta toiselle!
      Kas näin:
      1.Mediamaksu tipahtaa p-luukusta asukkaalle.
      2.Asukas toimittaa mediamaksun sossuun.
      3.Sossu suorittaa maksun Viestintävirastoon!
      4. Maksu on suoritettu ja kaikki Viestintävirastoo ja -ministeriöö myöten ovat tyytyväisiä! Laki on toteutunut HIP HURAA!

      Näin helppoa se on ja kaiken lisäsi kätevää!!!
      Huomatkaa se, kaikkihan voittivat tässä asiassa!

    • ugh, olen puhunut

      Luulisin sen menevän jotenkin näin: alennushakemukseen pitää toimittaa peukalohangallinen lippuja, lappuja ym. todistuksia joiden hankkimiseen on mennyt piiiitkä penni rahaa (tai siis euroja nykyisin). Nämä sitten toimitetaan jollekin kasvottomalla armhaduslautakunnalle, joka monien vetoomusten jälkeen antaa alennuksen meduusa- tai vi*un-yle-maksuun hintaan 174,99 €, joka sitten käteisellä maksettaessa pyöristyy "valitettavasti" tähän maagiseen 175 € summaan (eihän köyhillä ole verkkopankin palveluja käytössään).

      Kansanedustajat ovat vallanhuumassa unohtaneet todellisen elämän mistä hekin ovat nousseet. Onhan se helppo maksella vaikka mitä maksuja kun on tosi näppärää kun voi korottaa omia palkkojaan miten huvittaa, toisin kuin muut perus-veronmaksajat. Tulkaapa mun kanssa elelemään tänne työttömän vähäisillä tuloilla ja maksamaan siitä jotain radiomaksuja, katotaan miten hymy kestää!

      Kansanedustajat ovat ihan jotain muuta kuin kansan edustajia, lähinnä ehkä omien etujen valvojiaan! On tainnut media tarjota ennen äänestystä puu- ja varmaan muutakin tavaraa!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      121
      1589
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      99
      1171
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      200
      1066
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      6
      976
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      861
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      793
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      774
    8. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      753
    9. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      44
      750
    10. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      51
      741
    Aihe