En tiiä mihin osioon tää ongelma kuuluisi,mutta vähän kaipailisin apua :D Soneran liittymä on ja tänään ei ole pystynyt puhelimella soittaan mihinkään tai laittaan viestejä. " Ei yhteyttä verkkoon" näkyy ruudussa,kun koittaa soittaa johonkin. Viestejä lähettäessä yritys epäonnistuu. Ruudussa ei näy yhtään tolppaakaan. En tästä mitään tiiä,kun ei ole koskaan tällästä onelmaa tullut, joten johtuuko ettei yksinkertaisesti jostain syystä ole kuuluvuutta vai mitä? Ihan kotosalla oon tän päivän ollu,etten oo missään huonolla kuuluvuus paikalla edes. Eihän tää voi liittyä mihinkään liittymän sulkemiseen? :D Laskut on kyllä maksettu,mutta tuokin kävi mielessä, kun en tajua mikä mättää..
Ei yhteyttä verkkoon?
-.-.-..-
1
452
Vastaukset
- h
meillä on käynyt niin kun harvoin soitetaan,
useammalla operáattorilla, parilla määrätyllä 2-3 vuotta vanhalla puhelimellamme.
auttaa uudelleen käynnistys, ainakin puolet syytä on puhelimessa,
joka ei pidä yhteyttä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824817- 1882178
- 1321822
- 1751455
- 341425
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161371ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201329- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3181091- 781013